Author Topic: Juha Mäki-Ketelä  (Read 163474 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline domokun

• Newbie
  • *
Sinällään harmi että on tullut jätettyä nämä paskamyrskyt ainoastaan lukemiseksi viimeisen parin kuukauden osalta.
Meikä puolestaan olisi aika iloinen, jos olisin voinut jättää lukematta nämä "paskamyrskyt" viimeisen kahden kuukauden osalta. Saati että jouduin niihin osallistumaan. Tuommoinen 20 hehtolitraa löysää kakkulia valahti tänäänkin niskaan.

Itsellä tosiaan homman puolelta jäänyt varmasti pahimmat viime kuukausilta jääneet näkemättä ja osallistumatta keskusteluun, mahdollisesti joka paikkaan teoriansa tunkevilla rotuteoreetikoilla on siihen osansa.

Pilasinkohan nyt jonkun pikku patriootin vallankumouksen ja avasin Mordorin portit? Tuleeko nyt ikuinen pimeys? Pitäisiköhän ostaa taskulamppu? Onkohan merkillä väliä?

Taidettiin avata ne portit. Jos jonkun patriootin vallankumousunelmat menivät metsään... siinä ei sinällään ole mitään kamalaa, varsinkaan kun ymmärtää kuinka pitkälle osa näistä "patriooteista" on korruptoinut tapansa määritellä itsensä ja isänmaallisuuden. Luultavasti millään ei ole mitään väliä, Zeta-reticuli-6:den taistelulaivasto on jo matkalla tänne, pitäisi perkele keksiä ne protonitorpedot ennen ne kuin ehtivät tänne.

Kuten toisaalla jo ehdin toteamaan, niin siitä olen kuitenkin iloinen, että tässä maassa on niin monta ihmistä, jotka tietävät ihan täsmälleen, kuinka hommat pitäisi hoitaa. Jostain syystä eivät vaan itse saa tehtyä yhtään mitään. Onneksi sentään nimimerkin takaa uskaltavat räksyttää. Sekin on monelle nobodylle jo paljon.

Hommassa (sen ulkopuolella) monella olisi käyttöä seruraavalle linkille. Uskonnolliselta siiveltä ja aikaisemmin mainituilla rotuteoreetikoilla ainakin.

http://people.csail.mit.edu/rahimi/helmet/

Toi alkaminen vaikuttamaan tosielämässä on vain niin vaikeaa,  varsinkin silloin jos puhutaan tilanteesta joissa ei ole näennäistä kompetenssiä siihen vaikuttamiseen. Siitä päästäänkin siihen politiikkamme pahimpaan ongelmaan, meillä on edelleen ammattipoliitikot, joilla on kosketusta ainostaan konsensukeen ja rahoitaajiinsa. Taisi olla ne kaksi asiaa, minkä vaikutussuhteen "rikkomisen" oletin olevan Muutoksen keskeisimmän sisällön. Propsit toki, jos Keronen voi laittaa Muutoksen takaisin oikeille raiteille, jotenkin vain pelkään öyhöttäjien voittavan senkin väittelyn ja sinun marttyroitumisen liikeen sisällä jäävän turhaksi.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
No jopas. Ilmeisesti ollut varsin viihdyttävä viikonloppu internetin kätköissä.

En tiedä, että kuinka kelvollisia Saturnus-kielikuvat asiassa ovat, mutta jotain sellaista tuntuahan tässä on. En ole viitsinyt näiden puoluetouhujen tiimoilta juurikaan lausua mitään, koska yleensä pyrin kunnioittamaan Augeiaan tallien siivoajia niin, etten lausu omia skeptisiä näkemyksiäni julki.

Hatunnosto kuitenkin herra Mäki-Ketelälle siitä, että pyrkimyksesi on/oli nähdäkseni melko pragmaattinen/rationaalinen ilman sen suurempaa demonisoinnin tarvetta. Ehkä nyt hieman siltoja poltettuasi myös tämän leirin ihmiset saattavat nähdä, ettet ehkä sittenkään sellainen ilkeä ihminen ollutkaan.

