Author Topic: Maahanmuuttokriittisyys FAQ  (Read 33023 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline J.P.R

• Full Member
Re: Maahanmuuttokriittisyys FAQ
« Reply #210 on: November 08, 2010, 20:05:40 »
Asenteellisuudesta ja propagandasta tuli mieleeni, että kuinkahan moni pystyy tunnustamaan, että oma poliittinen näkemys ja jopa maailmankatsomus on asenteellinen? Minun ainakin on. Oikeastaan tiedän ettei se ole mikään tieteellinen totuus, vaikka tiedettä voin käyttääkin sen keppihevosena.

Oma näkemykseni on toki asenteellinen. Mielestäni myös yleensä tiedostan sen. Eniten minua näissä keskusteluissa ihmetyttävät kirjoittajat jotka eivät kykene minkäänlaiseen objektiivisuuteen. Oman suppean näkemyksen esittäminen totuutena on aina yhtä vastenmielistä.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #211 on: November 08, 2010, 20:46:27 »
JPR

Ajatteleppa asiaa vaikka motiivina, joka pitää sinua aktiivisena tässä politiikassa. Ei yksin, mutta yhtenä suurena osana. Periaatteessa on hyvä olla vihollinen ja vastapaino, joka tietenkin nähdään aina enemmän tai vähemmän sellaisena, joka ei pyri objektiivisuuteen.

Toinen tietenkin on usko tämän asian korjaamiseksi, jonka takia me kaikki tehdään täällä ahkerasti työtä.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline J.P.R

• Full Member
« Reply #212 on: November 09, 2010, 19:29:04 »
JPR

Ajatteleppa asiaa vaikka motiivina, joka pitää sinua aktiivisena tässä politiikassa. Ei yksin, mutta yhtenä suurena osana. Periaatteessa on hyvä olla vihollinen ja vastapaino, joka tietenkin nähdään aina enemmän tai vähemmän sellaisena, joka ei pyri objektiivisuuteen.

Toinen tietenkin on usko tämän asian korjaamiseksi, jonka takia me kaikki tehdään täällä ahkerasti työtä.

En minä asiaa niin näe että vain vastapuolella ei objektiivisuuteen pystytä. Molemmilla puolilla jotkut siihen pystyvät paremmin ja jotkut huonommin.