Author Topic: Marttyyreita Ruotsissakin  (Read 3845 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zetor

• Guest
Re: Marttyyreita Ruotsissakin
« Reply #15 on: September 19, 2010, 22:07:16 »
Hauskasti loppui kuin seinään lupaavasti alkanut vaahtosuinen kaustiorgasmi kun epäilys natsi-stigmatan mahdollisesti sisäsyntyisestä luonteesta tuli tietoon. Keskustelu aiheesta loppui saman tien.

Ei siis mitään uutta auringon alla.

Harri

• Guest
« Reply #16 on: September 20, 2010, 00:48:11 »
Kannattanee muistaa, että Ruotsin poliisi etsii yhä Olaf Palmen murhaajaa. Kuvitelkaapa itse viiltävänne puukolla hakaristi omaan otsaanne. Miltähän mahtaisi tuntua ja vapisisiko käsi?

No tässä tapauksessa asiantuntijalekuri oli sillä kannalla, että asteikolla 1-10 lavastuksen todennäköisyys oli 9. Jotta olisi voinut antaa täyden kympin, olisi tarvinnut olla itse paikalla todistamassa viiltelyä.

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #17 on: September 20, 2010, 10:05:06 »
No tässä tapauksessa asiantuntijalekuri oli sillä kannalla, että asteikolla 1-10 lavastuksen todennäköisyys oli 9. Jotta olisi voinut antaa täyden kympin, olisi tarvinnut olla itse paikalla todistamassa viiltelyä.

Tämä voi mennä nyt hieman morbidiksi, mutta käytännön puoli tässä kyllä pistää mietityttämään. Mikäli mies on itse tosiaan ryhtynyt hakaristiä omaan otsaansa viiltelemään, hän on kai oletettavasti tehnyt sen peilin edessä, varmistaakseen että kuvio syntyy suurin piirtein oikein. Otsassa nyt kuitenkin on pieniä verisuonia kohtalaisen paljon, joten voisi kuvitella, että viiltojen välillä on ollut pakko pitää taukoja, koska verta valuu väkisinkin silmille näkyvyyden haitaksi, ja sehän on pakko pyyhkiä pois. Tietystikään viillot eivät ole voineet olla kovin syviä tai pitkiä, mutta kyllä pienestäkin leikkuuhaavasta pursuaa nopeasti paljon verta.

Tuonlaisesta prosessista varmasti tosiaan jäisi niitä johtolankoja, jotka asiansa osaava lääkäri tietysti huomaa: tauot viiltojen välillä, veitsen asento vaihtunut selvästi ratkaisevalla tavalla, viillot ylipäätään liian varovaisia ja hataria väkivalloin tehdyksi, ja niin edelleen.

Mitään paikallispuudutusta mies ei varmaankaan ole käyttänyt, jos hän on itse vastuussa teostansa ollut. Sen jäljethän nyt olisi kai havaittu oitis paikalla, ja se olisi ollut varma ilmiantaja.

Best,

J. J.

Oho

• Guest
« Reply #18 on: September 20, 2010, 11:00:39 »

Tämä voi mennä nyt hieman morbidiksi, mutta käytännön puoli tässä kyllä pistää mietityttämään. Mikäli mies on itse tosiaan ryhtynyt hakaristiä omaan otsaansa viiltelemään, hän on kai oletettavasti tehnyt sen peilin edessä, varmistaakseen että kuvio syntyy suurin piirtein oikein.

Niin ja onhan tuo kipukin melkoinen vaikutin. Tosiaan on pitänyt äijän kovasti uskoa asiaansa jos kivusta huolimatta on kyennyt käyttämään asetta edes jokseenkin koherentisti.
« Last Edit: September 20, 2010, 11:42:23 by Oho »

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #19 on: September 20, 2010, 13:49:33 »

Tämä voi mennä nyt hieman morbidiksi, mutta käytännön puoli tässä kyllä pistää mietityttämään. Mikäli mies on itse tosiaan ryhtynyt hakaristiä omaan otsaansa viiltelemään, hän on kai oletettavasti tehnyt sen peilin edessä, varmistaakseen että kuvio syntyy suurin piirtein oikein. Otsassa nyt kuitenkin on pieniä verisuonia kohtalaisen paljon, joten voisi kuvitella, että viiltojen välillä on ollut pakko pitää taukoja, koska verta valuu väkisinkin silmille näkyvyyden haitaksi, ja sehän on pakko pyyhkiä pois. Tietystikään viillot eivät ole voineet olla kovin syviä tai pitkiä, mutta kyllä pienestäkin leikkuuhaavasta pursuaa nopeasti paljon verta.

Tuonlaisesta prosessista varmasti tosiaan jäisi niitä johtolankoja, jotka asiansa osaava lääkäri tietysti huomaa: tauot viiltojen välillä, veitsen asento vaihtunut selvästi ratkaisevalla tavalla, viillot ylipäätään liian varovaisia ja hataria väkivalloin tehdyksi, ja niin edelleen.

Mietin vain, että totesikohan kaveri itsensä viiltelyn jälkeen "I think this might just be my masterpiece" ;)
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Pro Bono

• Hero Member
  • Maahanmuuttajakriittinen- kriittinenkriittinen
« Reply #20 on: September 20, 2010, 14:22:18 »
Täällä taas kaikkien alojen asiantuntijat kertoo miten ne asiat on ihan niinq oikeesti menny. Syön toki ivalliset sanani jos jollain on oikeasti näyttää kokemusta otsaan viiltelystä, omaan tai toisen.

Edit: ku --> q
« Last Edit: September 20, 2010, 14:30:04 by Pro Bono »
Onko faktan esiintuominen leimaamista?

- Kuuma peruna, 3.2.2011 -

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #21 on: September 20, 2010, 14:39:13 »
Täällä taas kaikkien alojen asiantuntijat kertoo miten ne asiat on ihan niinku oikeesti menny.

Ei suinkaan, tämähän on vain spekulointia.

Syön toki ivalliset sanani jos jollain on oikeasti näyttää kokemusta otsaan viiltelystä, omaan tai toisen.

Kannattaa olla varovainen sen suhteen, mitä toivoo.

Siguvalintasi muuten imartelee minua suuresti, mutta stydimpiäkin vaihtoehtoja olisi kyllä tarjolla. Esimerkiksi siellä toisella forumilla muuan oululainen runoilija on onnistunut bongaamaan omaksi allekirjoituksekseen aika mehevän aforismini, vaikka hän onkin anteeksiantamattomasti unohtanut siitä sen vielä mehevämmän edeltävän virkkeen.

Best,

J. J.

Offline J.P.R

• Full Member
« Reply #22 on: September 20, 2010, 18:23:42 »

Mitään paikallispuudutusta mies ei varmaankaan ole käyttänyt, jos hän on itse vastuussa teostansa ollut. Sen jäljethän nyt olisi kai havaittu oitis paikalla, ja se olisi ollut varma ilmiantaja.

Best,

J. J.

Jep. Alan epäillä että tyypillä on otsassaan käytännössä naarmut ei niinkään haavat. Sen puolesta puhuu aika moni asia, ei vähiten se ettei tuosta surullisenkuuluisasta otsasta ole vieläkään ilmaantunut minkäänsortin kuva-aineistoa mihinkään.

Offline evil clown

• Sr. Member
« Reply #23 on: September 20, 2010, 19:34:59 »
Omaan otsaan viiltely on ihan arkipäivää rapakon toisella puolen.
Ceterum censeo, Brandöt delenda est.