Author Topic: Mitä Jussi Halla-aho tarkoittaa?  (Read 37305 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
Re: Mitä Jussi Halla-aho tarkoittaa?
« Reply #285 on: September 27, 2010, 11:38:55 »
Sr

Sinussahan on poliitikon vikaa, sen verran kauniisti kiersit kysymyksen.  ;D

Lue kysymys uudestaan ja vastaus uudestaan, niin tiedät mitä tarkoitat. Ei ole tietenkään pakko vastata, jos ei osaa.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline sr

• Hero Member
Re: Mitä Jussi Halla-aho tarkoittaa?
« Reply #286 on: September 27, 2010, 23:11:42 »
Sr

Sinussahan on poliitikon vikaa, sen verran kauniisti kiersit kysymyksen.  ;D

Lue kysymys uudestaan ja vastaus uudestaan, niin tiedät mitä tarkoitat. Ei ole tietenkään pakko vastata, jos ei osaa.
Syy, miksi  kiersin kysymyksesi, oli se, että se ei ole minusta relevantti kysymys minulle, vaan sille papille. Minä en ollut aikeissa polttaa koraaneita. Ainoa, mitä minä puolustin, oli se, että ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä, oli se sitten tyhmäkin, koska se, että valtio ryhtyy päättämään, mistä mielipiteiden ilmaisuista on hyötyä ja mistä haittaa, on minusta paljon pahempi juttu kuin se haitta, mitä jostain tyhmien mielipiteiden ilmaisuista syntyy.

Mutta vastaapa sinä puolestasi kysymykseen: Olisiko sinusta USA:n liittovaltion pitänyt tehdä jotain koraanipolton estämiseksi (oletuksella, että pappi ei olisi luopunut toimesta omin päin, kuten nyt kävi)? Jos olisi, niin kenen ja mitä kriteereitä käyttäen tällaisten estojen täytäntöönpanosta pitäisi päättää?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg