Author Topic: Marttyyreita Ruotsissakin  (Read 3846 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vaaleanpunainen Elefanttimies

• Sr. Member
  • I am not an animal! I am a human being!
Marttyyreita Ruotsissakin
« on: September 19, 2010, 08:53:22 »
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ruotsalaispoliitikon+hakaristihaavaa+ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n+itse+aiheutetuksi/1135260256730

Niinpä niin. Marttyyriksi heittäytyminen toimii näköjään myös naapurimaan mamukriitikkoskenessä.

Eikös Suomessakin mamukriitikoita ole omien sanojensa mukaan uhkailtu? Ja kuitenkin ainoat tunnetut tapaukset ovat niitä, joissa mamukriitikot uhkailevat kaikkia muita?

Samalla selvisi miksi mamukriitikot huutelevat koko ajan False Flag -hyökkäyksistä. Mamukriitikot tuntevat False Flag -taktiikan kuin omat taskunsa, koska tekevät itse False Flag -hyökkäyksiä.
« Last Edit: September 19, 2010, 09:05:51 by Vaaleanpunainen Elefanttimies »

Jussi Jalonen

• Guest
Re: Marttyyreita Ruotsissakin
« Reply #1 on: September 19, 2010, 09:49:14 »
Mikäli oikeuslääkärin arvio pitää paikkansa, niin taisin tulla aliarvioineeksi sen, kuinka pitkälle politiikkaan hinnalla millä hyvänsä pyrkivä voi fanaattisessa huomionkipeydessään mennä.

Best,

J. J.

Mika.H

• Guest
« Reply #2 on: September 19, 2010, 09:58:49 »
Mikäli oikeuslääkärin arvio pitää paikkansa, niin taisin tulla aliarvioineeksi sen, kuinka pitkälle politiikkaan hinnalla millä hyvänsä pyrkivä voi fanaattisessa huomionkipeydessään mennä.

Tuota ei kannata koskaan aliarvioida, puolueesta riippumatta.

Toivottavasti asia joskus selvenee kuka tuossakin puhui totta ja kuka ei.

edit: tähän muuten sopii lause, jota aika usein käytetään jo hieman väärinkin. se on..

"ikävä YKSITTÄISTAPAUS"

vai miksi tuolla epäillyllä pölhöilyllä KOKO puolue tuomittaisiin?

« Last Edit: September 19, 2010, 10:34:59 by Mika.H »

Offline J.P.R

• Full Member
« Reply #3 on: September 19, 2010, 10:03:35 »

Eikös Suomessakin mamukriitikoita ole omien sanojensa mukaan uhkailtu? Ja kuitenkin ainoat tunnetut tapaukset ovat niitä, joissa mamukriitikot uhkailevat kaikkia muita?

Niin, eikös Mäki-Ketelää ole ainakin uhkailtu, hän kertonee asiasta lisää jos katsoo aiheelliseksi.
Laitatko vaikka linkkiä noihin tunnettuihin kriitikoiden tekemiin uhkailuihin. Oma näkemykseni on siis että kriitikko ja uus-natsi eivät ole synonyymejä.

Outo Lintu

• Guest
« Reply #4 on: September 19, 2010, 11:08:43 »
On järkyttävää, jos tuo tieto on totta. Jos tieto on faktaa, ei RD voisi enää alemmas vajota.. Natsikorttina (viitaten osuvaan kommenttiin Hesarin keskustelupalstalla), tietyt tahot ovat valmiita polttamaan jopa oman valtiopäivätalon saadakseen suosiota. Tietyt tahot ovat myös valmiita hyökkäämään omia sotilaitaan vastaan valepuvuissa saaden oikeutuksen hyökkäykselle. Kyllä fanaatikko on valmis tekemään mitä tahansa, jos epätoivoisena uskoo saavuttavansa sillä mainetta. Mielenkiinnolla odotan, vahvistetaanko tietoa.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #5 on: September 19, 2010, 12:07:09 »
.

Melkoista touhua. Vaalipeliä voidaan kuitenkin pelata myös toiseen suuntaan.

Sataprosenttista varmuutta asiasta ei poliisin mukaan voida saada.

Von Arnold itse pitää kiinni kertomuksestaan. Hän kummastelee sitä, että asia tuotiin julkisuuteen päivää ennen vaaleja. Hän ei lauantaina osannut sanoa, aikooko hän valittaa viranomaisten toimista.

Onko Von Arnold valehtelija ja tekikö hän vamman itse? Asylsvenskaniksi haukuttu lehti löytää sattumalta poliisin, joka on juuri ennen vaaleja valmis leimaamaan teon itse tehdyksi, vaikka tutkinta on kesken. Varmuutta ei tosiaan voi olla. Joku valehtelee, mutta ei ole varmaa kuka.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Alkoholiton Lager

• Guest
« Reply #6 on: September 19, 2010, 12:41:48 »
Onko Von Arnold valehtelija ja tekikö hän vamman itse? Asylsvenskaniksi haukuttu lehti löytää sattumalta poliisin, joka on juuri ennen vaaleja valmis leimaamaan teon itse tehdyksi, vaikka tutkinta on kesken. Varmuutta ei tosiaan voi olla. Joku valehtelee, mutta ei ole varmaa kuka.

voi ei, päivää ennen vaaleja! kamalaa.

Offline Kontturi

• Full Member
« Reply #7 on: September 19, 2010, 12:44:54 »
Tavoitellulle äänestäjäkunnalle räätälöidyltä propagandatempaukseltahan tuo vaikuttaa.
"Älkää luottako valtamediaan, älkää luottako viranomaisiin, sillä ne sortavat meitä."
Itse veikkaisin että julkisuusmielessä toteutettu viiltely paljastui tekaistuksi, ja siitä taiottiin sitten kiireessä varsin taitavana kiepautuksena hyytävä salajuoni jossa media ja valtiovalta yhdessä koettavat vaientaa ja mustamaalata oikeusmurhan uhriksi joutuneen tahon pyrkimyksiä. Kävi miten kävi, pysymällä tiukasti aluksi omaksutussa kannassa tuosta voidaan luoda marttyyrimyytti, johon sitten palataan aina uudestaan kun lehdistö uutisoi SD:stä jotain kielteistä.

Kuuma peruna

• Guest
« Reply #8 on: September 19, 2010, 12:53:33 »

Niin, vaalien jälkeenhän se olisi yksi ja sama.

Sitä minä vaan ihmettelen että miksi Suomen tuhmat hehkuttavat noita Ruotsidemokraatteja. Nehän haluavat samanlaista maahanmuuttopolitiikkaa Ruotsiin mitä on Suomessakin.

Suomen mamupolitiikkaa omat tuhmamme taas kritisoivat apinan raivolla.
« Last Edit: September 19, 2010, 13:13:11 by Kuuma peruna »

Offline Steffers

• Full Member
« Reply #9 on: September 19, 2010, 13:46:49 »

Niin, selvästi median olisi pitänytkin auttaa ruotsidemokraatteja pimittämällä vaalien yli tietoa siitä että yksi heidän ehdokkaistaan onkin todennäköisesti pimpelipom.

Offline Miniluv

• Full Member
  • hommabotti nro 0000000000007
« Reply #10 on: September 19, 2010, 14:02:00 »
Todellisuus: mielipiteitäon monia, keskustelijoita ei.
Kukkahatullinen todellisuutta.

Offline Schwa

• Sr. Member
« Reply #11 on: September 19, 2010, 14:37:34 »
Veitset heiluvat, vaalit lähestyvät.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article638737/Knivattack-mot-Sverigedemokrat.html

Tuo uutinen on maaliskuulta eli ei nyt niin kovin läheltä vaaleja, ja hyökkäyksen kohteeksi joutunut oli tämä samainen David von Arnold Antoni. Tuolloinkaan epäiltyä ei löytynyt eikä silminnäkijöitä ollut. Lähde tässä (faktaboksi jutun lopussa).

On mahdollista, että von Arnold on joutunut vainon kohteeksi, mutta hieman tekee kuitenkin mieli soveltaa - pahoittelen kielikuvaa - Occamin partaveistä.
« Last Edit: September 19, 2010, 14:39:42 by Schwa »

Annushka

• Guest
« Reply #12 on: September 19, 2010, 15:41:46 »
Olen kyllä sitä mieltä, että jos pari jantteria keksii matkia leffasta rituaaliväkivaltaa pahoja natseja vastaan, niin henkinen tasapaino ei ehkä ole aivan kohdillaan. Mutta ehkä astetta karumpaa on se, jos jantteri on samaistunut sen leffan sadistinatsiin niin paljon, että viiltää itse hakaristin kalloonsa.

Offline Zaphod Beeblebrox

• Jr. Member
  • **
« Reply #13 on: September 19, 2010, 21:17:58 »
Kannattanee muistaa, että Ruotsin poliisi etsii yhä Olaf Palmen murhaajaa. Kuvitelkaapa itse viiltävänne puukolla hakaristi omaan otsaanne. Miltähän mahtaisi tuntua ja vapisisiko käsi?

Offline kmruuska

• Full Member
« Reply #14 on: September 19, 2010, 21:42:17 »
Hauskasti loppui kuin seinään lupaavasti alkanut vaahtosuinen kaustiorgasmi kun epäilys natsi-stigmatan mahdollisesti sisäsyntyisestä luonteesta tuli tietoon. Keskustelu aiheesta loppui saman tien.