Author Topic: Love Hotellissa räjähti  (Read 24078 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annushka

• Guest
Re: Love Hotellissa räjähti
« Reply #150 on: November 25, 2010, 21:13:29 »
Voi kuinka olet naiivi. Media, hallitus, puolueet, koko valtiokoneisto ovat polvillaan maahanmuuttokriitikoiden edessä. Poliisi on maahanmuuttokriitikoiden talutusnuorassa. Jos tutkinta alkaa viitata maahanmuuttokriitikkoihin päin, poliitikot keskeyttävät tutkinnan ja pyytävät polvillaan anteeksi herroilta maahanmuuttokriitikoilta.

Olen kuullut viittauksia kuinka maahanmuuttokriitikot ovat salaliittojen ystäviä. He ilmeisesti eivät ole yksin.
Vaikkapa aivan hetkinen objektiivisuutta, onnistuisiko?

Köyry otti varoituksen tästä selkeästä trollauksestaan, noin btw. Kts. varoitusketju.

Mika.H

• Guest
« Reply #151 on: November 25, 2010, 21:34:25 »
Ylläoleva on myös Mika H:n kohdalla puhdasta trollausta ja typeryyttä, eikä ansaitse muuta kommenttia. Kehotan lopettamaan tuohon.

Kyllä minä ihan tosissani olin.

Se, että minun mielipiteeni on eri kuin tod.orgin "virallinen" kanta on toinen juttu.

Täällä takerrutaan sivulauseisiin keskustelematta kokonaisuuksista.

Mika.H

• Guest
« Reply #152 on: November 25, 2010, 21:38:12 »

Minua hieman ihmetyttää tämä lähestymistapasi Mika H, semminkin kun olet useammassa kohtaa tainnut tuoda esiin ainakin joskus toimineesi lautamiehenä. Niissä hommissa nimittäin luulisi oikeasti oppivan monia valaisevia asioita ihmisluonnon loputtomasta typeryydestä, ihmisen elämän moninaisista ja usein surkuhupaisista tapahtumista ja olosuhteista, sekä ennen kaikkea siitä miten pitkälle on järkevää etukäteen stereotypisoida kaikki.

Niin. Totta tuokin. Siksi ehkä minä osaan lukea median kirjoituksia ja sanomisia hieman eri tavalla kuin esimerkiksi sinä.

Minä en tuohon sterotypiaan ota kantaa. Minusta täällä sitä kuitenkin harastetaan. Huomattavassa määrin.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #153 on: November 25, 2010, 21:52:30 »
-suvaitsevaisto- on fiktiivinen vastustaja

Jonainen yhtenäisenä ryhmänä varmaan fiktiivinen. Päivi kuitenkin osoitti vahvan ennakkoasenteen olemassaoloa. Eli tuollaista ennakkoselitystä tehdään.

Täysin fiktiivinen tämä vaisto ei siis ole. tosin olisi aika outoa, jos ei edes jotkut selittäisi asiaa myös noin päin, vaikka voisi olla luonnollisempaa olla epäluottavaisempi tahoja kohtaan joita ei kunnolla ymmärrä. (Ottaen nyt huomioon, että Päivi ei osoittanut epäluottamustaan johonkin tahoon nimeltään rasistit!)

Päivin puolustukseksi pitää sanoa, että hän ei kuitenkaan tuolla blogitekstillään ihan yltänyt suvaitsevaisto stereotypian lakipisteeseen asti, koska siihen kuuluu tietenkin rikoksien ymmärtäminen etnisin perustein ja hoivavietin vallassa hyysääminen. Ja rasismisyytöksistä, suvaitsevaistohan tarkoittaa sitä, että vaiston varassa leimataan asiallinen ja perusteltu etnisperusteinen kritiikki rasismiksi.