Koitahan jaksella.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Pliers

• Guest
Hatunnosto kuitenkin herra Mäki-Ketelälle siitä, että pyrkimyksesi on/oli nähdäkseni melko pragmaattinen/rationaalinen ilman sen suurempaa demonisoinnin tarvetta. Ehkä nyt hieman siltoja poltettuasi myös tämän leirin ihmiset saattavat nähdä, ettet ehkä sittenkään sellainen ilkeä ihminen ollutkaan.

Koitahan jaksella.

Komppaan.

Uhri oli kova, mutta toivon, että tämän jälkeen kykenisimme rintamalinjojen molemmin puolin keskustelemaan aidosta haasteesta aiempaa rakentavammin.

Voimia!

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
Sinällään harmi että on tullut jätettyä nämä paskamyrskyt ainoastaan lukemiseksi viimeisen parin kuukauden osalta.
Meikä puolestaan olisi aika iloinen, jos olisin voinut jättää lukematta nämä "paskamyrskyt" viimeisen kahden kuukauden osalta. Saati että jouduin niihin osallistumaan. Tuommoinen 20 hehtolitraa löysää kakkulia valahti tänäänkin niskaan.

Pilasinkohan nyt jonkun pikku patriootin vallankumouksen ja avasin Mordorin portit? Tuleeko nyt ikuinen pimeys? Pitäisiköhän ostaa taskulamppu? Onkohan merkillä väliä?

Kuten toisaalla jo ehdin toteamaan, niin siitä olen kuitenkin iloinen, että tässä maassa on niin monta ihmistä, jotka tietävät ihan täsmälleen, kuinka hommat pitäisi hoitaa. Jostain syystä eivät vaan itse saa tehtyä yhtään mitään. Onneksi sentään nimimerkin takaa uskaltavat räksyttää. Sekin on monelle nobodylle jo paljon.

Tarinan opetus: ääriainesten kanssa ei kannata veljeillä niiden koulukuntaan tyyten katsomatta. Nimimerkki: vuosia aitiopaikalta erilaisten ääriainesten toimintaa seurannut.

Kyyniseksi pragmaatikko-realistiksi olit puoluetta perustaessasi kenties hienoisen sinisilmäinen olettaessasi, että ’maahanmuuttokritiikin(kin)’ nimissä kulkeva aate ei houkuttelisi riveihin suuria määriä valtakunnan ahdasmielisimmistä jästipäistä. Siis niitä, joiden kanssa järjellisen ja maltillisen puolueohjelman rakentaminen on yhtä helppoa kuin rauhasta neuvotteleminen Talibanin kanssa. Olet ollut kuitenkin yllättävänkin kärsivällinen ja rohkea. Olet toimillasi asettanut itsesi monenlaisiin vaaratilanteisiin, mukaan lukien viimeisellä aktiollasi. Siitä kaikki kunnia. Onneksi et ollut vajonnut hiekkakuoppaan vielä kaulaasi myöten, koska kuopasta et olisi voinut enää nousta avutta. Ajoitus oli oikea.

Ent. edusmiehelleen kyrsiintyneet hommalaiset ja muutoslaiset jättäkööt välienselvittelynsä ex-gruppenf»hrerin kanssa kuitenkin toisille foorumeille. Itse asiasta voi toki väitellä.
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)

Offline Zngr

• Newbie
  • *
Ei relevantti viesti. Tyhjätty.
« Last Edit: September 05, 2010, 03:05:38 by Zngr »

J. Mäki-Ketelä

• Guest
No jopas. Ilmeisesti ollut varsin viihdyttävä viikonloppu internetin kätköissä.
No, riippuu vähän siitä, mitä itse kukin tarkoittaa "viihdyttävällä". No okei, nyt jo vähän alkaa hermo löystyä, mutta eilen oli kieltämättä aika väkivaltaisia ajatuksia. Eniten v*tuttaa ihmisten kusipäisyys ja tyhmyys. