Author Topic: Huumori, satiiri, parodia etc.  (Read 29183 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuuma peruna

• Guest
Re: Huumori, satiiri, parodia etc.
« Reply #75 on: February 01, 2011, 22:37:11 »

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #76 on: February 02, 2011, 10:26:07 »
Kritiikki toki on tärkeää, mutta se ei kehitä itseään, jos kritisoi kohdetta, jota ei ole saanut kuuntelemaan itseään tai ei kritisoi ja tunnusta omia heikkouksiaan (totta maas jokainen on valmis itseään kehittämään!).

Joku jo vetosikin, että kyllähän tiedettäkin kritisoidaan. Tämä on totta ja koko tiedemaailma on koko ajan suurimmalta osin kohtalaisen valmiita vastaamaan ja ottamaan vastaan kritiikkiä, koska kaikillahan on ideaali itseään korjaavasta tieteestä? Eli motivaatio löytyy niillä areenoilla. Jos halutaan kritisoida ihmisryhmiä, niin pitää kohdella heitä ihmisinä ja herätellä se motivaatio ottaa vastaan kritiikkiä eikä vain vaatia sitä, vaikka siksi, koska tiede... Tai muita koottuja selityksiä...
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #77 on: April 01, 2012, 00:46:28 »
Fingerpori:

« Last Edit: April 01, 2012, 01:40:41 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #78 on: April 06, 2012, 05:38:31 »

Offline Kellottaja

• Hero Member
« Reply #79 on: April 06, 2012, 07:26:33 »

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #80 on: April 15, 2012, 12:23:19 »
Köyryn kunniaksi, Kalevassa on näemmä värillinen Fingerpori, tämä 12.4.

Offline rjh

• Full Member
« Reply #81 on: April 25, 2012, 16:03:25 »

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #82 on: April 30, 2012, 17:31:13 »

Talvivaara epäilee altaasta löytyneiden lintujen hukuttautuneen

(TYRION) Kaivosyhtiö Talvivaara tyrmää julkisuudessa liikkuneet huhut, joiden mukaan sen vesialtaasta löytyneiden vesilintujen kuolinsyynä voisivat olla kaivoksen päästöt. Yhtiön tiedottajan Mohammed Saeed al-Sahafin mukaan on erittäin todennäköistä, että linnut olivat itse hukuttautuneet altaaseen.

"Vesilintujen tiedetään olevan vittumaisia otuksia, jotka tekevät tällaista tahallaan haitatakseen kotimaisten yrittäjien toimintaa. Korostamme myös, että linnut olivat ilmeisesti ulkomailta saapuneita provokaattoreita", al-Sahaf muistuttaa.

Tiedottajan mukaan yhtiön turvamiehet ovat lisäksi löytäneet altaan liepeiltä kirjeen, joka saattaa olla lintujen jättämä itsemurhaviesti.

"Mahdollista on myös, että linnut saivat äkkiseltään kylmään veteen laskeutuessaan shokin, joka pysäytti niiden sydämet. Eikä voida sulkea pois sitäään vaihtoehtoa, että nämä lintujen löytäjät olisivat kantaneet ne itse altaaseen. Eikä ole aukottomasti edes todistettu, että linnut olivat koko altaassa. Ne saattoivat olla kvantittuneessa superpositiossa eli oikeasti linnut makasivat kuolleina jossain aivan muualla, mutta fluktuaation vuoksi ne havaittiin hetkellisesti kaivosalueella. Pitikö tämäkin teille toimittajille erikseen tulla selittämään", al-Sahaf kertoo.

"Lisäksi yhtiö haluaa painottaa, oho, katsokaas mikäs tuolla takananne on!" al-Sahaf lopettaa ja kirmaisee juoksuun.

Paikallinen Ely-keskus ei halunnut kommentoida asiaa, koska keskuksen ympäristöstä vastaava toiminta lakkautettiin hallintomuutoksen yhteydessä vuonna 2010 kuten muuallakin Suomessa.

Lopuksi lisäämme tähänkin juttuun sanan iPad ja toteamme Yle-veron olevan ihan tyhmä ja yäk, jotta myös Sanomien johdossa oltaisiin tyytyväisiä.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #83 on: May 01, 2012, 10:21:45 »
Kukkahattutädit Janne Kuusisen mukaan:

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #84 on: June 12, 2012, 00:35:33 »
Netistä poimittua:

Mitä Jussi Halla-aho sanoi hississä?

- Kyllä, se olin minä, mutta kokemanne pierunhaju on vain oma henkilökohtainen mielipiteenne siitä, miltä pieru haisee. Oikeasti pierua ei ole olemassakaan koska minä määritän pierun ruusuntuoksuksi ja sitäpaitsi Suomessa on jokaisella täydellinen vapaus piereskellä missä haluaa!
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #85 on: June 12, 2012, 00:45:00 »
Netistä poimittua:

- Kyllä, se olin minä, mutta kokemanne pierunhaju on vain oma henkilökohtainen mielipiteenne siitä, miltä pieru haisee. Oikeasti pierua ei ole olemassakaan koska minä määritän pierun ruusuntuoksuksi ja sitäpaitsi Suomessa on jokaisella täydellinen vapaus piereskellä missä haluaa!

Huomatkaa myös, että Jussi pieraisi vain, koska hänet yllytti siihen hississä siihen asti vallinnut pieruttomuuden ja hajuttomuuden ilmapiiri. Rakastava perheenisä ei piere ilman hyvää syytä.
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #86 on: June 12, 2012, 00:50:49 »
Netistä poimittua:

Huomatkaa myös, että Jussi pieraisi vain, koska hänet yllytti siihen hississä siihen asti vallinnut pieruttomuuden ja hajuttomuuden ilmapiiri. Rakastava perheenisä ei piere ilman hyvää syytä.

Ah, hän onkin odoraamakriitikko tätä nykyä. Odoraamasta ododraamaa.

Offline rjh

• Full Member
« Reply #87 on: June 12, 2012, 11:11:03 »
Miten tulikin mileleen...

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #88 on: June 12, 2012, 11:56:38 »
Netistä poimittua:

Halliksen jutusta on ilmeisesti jäänyt pois osa, jossa hän kommentoi sitä, että Suomessa saavat nykyisin piereskellä vain somalit ja feministit. Rehellisen suomalaisen heteromiehen pieruja taas väitetään väheksyvästi kaasumaiseksi paskaksi, joka kiihdyttää ilmastonmuutosta. Kaikkein halpamaisimpana hän pitää kuitenkin sitä, että feministit haukkuvat heteromiehen pierua kaasumaiseksi paskaksi, vaikka he itse todellisuudessa, vastoin naisille sopivia tapoja, tykkäävät piereskellä somalimiesten kanssa samalla kun nämä pukevat burkhaa heidän yllensä.

Hallis huomauttaa myös, että burkhan sisään piertäessä haju jää sinne usein moneksi tunniksi pyörimään ja vapautuu ilmakehään vähitellen. Rehellisen suomalaismiehen pierusta sentään selviää muutamissa minuuteissa.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #89 on: June 12, 2012, 13:17:25 »
Pieru on perseestä.