Author Topic: Moderaatio  (Read 85587 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
Re: Moderaatio
« Reply #450 on: July 31, 2013, 09:44:06 »
Pidän hiukan hullunkurisena ajatusta, että allekirjoittanut on se, joka suorittaa näitä henkilökohtaisia hyökkäyksiä ottaen huomioon esim. tämänhetkisen keskustelunvaihdon näissä kahdessa ketjussa, mihin olen kirjoitellut.

Mutta kun nyt aiheessa ollaan, niin voisiko moderaatiotaho laittaa vähän sordiinoa näille kahdelle räksyttäjälle, jotka eivät kykene muuhun kuin toistamaan erilaisia hiekkalaatikolta opittuja lapsellisia ad hominem viestejä ilman yritystäkään puhua ketjun aiheesta? Luulen, että myötähäpeän määrä niin kirjoittajien kuin lukijoidenkin puolelta vähenisi ja irrelevanttien viestien määrä vähenisi.

Minua ei toki haittaa lukea ties monennettako kertaa erilaisia hautakivikirjoituksia tai ilkkumista jostain teepussijutuista. Saahan niistä hymynkaretta suupielelle muuten niin tavanomaiseen arkeen. Epäilisin kuitenkin, että sivustakatsojia tämä ei niin viehätä.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #451 on: July 31, 2013, 12:21:00 »
Mutta kun nyt aiheessa ollaan, niin voisiko moderaatiotaho laittaa vähän sordiinoa näille kahdelle räksyttäjälle, jotka eivät kykene muuhun kuin toistamaan erilaisia hiekkalaatikolta opittuja lapsellisia ad hominem viestejä ilman yritystäkään puhua ketjun aiheesta? Luulen, että myötähäpeän määrä niin kirjoittajien kuin lukijoidenkin puolelta vähenisi ja irrelevanttien viestien määrä vähenisi.

Valotetaan nyt hieman moderaation toimintaperiaatetta. Kaikille keskustelijoille on siis voimassa sääntö kohdella toisia kunnioittavasti. Moderaatio ei ole puuttunut eikä tule puuttumaan kovin helpolla, koska palstan taso on kuitenkin aina kirjoittajien vastuulla. Toinen syy on tietysti se, että yksinäinen mode ei ehtisi tasapuolisesti toimia ns. herkemmällä kädellä. Varmasti on nytkin mennyt asioita ohi silmien. Tämä ei tarkoita, ettei bannia anneta armotta kun raja ylittyy. Yleensä aina ensin varoitetaan/kehoitetaan kuitenkin ja bannit ovat johtuneet kehoitusten ignoroinnista.

Pyytämällä bannia muille ei sitä ole saanut ja linja tuskin muuttuu. Oikea tapa toimia on laittaa linkki asiattomaan viestiin ja kertoa, mikä kohta siinä on asiaton. Epämääräiset viittaukset eivät  Moderaatio harkitsee sitten seuraukset. Yleensä olen vain tyytynyt poistamaan sellaiset viestit tai viestin osat.

Tällä kertaa ei muuta kuin kehoitus olla ihmisiksi ja varoitus kaikille, että henkilökohtaisuuksia moderaatio ei halua nähdä.

"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #452 on: July 31, 2013, 16:31:07 »
Tällä kertaa ei muuta kuin kehoitus olla ihmisiksi ja varoitus kaikille, että henkilökohtaisuuksia moderaatio ei halua nähdä.

Minulla on sellainen tunne, ettei moderaatio näe oikein mitään, ellei joku pyydä tätä näkemään. No, omapahan on foorumisi Julmuri - tee kuten lystäät. Minä en ryhdy sinulle kirjoituksia vasikoimaan. Ei suuret puheet suuta halkaise ja niin edelleen.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #453 on: July 31, 2013, 19:38:07 »
Minä muistuttaisin, että palstan moderaatio on palstan v***umaisin homma, josta on moni lähtenyt ovet paukkuen pihalle. Julmurin jälkeen ei paljoa muita ole jonossa niin ei kannata liikaa ainoata modea kuormittaa.

Lisäksi tuota asiallisuutta voi miettiä. Köyryllä tuo tavallaan kuuluu rooliin kuten Maiveilla, mutta esim. Username vois vähän skarpata ja rauhottua.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #454 on: July 31, 2013, 22:11:23 »

Minulla on sellainen tunne, ettei moderaatio näe oikein mitään, ellei joku pyydä tätä näkemään. No, omapahan on foorumisi Julmuri - tee kuten lystäät. Minä en ryhdy sinulle kirjoituksia vasikoimaan. Ei suuret puheet suuta halkaise ja niin edelleen.

Miksi sinun pitää nähdä kaikki mitä kirjoitan niin negatiivisesti? Mielestäni en ole kohdellut sinua mitenkään epäystävällisesti.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #455 on: July 31, 2013, 22:56:34 »

Miksi sinun pitää nähdä kaikki mitä kirjoitan niin negatiivisesti? Mielestäni en ole kohdellut sinua mitenkään epäystävällisesti.

Kämymaailmassa epäystävällisyyttä on eri mieltä oleminen. Virkaheitto tuossa juuri selitti ylimielisesti kuinka hän ylhäisesti "suvaitsee" esim. meikäläistä. Siis jo on paksua: hän liittyy alakulttuuriin, jonka määrittävä piirre ovat yli puoli vuosikymmentä jatkuneet henkilökohtaiset vainot minua kohtaan, ja sitten hän sanoo lopulta "suvaitsevansa minua". Tämä kuuluu vähän samaan sarjaan kuin tuo mirkkukoo, joka halusi tavata minut henkilökohtaisesti.

Tämä touhu vastaa sitä kuin että ensin joku täysin ventovieras tyyppi vetäisi minua keskellä katua turpaan, sitten hänen kaverinsa vuodesta toiseen demonisoisivat minua netissä siksi että olemassaolollani provosoin heidän suuren herransa vetämään minua turpaan, ja lopuksi yksi tästä jengistä haluaisi tavata minut jonkinlaisen sovittelun (!) merkeissä - siis ikään kuin tässä olisi kaksi osapuolta, jotka ovat yhtä oikeassa tai väärässä, kun tässä todellisuudessa on täysin puskista tulleen hyökkäilykampanjan uhri ja yksi hyökkääjistä - toinen taas julistaisi anteliaasti "suvaitsevansa" minua ikään kuin minun pitäisi olla tästä jotenkin ylitsepursuavan kiitollinen.

Ja kun minä sanon suoraan, miltä minusta näyttää se, että Virkaheitto tai tuo toinen hyväkäs näkevät elämäntehtävänään minun rankaisemiseni siitä, että olen vuosikymmen sitten poistanut suurtirehtööri Halla-ahon kommentin blogistani - miltä normaalin ihmisen näkökulmasta näyttää se, että he ovat alistaneet oman elämänsä noin täydellisesti kulttijohtajansa palvelukseen ja tämän oikkujen toteuttamiseen - silloin pojat alkavat itkeä ja vaatia minua bannattavaksi foorumilta. Pojat haluavat tappaa viestintuojan, joka kertoo heille miten he ovat peruuttamattomasti tuhonneet vuosikausia elämästään silkkaan nollan arvoiseen turhuuteen.

Jos Virkamiehestä tuntuu pahalta tajuta, kuinka monta kallisarvoista elinvuotta hän on haaskannut siihen, että on käynyt suuren johtajansa sijaissotaa, kehottaisin Virkamiestä vain menemään itseensä ja hankkimaan elämän - oikean, hyödyllisen elämän - sen sijaan että kostaa jonkun toisen kärsimiä narsistisia loukkauksia. Jos Virkamies on oikeasti virkamies, hän voisi esimerkiksi omistautua virkatehtävilleen, joista hänelle maksetaan palkkaa, sen sijaan että hän laiminlyö niitä vetelehtimällä täällä.