Muutenkin on vaikea uskoa ettei tohtorisnainen olisi tehnyt koko showta tahallaan. Ilmeisesti hän oikein halusi antaa maahanmuuttokriitikoille lisää kannatusta ja samaan aikaan saada itselleen huomiota.
« Last Edit: November 25, 2010, 22:14:59 by ateisti19 »
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #154 on: November 25, 2010, 22:14:22 »
Verrattuna vuoden takaiseen veritekoon on tätä hankala laittaa suomalaisen maahanmuuttopolitiikan syyksi. Lähtien nyt siitä olettamuksesta, että kaverit olivat ihan puhtaita rehellisiä yrittäjiä tähän saakka. Talousvaikeudet ja siitä koituva stressi saattavat laittaa itse kunkin päähän vaikka kuinka epätoivoisia ajatuksia ja siihen voi tosiaan sanoa, että -han suomalaisetkin. Tämä ei tietenkään tarkoita, että mikään muu kuin kova linnatuomio ja karkoitus tulisivat kyseeseen.

Itse olen siis puhtaasti sitä mieltä, että tällä valitettavalla tapauksella ei ole mitään käyttöä maahanmuuttopoliittisessa keskustelussa. Korkeintaan tällä kertaa voitaisiin perustellusti syyllistää suomalaista kotouttamispolitiikkaa jos sille tielle halutaan lähteä. Maahanmuuttajia kun on nimenomaisesti kannustettu työvoimatoimistossa erilaisilla pitsanpaistokursseilla lähtemään alalle, joka alkaa nykyisin jo kärsiä selkeästä ylitarjonnasta. Minullekin kolahtaa postiluukusta joka viikko jonkin uuden pitsakebab-paikan esite, joten täytyy ihmetellä mistä niihin kaikkiin riittää asiakkaita?

Ylitarjonta on tietysti myös alentanut tasoa ja nykyisin pitääkin jo tarjota jotain vähän erikoisempaa kuin kuin se "kinku-salaamipitsa" 4,90 ja ripuli kaupan päälle. Itse käyn yleensä vain paikoissa, joissa peruspitsa maksaa vähintään 7 euroa, joka kielii paitsi rehellisestä yrittäjästä myös yleensä paremmasta laadusta ja siistimmästä atmosfääristä.

Minun ja varmaan suuren enemmistön mielipide asiasta ei kuitenkaan estänyt SDP:n haaskalintuja riekkumasta kuolleiden haudalla omaa poliittista agendaansa kyynisesti ajaen. Päivi Lipposen ja Kimmo Kiljusen ulostulot olivat täysin törkeitä eikä niitä voi millään vähäisellä pahoittelulla antaa anteeksi. Erityisesti Lipposen oksennus oli lähes anteeksiantamaton kansanedustajan tasoiselta poliitikolta ja se todella paljasti, että hän oli ilopissata housuihinsa siitä värinästä, minkä mahdollinen suuren luokan rasisti-isku olisi poliittisten mahdollisuuksien muodossa hänelle tarjonnut. Hän näki itsensä kiihottuneen kansanjoukon edessä suurena johtajana armeija takanaan. Kiljunen sentään oikeastaan ehdotti suoraan poliisille mahdollisuuksia vaientaa toisinajattelijat, jotka syövät demareiden kannatusta. Rehellisyydestä pisteet.

Lipposen korppikotka ei postauksessaan antanut edes mahdollisuutta sille, että kyseessä olisi jokin muu kuin rasistinen isku. Spekuloinnin olisi voinut antaa anteeksi, jollaisena hän toki nyt yrittää asian esittää. Se, että hän poliitikkona varmisteli paikkaansa kansanliikkeen johtohahmona äänivyöryn syleilemänä on pelkkää kyynistä laskelmointia uhrien kärsimyksellä.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #155 on: November 25, 2010, 22:23:55 »
Julmuri.

Minä taas en löytänyt Päivin blogista tuota ilon siementä, ennemminkin järkyttyneisyyttä, jonka johdosta tuli sitten jo sanottua tekoa viharikokseksi.

Mistä tämä Päivin vaisto sitten johtui, en osaa sanoa. Voi olla siitäkin, että viime aikoina viharikosten määrä on kasvanut ja asia on ollut taas esillä. Tällä tavalla sille löytyy muualtakin syitä kuin vuosien kulttuuri on rikkaus -indoktrinaatiosta.

Siitä huolimatta teko on saattanut olla tahallinen. Ehkäpä SDP:laiset yrittää tällä tavalla entisistä maassa maan tavalla heitoistaan eroon?

Tuskin tästä kuitenkaan muodostuu mitään syyllistävää selitystä suomalaisia kohtaan. Halla-ahokin kirjoittaa blogissa, että seuraavaksi varmaan teosta syytetään suomalaisia siten etteivät ne ostaneet tarpeeksi irakilaisten pizzoja. Ironia tässä on, että tuo voi osaltaan selittää kynnyksen ylittymistä yhdessä esimerkiksi rasististen kokemusten kanssa juuri tällä yksilöllä (tosin epäilen rasististen kokemusten painoarvoa tässä asiassa), niin se ei kenenkään mielestä oikeuta tälläisiä tekoja. Se vain osaltaan kertoo (vaikka hyvin vähäisessä määrin) myös rasismin huonoista puolista.

Jos rasistiset kokemukset oikeuttaisivat edes puoliksi tämän vakavuustason tekoja, niin intohimorikokset olisivat kohta puolin laillisia. Tuollaisten oikeuttajien laajamittaista järjestäytynyttä olemassaoloa kuitenkin pitäisin sinä olkiukkona, vaikka ihan varmasti joku noinkin ajattelee.
« Last Edit: November 25, 2010, 22:33:01 by ateisti19 »
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Mika.H

• Guest
« Reply #156 on: November 25, 2010, 22:27:14 »
Siitä huolimatta teko on saattanut olla tahallinen. Ehkäpä SDP:laiset yrittää tällä tavalla entisistä maassa maan tavalla heitoistaan eroon?

sisäpiirin tietona voin sanoa, että teko oli pelkkä ylilyönti. tunteet kuohahti ja luulo voitti tiedon. kirjoitus oli tehty yöllä, kiuhuttajana sana tuhopoltto. ei se sen ihmeellisempi asia ollut.

ruokki

• Guest
« Reply #157 on: November 26, 2010, 09:36:58 »
Kun rauhanuskovainen polttaa sianlihanmässyttäjien asuttaman talon, niin se ei ole heille tekona moraalisesti yhtään paheksuttavampaa kuin sikalan polttaminen. Ja heille sika on saastainen elukka. Ei muuta.

Offline Tönnies

• Sr. Member
« Reply #158 on: November 26, 2010, 09:53:53 »
Kun rauhanuskovainen polttaa sianlihanmässyttäjien asuttaman talon, niin se ei ole heille tekona moraalisesti yhtään paheksuttavampaa kuin sikalan polttaminen. Ja heille sika on saastainen elukka. Ei muuta.

Rasisteille on ilmeisesti mahdotonta kyetä näkemään islaminuskoista minään muuna kuin länkkäreiden murhaamista jatkuvasti hautovana olkiukkokarikatyyrinä.

En oikeastaan tiedä miksi vaivaudun edes kommentoimaan tälläistä aivovammaista paskaa.
"Itse näen tämän skinitoiminnan vastavoimana maahanmuutajajengien vuosia jatkuneelle ja mediassa vaietulle terrorille." - nimimerkki Harry Vestbacka, HS.fi 02.11.2010

Oho

• Guest
« Reply #159 on: November 26, 2010, 10:08:41 »

En oikeastaan tiedä miksi vaivaudun edes kommentoimaan tälläistä aivovammaista paskaa.

Minä tiedän:

Offline Tönnies

• Sr. Member
« Reply #160 on: November 26, 2010, 10:17:21 »
Minä tiedän:

Minä en näe foorumikeskustelua minään kilpailuna.
"Itse näen tämän skinitoiminnan vastavoimana maahanmuutajajengien vuosia jatkuneelle ja mediassa vaietulle terrorille." - nimimerkki Harry Vestbacka, HS.fi 02.11.2010

Oho

• Guest
« Reply #161 on: November 26, 2010, 10:48:41 »

Minä en näe foorumikeskustelua minään kilpailuna.

Nokittelutarvetta tuntuu silti löytyvän ihan riittävästi.

Annushka

• Guest
« Reply #162 on: November 26, 2010, 11:21:55 »
Tämä ketju menee nyt lukkoon. Jätän ylläolevat viestit paikoilleen esimerkkeinä jälkipolville siitä, miten ei kannata edes yrittää keskustella.