Ok. Olen ollut kokoomuslainen, keskustalainen, demari ja vihreä, anarkisti, punkkari ja antifasisti nuoruudessani. Ja nyt olen perussuomalainen Hommaforumin jäsen. Ihan samalla käyttiksellä sielläkin, eli omalla nimelläni.
Minun ongelmani on se, että en pysty luokittelemaan ihmisiä niihin laatikoihin, joihin ihmiset luokittelevat itsensä.
Ihminen muuttuu ajassa. Olen ollut ravintolan vessansiivooja, grillityöntekijä ja kaupungin puistotyöntekijä, samalla opiskellen englantia yliopistossa.
Olen tehnyt töitä kääntäjänä, prosessinkehittäjänä, lehti-ihmisenä, projektipäällikkönä ja monena muuna.
Olen Hommalainen. Se on selkeä valinta. Se perustuu matkusteluun maailman maissa ja luulen, että monet ihmiset perustavat mielipiteitään olettamuksiinsa. He eivät menneet sinne ja nähneet mitä se on. Se on ymmärrettävää.
Olen hippi-konservatiivi-perussuomalainen-kristitty, ja en todellakaan halua tulla ristiinnaulituksi nurinpäin tuon takia, kuin historiassa on tehty. Olen kiitollinen, jos saan olla jäsen täällä, vaikka en viestejä luettuani edes ymmärrä, miksi haluaisin kirjoittaa mitään täällä.
...
Ehkä se meidän suurin haaste on löytää yhteisyys erilaisuuksista huolimatta?