Author Topic: Love Hotellissa räjähti  (Read 24503 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuuma peruna

• Guest
Re: Love Hotellissa räjähti
« Reply #90 on: November 24, 2010, 22:32:38 »
Minkä arvausleikin? Minä olen ollut huvittunut siitä millä perusteilla hompanssit ovat päätelleet tuhopolttajien olleen mamuja.

Tosiasia on, että mitään tietoja ei olla julkistettu näistä kiinniotetuistakaan.

Mika.H

• Guest
« Reply #91 on: November 24, 2010, 22:36:38 »
Minä olen ollut huvittunut siitä millä perusteilla hompanssit ovat päätelleet tuhopolttajien olleen mamuja.

Nauti nyt huvistasi. Se ei kestä kauan.

Minä taasen odotan kun asia virallistetaan. Käyköhän muuallakin "hyvispiireissa" samoin kuin täällä, että keskustelu loppuu?!

Offline Paappa

• Sr. Member
« Reply #92 on: November 24, 2010, 22:45:52 »
Minä olen ollut huvittunut siitä millä perusteilla hompanssit ovat päätelleet tuhopolttajien olleen mamuja.

Nauti nyt huvistasi. Se ei kestä kauan.

Minä taasen odotan kun asia virallistetaan. Käyköhän muuallakin "hyvispiireissa" samoin kuin täällä, että keskustelu loppuu?!

Entä sitten? Ruvetaanko sitten vetämään "johtopäätöksiä"? Mikä merkitys on koko jupakalla varsinkin maahanmuuttajien kannalta yleensä vai onko minkäänlaista?

Itselleni se on aivan samantekevää, niin kauan kuin poliisi ja oikeus hoitavat hommansa. Niin pitäisi olla muillekin.
Olisi pitänyt käyttääjotain geneeristä, mutta vaikutusvaltaista Übermokuttajatarta, jonka raiskauksesta olisi itse asiassa kaksinkertainen ilo: viaton sää styy ja maahanmuuton ongelmille aletaan oikeasti tekemään jotain.
Hagbard

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #93 on: November 24, 2010, 22:47:43 »
Tampereen keskustassa sijaitsevassa Love Hotellissa räjähti aamu viideltä. Valitettava tapahtuma kaiken kaikkiaan.
....

Tämän ketjun aloitusviesti meni melkein yhtä metsään kuin eräiden kansanedustajien arvailut.

Tässä vaiheessa voidaan kai jo todeta, että homma voitti ns 6-0 tämän arvausleikin.

Duoda duoda. Pari kommenttia:

1. En minä ainakaan ole missään ottanut kantaa siihen, kuka tuhopoltosta on vastuussa ja kuka ei. Pointtinihan oli - kuten itsekin hyvin tiedät - että vaikka mitään näyttöä saati todisteita ei ollut, mamut olivat jo toisaalla tuomittu syyllisiksi. Voi toki ollakin, että ovat syyllisiä. Suomessa, kuten muissakin oikeusvaltioissa, vaan tuppaa olemaan tämmöinen ideologioita huonosti palveleva oikeuskäytäntö, jonka mukaan ihminen on syytön siihen asti, kunnes yhteiskunta todistaa hänen olevan syyllinen

2. Ai voittivat arvausleikin? Onko nyt sitten jo todisteita jostain mamujen osuudesta ko. tapahtumaan.

Mutta jatketaanpa (!!!1!) taas arvuuttelua!
« Last Edit: November 24, 2010, 22:49:56 by J. Mäki-Ketelä »

Mika.H

• Guest
« Reply #94 on: November 24, 2010, 23:18:53 »
Mutta jatketaanpa (!!!1!) taas arvuuttelua!

Eipä tässä kauan tarvitse arvuutella. Eiköhän juttu tunnusteta lähituntien/päivien aikana.

Ja annas kun vielä arvaan, että tuon todellisen yksittäistapauksen perusteella taas tehdään puolin ja toisin melkoisia yleistyksiä ja lopputuloksena on taaskin kina ja eri puolien vittuuntuminen ja persujen kannatuksen kasvu.

Mutta jatketaan vaan.

Mika.H

• Guest
« Reply #95 on: November 25, 2010, 08:24:08 »
Minkä arvausleikin? Minä olen ollut huvittunut siitä millä perusteilla hompanssit ovat päätelleet tuhopolttajien olleen mamuja.

Tosiasia on, että mitään tietoja ei olla julkistettu näistä kiinniotetuistakaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112512759715_uu.shtml

""Poliisi pidättänyt pizzerian omistajan Tampereen tuhopoltosta epäiltynä""

Leikitäänkö vielä, että ei tiedetä etnistä taustaakaan?

