Author Topic: Maan tapa?  (Read 9229 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Zaphod Beeblebrox

• Jr. Member
  • **
Re: Maan tapa?
« Reply #60 on: September 19, 2010, 22:48:10 »

Silloin kun minä olin nuori ja baariinkin piti hiihtää kesät talvet 30 asteen pakkasessa itse kävyistä rakennetuilla suksilla 20 kilometriä kumpaankin suuntaan ylämäkeä, niin kännipäissään käytiin tällaisilla tarpeilla esim. puskassa.

Sama juttu. Ei minunkaan nuoruudessa ollut muita kuin kävyistä itse rakennettuja suksia.

Mutta ei tässä suomalainen naiseus ehkä ole vielä aivan piloilla; naisten lisääntynyt alkoholinkäyttö taitaa olla ihan yleiseurooppalainen ilmiö, mikä jollain tasolla liittyy siihen että pitää etsiä elämälleen sisältöä nyt kun automaattisesti ei ole sidottuna sähkövatkaimeen 6 ipanan juoksennellessa jaloissa.

Islamilainen maailma on tässä parempi. Olisit vieläkin sidottuna sähkövatkaimeen 6 ipanan juoksennellessa jaloissa pukeutuessasi burkhaan, mikäli suomi olisi islamilainen valtio.

• Jr. Member
  • **
« Reply #61 on: September 19, 2010, 22:56:07 »
Huvikseni voisin mainita, että kun viettää pidempiä aikoja Suomesta poissa, niin kyllä se vähintään pk-seudulla iskee aivan eri tavalla vastoin kasvoja se sosiaalisen alkoholinkäytön nurja puoli.

kävin tänään kolmatta kertaa tänä vuonna ns kapakassa. joku saatanan 160cm kaljupää tökkäsi alaleukaani kiiltävällä kaljullaan kun ei pystynyt artikuloimaan kanssani. ukko lähti kun nato-ohjus mutta vituttaa kun alahampaat huutavat hoosiannaa. saatanan nilkki. käytti täydellistä mitättömyyttään hyväksi kun hävisi keskustelun. onneksi paikalliset ammattilaiseet tulivat väliin. nilkki olisi tullut minulle kalliiksi.

160 cm:n niljakkeeseen kannattaa käyttää rintapotkua. Sen munat on polvikorkeutta alempana.

Annushka

• Guest
« Reply #62 on: September 19, 2010, 22:57:41 »
Islamilainen maailma on tässä parempi. Olisit vieläkin sidottuna sähkövatkaimeen 6 ipanan juoksennellessa jaloissa pukeutuessasi burkhaan, mikäli suomi olisi islamilainen valtio.

Ei islamilaisissa valtioissa ole sähköjä.

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #63 on: September 19, 2010, 23:01:53 »
Yksinkertainen on kaunista. Jussi, sinä olet sitten kaunis. Tyhmä, mutta kaunis.

Tämä keskustelu muuten ylitti sen paljonpuhutun parodiahorisontin jokin aika sitten. Vilkaiskaapa, mitä tämä valioyksilö on itse tullut kirjoitelleeksi tämän saman ketjun alussa.

Älynlahjoista jos puhutaan, niin veikkaan että itselläsi on älykkyysosamäärän sijasta vain jakojäännös.

Best,

J. J.

• Jr. Member
  • **
« Reply #64 on: September 19, 2010, 23:02:59 »

Ah. Anteeksi. Tietysti islamilaisessa maassa on käytössä katajan oksista tehty vispilä. Se onkin sähkövatkainta ekologisempi vaihtoehto, joten savimaja islamin paremmuus tulee taas esille.

Annushka

• Guest
« Reply #65 on: September 19, 2010, 23:08:45 »

Ah. Anteeksi. Tietysti islamilaisessa maassa on käytössä katajan oksista tehty vispilä. Se onkin sähkövatkainta ekologisempi vaihtoehto, joten savimaja islamin paremmuus tulee taas esille.

