Author Topic: IL: Yli puolet tiukentaisi maahanmuuttopolitiikkaa  (Read 17695 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annushka

• Guest
Re: IL: Yli puolet tiukentaisi maahanmuuttopolitiikkaa
« Reply #150 on: October 06, 2010, 14:46:04 »
Tämä on käyty täällä lävitse jokaisen kohdalla erikseen. Sinun tai minun sanoilla ei ole mitään arvoa, koska heimoaate vallitsee niin voimakkaasti. Jos emme ole jonkun heimon puolella, olemme sitä vastaan.

Katkera avautuminen, Virkamies. Virkamiesten tapa yrittää esittää kaikki näkemykset saman arvoisina on ammattitauti. Mutta älä vielä vaivu epätoivoon, ainakin minä olen sijoittanut sinut ihan omaan heimoosi.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #151 on: October 06, 2010, 15:13:30 »
Tarkoitus oli ilmentää enemmän huvittuneisuutta kuin katkeruutta kirjoitussävyssä, mutta välillä ei onnistu.

ainakin minä olen sijoittanut sinut ihan omaan heimoosi.

Jos aikaisemmin päivällä saimme malliesimerkin oksymoronista, niin tässä lienee eufemismi hyvin esillä. "Yes darling, you are a very special boy - you just have special needs."
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Offline sr

• Hero Member
« Reply #152 on: October 06, 2010, 15:38:03 »
Tämä on käyty täällä lävitse jokaisen kohdalla erikseen. Sinun tai minun sanoilla ei ole mitään arvoa, koska heimoaate vallitsee niin voimakkaasti.

Asiaa varmaan auttaisi, jos edes kerran puolustelisit jonkun muun kuin siihen Homma-heimoon kuuluvien sanomisia. Se, että jatkuvasti toimit nuivien aivopierujen apologeetikkona ei varsinaisesti anna sinusta kuvaa minään eri ryhmien välillä sulavasti liikkuvana puolueettomana intellektuellina.
Itse sanoisin, että vastarannankiiskien (jollaisiksi Virkamies minut ja itsensä laski) tapana on olla pääsuuntausta vastaan. Hommassa se tarkoittaa todellisuus-kantojen puolustamista ja täällä hommakantojen. Sekä täällä hommakannat että hommassa todellisuuskannat saavat muilta ihan tarpeeksi paskaa niskaansa, jotta ne tarvitsisivat vielä tällaiselta näiden kantojen välillä leijuvalta lisänuijimista. Siinä Virkamies osui kyllä hyvin oikeaan, että kummassakin on Bush-mainen ajattelu siitä, että jokainen kuuluu jompaan kumpaan leiriin. Jos täällä esittää maahanmuuttokritiikkiä on "hommaskeneläinen". Jos taas hommassa esittää maahanmuuttokritiikin kritiikkiä, on "mokuttaja".

Kuten jo täällä mainitsin, itselleni oman kannan muodostamisessa asioista tärkeässä asemassa on se, että kanta on pantu alttiiksi vasta-argumentoinnille. Tämän vuoksi kuulun ennen kaikkea tähän vastarannankiiskiheimoon. Itselleni otan ne ajatukset, jotka ovat kestäneet vasta-argumentoinnin rumputulen ja hylkään ne, joiden perusteet murtuvat vasta-argumenttien painosta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että yleensä joutuu ottamaan asioihin voimakkaamman vastakkaisen kannan kuin mitä "oikeasti" on asioista mieltä.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Annushka

• Guest
« Reply #153 on: October 06, 2010, 15:40:10 »
sr, olisiko sinulle vaikeaa jättää riviväli lainauksen ja oman tekstisi väliin? Tuo ei ollut pahin esimerkki ollenkaan, mutta se rivivälittömyys välillä tekee tekstiesi lukemisen todella tuskalliseksi.

Offline sr

• Hero Member
« Reply #154 on: October 06, 2010, 16:42:27 »
sr, olisiko sinulle vaikeaa jättää riviväli lainauksen ja oman tekstisi väliin? Tuo ei ollut pahin esimerkki ollenkaan, mutta se rivivälittömyys välillä tekee tekstiesi lukemisen todella tuskalliseksi.
Sopii.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg