Author Topic: Parannusehdotuksia  (Read 16115 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
Re: Parannusehdotuksia
« Reply #45 on: October 09, 2011, 16:44:22 »
Minä olen jo likimain tasan vuosi sitten lähestynyt Teemu Hiilistä päivitysmuistutuksen kanssa, tässä versiossa kun sattuu olemaan melko olennainen tietoturvabugi (...) Bugi on senverran kriittinen että sitä käyttämällä voisin tehdä versiopäivityksen itse omine lupineni :)

Bror, älä nyt yllytä minua soittamaan sinulle tältä istumalta...

Bror Heinola

• Guest
« Reply #46 on: October 09, 2011, 16:46:17 »

Soita vaan jos siltä tuntuu, mutta en ole ihan niin kahjo että menisin tekemään laittomuuksia tunnustettuani aikeeni etukäteen :)

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #47 on: October 09, 2011, 16:52:52 »

Soita vaan jos siltä tuntuu, mutta en ole ihan niin kahjo että menisin tekemään laittomuuksia tunnustettuani aikeeni etukäteen :)

En toki ajatellutkaan, että sen paremmin sinä tai minä jotain tekisimme. Ajattele, jos tuo kauhea tieto vuotaisi esimerkiksi Tampereen Hervannan suuntaan...

EDIT: Ylläpidolle tiedoksi, että kunhan pelleilen. Ei tässä mitään olla touhuamassa.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #48 on: October 09, 2011, 16:54:51 »

En toki ajatellutkaan, että sen paremmin sinä tai minä jotain tekisimme. Ajattele, jos tuo kauhea tieto vuotaisi esimerkiksi Tampereen Hervannan suuntaan...

EDIT: Ylläpidolle tiedoksi, että kunhan pelleilen. Ei tässä mitään olla touhuamassa.

Onko Herrasmieshistorijoitsija ja isämmaan puollustaja päässyt vapaalle jalalle?
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #49 on: October 09, 2011, 16:57:11 »

Onko Herrasmieshistorijoitsija ja isämmaan puollustaja päässyt vapaalle jalalle?

Juu, aika päiviä sitten. Vähän väliä se tuossa Facebookissa jotain viestiä meikällekin laittaa eli netinkin on näemmä hankkinut.

Harri

• Guest
« Reply #50 on: October 09, 2011, 16:59:15 »
Tästä foorumisoftan päivityksestä on kyllä keskusteltu ylläpidon, myös Hiilisen kanssa ihan vastikään. Ongelmana on ilmeisesti se, että automaattinen päivitys bugittaa ts. ei onnistu. Käsipelillä säätäminen on taas ihan oma operaationsa.

Bror Heinola

• Guest
« Reply #51 on: October 09, 2011, 17:03:53 »
Tästä foorumisoftan päivityksestä on kyllä keskusteltu ylläpidon, myös Hiilisen kanssa ihan vastikään. Ongelmana on ilmeisesti se, että automaattinen päivitys bugittaa ts. ei onnistu. Käsipelillä säätäminen on taas ihan oma operaationsa.

Voin kyllä jeesata teitä(kin) jos apuni kelpaa.

Harri

• Guest
« Reply #52 on: October 09, 2011, 17:25:23 »

Voin kyllä jeesata teitä(kin) jos apuni kelpaa.

Kiitos tarjouksesta. Odotellaan mitä Hiilinen on asiasta mieltä. Ehkä hän reagoi tähän keskusteluun tai sitten koitan saada hänet kiinni IRCissä tai jotain.

annushka

• Guest
« Reply #53 on: October 09, 2011, 17:40:40 »
Hiilinen on Koreassa ja sanoi ettei ikinä tule pois kun on niin nättejä tyttöjä. Valokuvia voi katsella facebookista.

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #54 on: December 23, 2011, 20:03:50 »
Saastutan tätä ketjua tällaisen ihan pienenpienen viestin verran:

Huomasin tuolla hamppu.net laudan keskusteluissa mielenkiintoisen asian. Ei (näkyvästi) moderoitu ketju, vaivaiset 135 sivua threadilla pituutta. Olen sivulla 108 tällä hetkellä & saldo on pari tosi snadia nokittelua & yksi riita josta jopa mietin jotta lopettakaas nyt pojat toi. Yksi sensuroitu linkki, ei muuta modausta.

Ei onnistuis ilman punakynää tässä scenessä, ei millään.

Toi yleinen asioiden polarisoituminen vaikuttais olevan nettikeskustelujen helmasynti, sielläkin viitteitä ihan_samoista_ongelmista mut tyypit astetta paria rauhaisampia (jokainen voi itse tykönänsä miettiä why oh why).

Sivutuotteena tarkkailustani olen nykyisin erityisasiantuntija Suomen huumausainelainsäädännön 1-5 kasvia (cannabis sativa) omaan käyttöön/rankaistavuus-osastolla... sakoilla selviät jos et Poriist oo, niillä näytti olevan omat asteikot sielläpäin.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #55 on: March 16, 2012, 08:37:45 »
Missä lienee vika, kun viimeisellä neljällä kirjautumiskerralla on ensimmäisellä yrityksellä tullut ilmoitus "väärä salasana"? (Tai mikä se tarkka sanamuoto nyt olikaan).

On tietysti mahdollista, että olen oikeasti kirjoittanut neljä kertaa salasanan väärin, mutta ei tunnu todennäköiseltä. Onko muilla ollut vastaavia oireita, vai onko vika minun päässäni?
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #56 on: March 19, 2012, 09:41:46 »
Joko Tahis lähtee "tauolle" tai minä lähden kokonaan.

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #57 on: March 19, 2012, 10:11:03 »

Jos sinä lähdet kokonaan, minä lähden "tauolle".
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Timo Anttila

• Guest
« Reply #58 on: March 20, 2012, 15:18:14 »

Jos sinä lähdet kokonaan, minä lähden "tauolle".

Ok.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #59 on: March 20, 2012, 20:43:40 »
Missä lienee vika, kun viimeisellä neljällä kirjautumiskerralla on ensimmäisellä yrityksellä tullut ilmoitus "väärä salasana"? (Tai mikä se tarkka sanamuoto nyt olikaan).

On tietysti mahdollista, että olen oikeasti kirjoittanut neljä kertaa salasanan väärin, mutta ei tunnu todennäköiseltä. Onko muilla ollut vastaavia oireita, vai onko vika minun päässäni?

Joko vika on todellinen, tai mielenhäiriöni pahenee jatkuvasti.
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.