Teknologia on sillä tavalla vaarallista, että sen käyttö alkaa aina jossain vaiheessa edellyttämään hieman perustietoja. Joku sähkövatkain on sillä tavalla vielä harmiton, että siinä voi yleensä valita jotain 3 eri astetta vatkaamisen intensiteetille, mutta esimerkiksi sähköuuni celsiusastemerkintöineen johtaa ilmiselvästi kohti lukutaitoa ja äänioikeuden vaatimista.

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #66 on: September 19, 2010, 23:37:35 »
Kiitos, Annushka, kun ohjasit tahdikkaasti keskustelua pisukakkisäootrumempijatyhmempikumä -tasolta pohtimaan, miten keittiön teknologiset vempaimet ja lukutaidon sekä äänioikeuden vaatimukset korreloivat keskenään.   :)

Upeaa Zaphod, onnistuit hedelmöittämään keskusteluamme uutisoimalla burkhan hedelmällisyyttä edistävästä vaikutuksesta. Vinkkaa ihmeessä niksipirkkaan.
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Annushka

• Guest
« Reply #67 on: September 19, 2010, 23:45:08 »
Kiitos, Annushka, kun ohjasit tahdikkaasti keskustelua pisukakkisäootrumempijatyhmempikumä -tasolta pohtimaan, miten keittiön teknologiset vempaimet ja lukutaidon sekä äänioikeuden vaatimukset korreloivat keskenään.   :)

Tässähän tämä Ruotsin vaaleja valvoessa hoituu vähän vasemmallakin kädellä! Totuuden nimissä ansaitsisin huomautuksen trollaamisesta, mutta ehkäpä riittää jos itse hieman henkisesti läpsin.

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #68 on: September 20, 2010, 00:06:23 »
Kunhan viitsit välillä läpsiä noita uroksia kunnolla ja olan takaa!

(edit: Huom! sukupuolten väliseen vastakkainasetteluun yllyttävä kehotus.)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #69 on: September 20, 2010, 00:11:03 »
Kunhan viitsit välillä läpsiä noita uroksia kunnolla ja olan takaa!

Olen edelleen kyllä vakuutettu, että nimimerkki Zaphod on nainen. Tosin hän on tainnut läpsimisensä jo saada.

Best,

J. J.

Annushka

• Guest
« Reply #70 on: September 20, 2010, 00:23:39 »

Olen edelleen kyllä vakuutettu, että nimimerkki Zaphod on nainen. Tosin hän on tainnut läpsimisensä jo saada.

Mulla menee hieman nyt ohi, muuttuvatko Zaphodin läpät jotenkin vielä enemmän eeppisiksi siitä, jos voidaan osoittaa hänen yrittäneen esiintyä väärällä sukupuolella?

Jussi Jalonen

• Guest
« Reply #71 on: September 20, 2010, 09:28:41 »
Mulla menee hieman nyt ohi, muuttuvatko Zaphodin läpät jotenkin vielä enemmän eeppisiksi siitä, jos voidaan osoittaa hänen yrittäneen esiintyä väärällä sukupuolella?

Eivät nyt sentään. Tuumasin vain, että tuossa hänen reaktiossaan oli jotain siihen viittaavaa. Ketjun alussa hän selostaa halveksuvaan ja nyrpistelevään sävyyn näkemäänsä episodia, missä "aikuinen suomalainen mies" - tuo universumin halveksittavin olento - oli keventänyt oloaan jalkakäytävällä. Siinä kohtaa, kun sitten tuon ketjuun mukaan ulkomaillakin huomiota saaneet kuvaukset samalla tavoin käyttäytyvistä nuorista suomalaisista naisista, on seurauksena ballistinen reaktio, missä peräti turmelen "omaa pesää".

Vastaisi jotenkin sellaista tyypillistä pikku-Lenitan reaktiota. Mutta eipä mitään, pidetään loppuunkäsiteltynä.

Best,

J. J.