Mika.H

• Guest
Re: Pizzeriassa räjähti/Päivi Lipposen tulkintana
« Reply #96 on: November 25, 2010, 08:40:41 »
http://lipponen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/52733-raukkamaista-toimintaa

Ja Päivi jatkaa.

http://blogit.demari.fi/paivilipponen/2010/11/25/paivi-lipponen-pyytaa-anteeksi/

Minä annan Päiville anteeksi. Kaikille sattuu virheitä ja niistä selviää yleensä kun pyytää anteeksi.

Erityisesti tämä lause lämmittää mieltäni

""Kiitän myös erittäin hyvistä keskusteluista, joita olen voinut käydä asiaan liittyen. Hahmotan nyt paremmin, mikä tässä rasismi keskustelussa ihmisiä ärsyttää.""

Hienoa Päivi, siitä se lähtee. ;)

Kuuma peruna

• Guest
« Reply #97 on: November 25, 2010, 09:00:30 »
Varmaan minut taas haukutaan pataluhaksi, mutta sanonpa teille kaikille että kerrostalon asukkaiden pitäisi tutustua lain määräämään pelastussuunnitelmaan ja toimia hätätilanteessa sen mukaan. Jos taloyhtiö on laiminlyönyt sen laatimisen, niin syyllisten etsiminen ei siinäkään tapauksessa auta jälkikäteen mitään.

Saati sitten jos huutaa mamua, Tavjaa ja vihervasemmistoa.

Oho

• Guest
« Reply #98 on: November 25, 2010, 09:38:34 »
Varmaan minut taas haukutaan pataluhaksi, mutta sanonpa teille kaikille että kerrostalon asukkaiden pitäisi tutustua lain määräämään pelastussuunnitelmaan ja toimia hätätilanteessa sen mukaan. Jos taloyhtiö on laiminlyönyt sen laatimisen, niin syyllisten etsiminen ei siinäkään tapauksessa auta jälkikäteen mitään.

Voe siinä siitä taas tuli vahtallinen minihame argumenttia.....

Mika.H

• Guest
« Reply #99 on: November 25, 2010, 09:40:35 »

Totta puhut. Toivottavasti olet silloinkin samaa mieltä kun joku rasistipaska polttaa maahanmuuttopohjaisen talon.

ps. taloyhtiö oli laatinut pelastussuunnitelman, eli älä huoli. Voit tällä kertaa syyllistää vain uhrit...

Offline Vestbacka

• Full Member
« Reply #100 on: November 25, 2010, 09:48:50 »
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/IS+ja+IL+Poliisi+pid%C3%A4tt%C3%A4nyt+poltetun+pitserian+omistajan++++/1135261896048

Olinko oikeassa? Syylliset löytyi ihan kansanryhmien keskuudesta. Ja katsokaas vaan, niin näitäkään  saastoja  ei karkoiteta maastamme. Tuskin syytetään edes viharikoksesta suomalaisia kohtaan, vaikka kome suomalaista on murhattu.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #101 on: November 25, 2010, 09:56:18 »
Ilmeisesti täysin pieleen mennyt vakuutuspetos siis. No ei ainakaan liity islamiin kovin suoraan...
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #102 on: November 25, 2010, 10:11:53 »
Mika.

Varmaan se johtui siitä, että yritys sijaitsi asuintalon alakerrassa. Ainakin luulisin ettei näillä kavereilla alunperin ollut suunnitelmissa tappaa ketään, miksi olisi? Polttaa paikka, nostaa rahat ja olla tyytyväinen. Mikäli siis nyt on kyseessä se vakuutuspetos.

Mitä noin muutoin tulee, niin tuskin unohtaa tätä asiaa kukaan sielläpäin. Sukulaiset voivat yrittää jotenkuten puolustella, mutta tuskin tekoa hyväksytään sielläkään. Uskon, että kaikki pelästyivät tästä asiasta ja tästä kuullaan vielä.

Mikäli omistaja, joka on 22-vuotias nuori mies, on syyllinen, niin tyhmyys voi mennä vielä nuoruudenkin piikkiin. Noin muutoin täysin edesvastuuton teko, joka aiheutti paljon harmia niin asukkaille, kuolleiden omaisille, omille omaisille ja koko maahanmuuttajaväestölle ja muille samanlaisille pizzeriayrittäjille. Kukaan ei takuulla voittanut.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Oho

• Guest
« Reply #103 on: November 25, 2010, 10:12:55 »
Ilmeisesti täysin pieleen mennyt vakuutuspetos siis. No ei ainakaan liity islamiin kovin suoraan...

Juu ei vaan onnistunut murhapoltto ja kolme murhaa.

Mika.H

• Guest
« Reply #104 on: November 25, 2010, 10:15:21 »

Mitäs muuten sitten tehdään JOS paljastuukin, että pizzerian "lähipiiriin" kuuluukin niitä turvapaikanhakijoita?

Eikö olisi "koomista" jos turvapaikanhakijat murhaavat turvallisen maan ihmisiä?

Pannaanko taas kello käyntiin koska tuollainen pohdinta alkaa?