Nyt tietenkin joku alkaa selittää kuinka itse muka olen haaskannut aikaani turhaan sotaan näitä mitättömyyksiä vastaan. No, sinä aikana kun kämyt ovat vainonneet minua, olen kirjoittanut kolumneja noin viiden tuhannen sivun verran ja julkaissut neljä kirjaa mielettömän vaikealla kielellä. Tämän lisäksi minulla on myös päätoiminen päivätyö, jossa olen menestynyt oikein hyvin, kiitos kysymästä. Kämyt hämmästyisivät, jos tietäisivät, miten vähäinen rooli heillä on elämässäni.
« Last Edit: July 31, 2013, 23:06:08 by Köyry Väyränen revisited »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #456 on: August 01, 2013, 08:38:29 »
Minä muistuttaisin, että palstan moderaatio on palstan v***umaisin homma, josta on moni lähtenyt ovet paukkuen pihalle. Julmurin jälkeen ei paljoa muita ole jonossa niin ei kannata liikaa ainoata modea kuormittaa.

Ei varmasti, olet oikeassa, mutta järjestyksenpidon yksi puoli on se, että mikäli haluaa katsoa asioita sormiensa lävitse, niin joutuu yleensä myöhemmin tekemään enemmän hommia.

Lisäksi tuota asiallisuutta voi miettiä. Köyryllä tuo tavallaan kuuluu rooliin kuten Maiveilla, mutta esim. Username vois vähän skarpata ja rauhottua.

"Kuuluu rooliin" kuulostaa hiukan heikolta selitykseltä imho, mutta samapa tuo.

En minä näe edellä kirjoittamaasi mitenkään erityisen negatiivisesti. Totesin vain, että moderaatiolinja on sinun, mutta vaikutelma minkä saa on se, että toisaalta kerrot, ettet halua nähdä henkilökohtaisuuksia ja kuka tahansa jolla on silmät ja lukee näitä viestejä näkee, että täällä on pari herraa, joilla on kohtuullisen rajallinen kyky keskittyä asiaan. Ei tuossa viestissä ollut minua kohtaan mitään epäystävällisyyttä sinänsä.

Siis jo on paksua: hän liittyy alakulttuuriin, jonka määrittävä piirre ovat yli puoli vuosikymmentä jatkuneet henkilökohtaiset vainot minua kohtaan, ja sitten hän sanoo lopulta "suvaitsevansa minua".

Tässä on valitettavasti virheellinen premissi. En minä liity tai kuulu mihinkään alakulttuuriin. Sinun vainoharhainen mielesi vain näin kuvittelee.

Jos Virkamiehestä tuntuu pahalta tajuta, kuinka monta kallisarvoista elinvuotta hän on haaskannut siihen, että on käynyt suuren johtajansa sijaissotaa, kehottaisin Virkamiestä vain menemään itseensä ja hankkimaan elämän - oikean, hyödyllisen elämän - sen sijaan että kostaa jonkun toisen kärsimiä narsistisia loukkauksia. Jos Virkamies on oikeasti virkamies, hän voisi esimerkiksi omistautua virkatehtävilleen, joista hänelle maksetaan palkkaa, sen sijaan että hän laiminlyö niitä vetelehtimällä täällä.

Minulla on kiitos vaan ihan onnellinen elämä. Toki siinä olet oikeassa, että ei tästä internetkinastelusta kyllä mitään erityistä saa ja fiilis on välillä kuin osallistuisi niihin kuuluisiin erityis-olympialaisiin. Saa nähdä, että jaksaako tätä kovinkaan pitkään taas ylläpitää.

Nyt tietenkin joku alkaa selittää kuinka itse muka olen haaskannut aikaani turhaan sotaan näitä mitättömyyksiä vastaan. No, sinä aikana kun kämyt ovat vainonneet minua, olen kirjoittanut kolumneja noin viiden tuhannen sivun verran ja julkaissut neljä kirjaa mielettömän vaikealla kielellä. Tämän lisäksi minulla on myös päätoiminen päivätyö, jossa olen menestynyt oikein hyvin, kiitos kysymästä. Kämyt hämmästyisivät, jos tietäisivät, miten vähäinen rooli heillä on elämässäni.

Eiks sitten kannattaisi jo välillä antaa sen vihan mennä sielusta? Mitä sinä enää kostut näistä vihapuheista? Eikö pikemminkin kannattaisi jättää koko "kämyily" rauhaan, niin se kutistuisi marginaaliin, missä se perinteisesti on Suomessa ollutkin? Miksi ruokkia jotain toimintaa niin kovalla räyhäämisellä?

Mutta yleisesti ottaen hienoa, että olet edennyt elämässäsi. Se on aina mukava kuulla.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #457 on: August 02, 2013, 23:29:55 »
Kun nyt tämäkin ketju on taas esiin noussut ja pyydettiin palautetta ei-niin-foorumin hengen mukaisista suorituksista niin haluan ilmaista että karkotettavaa potkupallistia käsittelevässä ketjussa on tapahtunut ns. Köyräisy joka olisi omasta mielestäni jonkinlaisen punatekstisen kunniamaininnan arvoinen. Mitä mieltä asiasta lienee moderointi?
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #458 on: August 03, 2013, 12:52:09 »
Kun nyt tämäkin ketju on taas esiin noussut ja pyydettiin palautetta ei-niin-foorumin hengen mukaisista suorituksista niin haluan ilmaista että karkotettavaa potkupallistia käsittelevässä ketjussa on tapahtunut ns. Köyräisy joka olisi omasta mielestäni jonkinlaisen punatekstisen kunniamaininnan arvoinen. Mitä mieltä asiasta lienee moderointi?

Asia on huomioitu.

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #459 on: August 03, 2013, 17:08:43 »

Eiks sitten kannattaisi jo välillä antaa sen vihan mennä sielusta? Mitä sinä enää kostut näistä vihapuheista? Eikö pikemminkin kannattaisi jättää koko "kämyily" rauhaan, niin se kutistuisi marginaaliin, missä se perinteisesti on Suomessa ollutkin? Miksi ruokkia jotain toimintaa niin kovalla räyhäämisellä?

Mutta yleisesti ottaen hienoa, että olet edennyt elämässäsi. Se on aina mukava kuulla.

Mitä tulee kämyjen vihaamiseen, totta kai normaali, isänmaallinen ja yhteiskunnallisesti vastuuntuntoinen ihminen vihaa kämyjä. Rikollisjoukkio, jonka tarkoituksena on tuhota sivilisaatiomme ja joka vieläpä tekee sen meidän verorahoillamme*), ei muuta ansaitse kuin vihaa. Ja mitä siihen elämässä etenemiseen tulee: jonkunhan sitä on sinunkin elatuksesi veroistaan maksettava. Oletko itse ajatellut kokeilla elämässäsi etenemistä? Ai niin, tiedänhän minä: eihän se sinulta onnistu, ja juuri siksi räksytät netissä. Lienet samanlainen tapaus kuin se takavuosina Suomen Sisun tukijäsenyydellään ylvästellyt pikku hitsari, joka harrasteli äärioikeistolaisuuden lisäksi paranormaalijuttuja ja englanninkielisten runojen kirjoittamista - runojen, joissa esiintyi sellaisia taivutusmuotoja kuin writed. Yhden homman hän kuitenkin osasi hyvin: tärkeilevän ja retorisesti ylimielisen esiintymisen varsin virheettömällä ja tylyllä virkamieskirjasuomella. Ehkäpä olet sama henkilö.

Kannattaisi sinunkin miettiä, riittääkö meillä työssäkäyvillä loputtomasti kärsivällisyyttä sinunkin elämiskorkojesi maksamiseen. Sitä mukaa kun heimoveljiesi häiriköinti pilaa Suomen mainetta maailmalla - kuten näkyy, antisemitistiystäväsi Kärkkäinen on jo tekemässä Suomesta luultavasti ensimmäistä kertaa historiassamme kansainvälisesti antisemitistisenä tunnetun maan - myös kauppasuhteet menevät pilalle. Suomi on pienenä maana hyvin riippuvainen maailmankaupasta, ja jos Suomi-kuva menee pilalle, niin silloin loppuu myös leipä suusta. Jos maata hallitaan kansantaloudellisesti mielekkäästi, se leipä loppuu ensimmäisenä sinunlaiseltasi tuottamattoman aineksen edustajilta.

Minä todella ihmettelen, miksi rikolliset, terroristit ja sabotöörit, jotka hyökkäävät kuin salama kirkkaalta taivaalta työtä tekevien keskiluokkaisten ihmisten kimppuun, pitäisi jotenkin "jättää rauhaan". Heidäthän tulee saattaa oikeuteen rikoksistaan ja ilkitöistään. Yhtä hyvin voisit kehottaa jättämään rosvot ja murhaajat rauhaan. Tämä kämyilyhän on nimenomaan systemaattista rikollisuutta ja rikoksiin kehottamista. Kuten monituiset esimerkit ovat osoittaneet, ei kämyilyllä ole selvää rajalinjaa rikollisuuteen ja peruskriminaaliin alakulttuuriin, vaan kämyjen joukossa on paljon huume-, omaisuus- ja väkivaltarikollisia.

Jätän kämyt ja kämyilyn rauhaan sitten, kun kämyt tulevat pyytämään minulta erityisesti ja yhteiskunnalta yleensä anteeksi kämyilyään. Sitä odotellessa en kuitenkaan pidättele hengitystäni.

"Rauhaan jättäminen" on sikälikin älytön ajatus, että tunnettu nettivaikuttaja (lienee tässä tapauksessa johdettu sanasta "vaikku"), johon viittaamme vain vakiintuneella kiertoilmaisulla "Hervannan Herrasmieshistorioitsija", lähinnä vain yltyi "herrasmieshistorioitsemaan" entistä äänekkäämmin ja raivoisammin, kun hänet jätettiin rauhaan. Vasta vankila rauhoitti hänet. Siinä vaiheessa kun hän palasi vankilakeikaltaan, hän tosin oli noussut vanhemmaksi valtiomieheksi, jota kämyt eivät enää moittineet kansallismielisyyden maineen pilaajaksi, vaan pikemminkin kämyt olivat omaksuneet sekä hänen maailmankuvansa että metodinsa.

Itse asiassa Herrasmieshistorioitsija voi olla jopa merkittävämpi esikuva kämykulttuurille kuin Halla-aho. Hiljattain esittelin sekä täällä että muilla foorumeilla kyllästymiseen asti oivallustani, että Halla-ahoa ei todellisuudessa kukaan oikeasti lue ja että Halla-aho on merkittävä vain symbolina - "ihkaoikeana tohtorismiehenä", joka tohtorismieheydellään todistaa natsismin olevan taas akateemisesti hyväksyttävää ja respektaabelia. Tällöin Halla-ahon kirjoituksetkin ovat merkittäviä vain siksi, että niiden ajatellaan jo todistaneen vääriksi kaikki ne vastaväitteet, joita demokraattisen oikeusvaltion puolustajat esittävät kämyille. Niihin vastaväitteisiin vastataan vain, että "Halla-aho on jo kumonnut tuon". Käytännön toiminnassaan (solvauskampanjat, karkeudet, hirvisaarelaisuudet) maahanmuuttokriitikot kuitenkin orientoituvat ennen muuta herrasmieshistorioitsijan metodien ja mielipiteiden mukaan. Esimerkiksi se täysin absurdit mitat saanut Tarja Halosen leimaaminen kommunistiksi ja haukkuminen alapääsanastolla on nykyään muuttunut täysin valtavirtaiseksi. Minulla oli tunnetun venäläisvastaisuuteni vuoksi facebook-kamuina vielä hiljattain poliiseja. Ei ole enää, koska sitä visvavittu-Halonen-läppää ei jaksa kuunnella vanha erkkikään.

Käytännössähän meillä siis ei ole enää esimerkiksi poliisilaitosta, koska poliisit ovat nykyään maahanmuuttokriitikoiden (joilla ei ole selvää rajaa rikolliseen alakulttuuriin) puolella keskiluokkaisia liberaaleja vastaan (koska keskiluokkainen liberaali arvomaailma on maahanmuuttajakriitikoiden kielenkäytössä "kommunismia"). Meillä on siis tilanne, jossa poliisi sortaa lainkuuliaista keskiluokkaa ja puolustaa rikollisia. Tilanne, jossa kunniallinen keskiluokka ei voi luottaa poliisiin, kun taas rikolliset - jos vain osaavat esittää itsensä luotettavina isänmaallisina antikommunisteina, antijihadisteina ja antinegeristeinä - saavat poliisilta apua ja tukea. Tämä olisi hyvin mielenkiintoinen yhteiskuntakokeilu, jos tässä kokeiluyhteiskunnassa ei joutuisi itse asumaan.

*) On tietysti varsin todennäköistä, että kämyt kämyilevät, koska jokin ulkomaalainen taho rahoittaa heitä. Koko propagandahan on ulkomailta kopioitua ja vailla todellista relevanssia Suomessa, maahanmuuttopolitiikaltaan yhdessä Euroopan tiukimmista maista. Joten miksei rahakin tulisi sieltä?
« Last Edit: August 03, 2013, 22:54:48 by Köyry Väyränen revisited »

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #460 on: August 05, 2013, 08:31:29 »
Mitä tulee kämyjen vihaamiseen, totta kai normaali, isänmaallinen ja yhteiskunnallisesti vastuuntuntoinen ihminen vihaa kämyjä. Rikollisjoukkio, jonka tarkoituksena on tuhota sivilisaatiomme ja joka vieläpä tekee sen meidän verorahoillamme*), ei muuta ansaitse kuin vihaa.

Jaapajaa, minä en jaksa edes rikollisia vihata. Sellaista meininkiä, että oikein sivilisaatiotamme pyrkivät tuhoamaan. Retoriikan taso vaikuttaa lainatulta suoraan islamofoobeilta. Mutta voihan sen kaiketi nähdä niinkin, älä tikahdu vihaasi kuitenkaan.

Ja mitä siihen elämässä etenemiseen tulee: jonkunhan sitä on sinunkin elatuksesi veroistaan maksettava.

Tässä systeemissä joo. Jossain toisessa systeemissä se varmaan tulisi yksityisten kanavien kautta. Ihan sama minulle. Kaikkien ihmisten elatus maksetaan aina jonkun toisen pussista.

Oletko itse ajatellut kokeilla elämässäsi etenemistä? Ai niin, tiedänhän minä: eihän se sinulta onnistu, ja juuri siksi räksytät netissä. Lienet samanlainen tapaus kuin se takavuosina Suomen Sisun tukijäsenyydellään ylvästellyt pikku hitsari, joka harrasteli äärioikeistolaisuuden lisäksi paranormaalijuttuja ja englanninkielisten runojen kirjoittamista - runojen, joissa esiintyi sellaisia taivutusmuotoja kuin writed. Yhden homman hän kuitenkin osasi hyvin: tärkeilevän ja retorisesti ylimielisen esiintymisen varsin virheettömällä ja tylyllä virkamieskirjasuomella. Ehkäpä olet sama henkilö.

Ei tarvitse ihan noin ylitsevuotavasti kehua, mielestäni voisin kirjoittaa vielä virheettömämmin ja tylymmin. Minun englanninkielisissä runoissani ei tietääkseni ole ihan noin karmivia kielioppivirheitä enkä paranormaaleista asioista jaksa niin innostua kuitenkaan. Hitsaaminen jäisi varmaan tekemättäkin. Ja mitä tulee etenemiseen, niin olen ihan tyytyväinen elämääni myös tuolla saralla. Ei kannata pitää huolta minusta.

Kannattaisi sinunkin miettiä, riittääkö meillä työssäkäyvillä loputtomasti kärsivällisyyttä sinunkin elämiskorkojesi maksamiseen. Sitä mukaa kun heimoveljiesi häiriköinti pilaa Suomen mainetta maailmalla - kuten näkyy, antisemitistiystäväsi Kärkkäinen on jo tekemässä Suomesta luultavasti ensimmäistä kertaa historiassamme kansainvälisesti antisemitistisenä tunnetun maan - myös kauppasuhteet menevät pilalle. Suomi on pienenä maana hyvin riippuvainen maailmankaupasta, ja jos Suomi-kuva menee pilalle, niin silloin loppuu myös leipä suusta. Jos maata hallitaan kansantaloudellisesti mielekkäästi, se leipä loppuu ensimmäisenä sinunlaiseltasi tuottamattoman aineksen edustajilta.

Ei minulla ole tämänkaltaisia heimoveljiä. Antisemitismi kuulostaa myös sangen hassulta luonnehdinnalta. Kauppasuhteisiin joku magneettimedia tuskin hirveästi vaikuttaa, mutta jos vaikuttaa, niin siitäpä vaan. Ja mitä tulee "tuottamattomuuteeni", niin en ole niitä kaikkein tarpeettomimpia rattaita hallinnossa, moni lähtee ennen minua ja minunkaltaistani tarvitaan oli valtiota olemassa tai ei. Sinun on melko turha pelotella tuonkaltaisilla asioilla. Ja toisaalta, Suomen vienti on jo tyrehtymään päin, täysin ilman minkäänlaista "suomi-kuvan" vaikutusta. Markkinoilla ratkaisevat ihan muut asiat.

Minä todella ihmettelen, miksi rikolliset, terroristit ja sabotöörit, jotka hyökkäävät kuin salama kirkkaalta taivaalta työtä tekevien keskiluokkaisten ihmisten kimppuun, pitäisi jotenkin "jättää rauhaan". Heidäthän tulee saattaa oikeuteen rikoksistaan ja ilkitöistään. Yhtä hyvin voisit kehottaa jättämään rosvot ja murhaajat rauhaan. Tämä kämyilyhän on nimenomaan systemaattista rikollisuutta ja rikoksiin kehottamista. Kuten monituiset esimerkit ovat osoittaneet, ei kämyilyllä ole selvää rajalinjaa rikollisuuteen ja peruskriminaaliin alakulttuuriin, vaan kämyjen joukossa on paljon huume-, omaisuus- ja väkivaltarikollisia.

Kaikki rikoksia tekevät ihmiset saatettakoon raastupaan vastaamaan teoistaan ilman mitään sen ihmeempää viitekehysvinkunaa. Oli sitten kysymys hurjista äärioikeistolaisterroristeista tai hurjista mamuterroristeista. Niin se toimii, kukin ansioidensa mukaan mutta ei sen ihmeemmin ilman syytä pelkkään viitekehykseen kuuluvana.

Jätän kämyt ja kämyilyn rauhaan sitten, kun kämyt tulevat pyytämään minulta erityisesti ja yhteiskunnalta yleensä anteeksi kämyilyään. Sitä odotellessa en kuitenkaan pidättele hengitystäni.

En minäkään. Toivottavasti et halkea kiukkuusi.

Minulla oli tunnetun venäläisvastaisuuteni vuoksi facebook-kamuina vielä hiljattain poliiseja. Ei ole enää, koska sitä visvavittu-Halonen-läppää ei jaksa kuunnella vanha erkkikään.

Jos minä olisin sinä, en varmaan myös pitäisi poliiseja fb-kavereinani.

Käytännössähän meillä siis ei ole enää esimerkiksi poliisilaitosta, koska poliisit ovat nykyään maahanmuuttokriitikoiden (joilla ei ole selvää rajaa rikolliseen alakulttuuriin) puolella keskiluokkaisia liberaaleja vastaan (koska keskiluokkainen liberaali arvomaailma on maahanmuuttajakriitikoiden kielenkäytössä "kommunismia"). Meillä on siis tilanne, jossa poliisi sortaa lainkuuliaista keskiluokkaa ja puolustaa rikollisia. Tilanne, jossa kunniallinen keskiluokka ei voi luottaa poliisiin, kun taas rikolliset - jos vain osaavat esittää itsensä luotettavina isänmaallisina antikommunisteina, antijihadisteina ja antinegeristeinä - saavat poliisilta apua ja tukea. Tämä olisi hyvin mielenkiintoinen yhteiskuntakokeilu, jos tässä kokeiluyhteiskunnassa ei joutuisi itse asumaan.

On se hurjaa kun tavallinen kansalainen on niin huonossa asemassa.

*) On tietysti varsin todennäköistä, että kämyt kämyilevät, koska jokin ulkomaalainen taho rahoittaa heitä. Koko propagandahan on ulkomailta kopioitua ja vailla todellista relevanssia Suomessa, maahanmuuttopolitiikaltaan yhdessä Euroopan tiukimmista maista. Joten miksei rahakin tulisi sieltä?

Heh heh heh, onko kyseessä joku ilkeiden juutalaisten salaliitto vai joku muu? Vai vielä tiukimmista maista, voi kai sitä niinkin itselleen uskotella.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #461 on: August 05, 2013, 08:48:25 »
Olisiko Köyryllä antaa vinkkiä mistä voisin hakea sitä ulkomaista rahoitusta kun harmillisesti joudun nyt ihan omilla välineilläni omalla nettiliittymälläni omalla ajallani näitä vihaviestejä kirjoittelemaan? Keneen tai mihin järjestöön kannattaisi ottaa yhteyttä? Kun tätä nyt kerran joka tapauksessa teen niin olisihan tästä mukava saada pientä korvaustakin.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #462 on: August 05, 2013, 21:51:12 »
Olisiko Köyryllä antaa vinkkiä mistä voisin hakea sitä ulkomaista rahoitusta kun harmillisesti joudun nyt ihan omilla välineilläni omalla nettiliittymälläni omalla ajallani näitä vihaviestejä kirjoittelemaan? Keneen tai mihin järjestöön kannattaisi ottaa yhteyttä? Kun tätä nyt kerran joka tapauksessa teen niin olisihan tästä mukava saada pientä korvaustakin.

Jos olisin teepussien Think tankissa, niin en nyt ainakaan Kaptahia tai Metricsiä palkkaisi. Virkamies on ainoa, joka voisi olla palkattu.

Metrics on oikeastaan aika lähellä, mutta kun hän selkeästi haluaa typistyä ihmisestä pelkäksi tohtorinhatuksi ja antaa kaikesta taustatukea tälle, niin hänen hermonsa ei kestäisi touhua. Hän ei kykenisi koskaan hyväksymään itseään vain aivan tavallisena ihmisenä ja siksi varmasti roikkuukin siellä missä uskoo kuuluvansa älyllisen eliitin etuvartioon.

Virkamies osaa oikeaoppisimmin antaa taustatukea rasisteille, Metrics osittain nautaa Virkamieheen itsetuntonsa, sillä saahan tästä narsistista nautintoa, kun on oikeassa ja jos Virkamies on taustatukena, niin... Aitoa kiinnostusta, vaikkapa tieteellisenä asiana, tästä ei näyttäisi olevan kenelläkään.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #463 on: August 05, 2013, 21:54:29 »

Kun seuraavan kerran käyt ottamassa (ITSESENSUROITU) Halla-aholta, voisit kahden (ITSESENSUROITU) välillä kysäistä häneltä millä suhteilla hän hankkiutui Putinin englanninkielisen propagandatelevision uutisiin pari vuotta sitten. Veikkaanpa että siltä taholta sitä rahoitusta on lohjennut muillekin.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #464 on: August 17, 2013, 07:55:17 »
Köyry taisi taas saada aika pahan osuman tuolla kielipolitiikkaketjussa tuosta ulinan määrästä päätellen. Ko. viesti käsittelee pelkästään kanssakeskustelijaa.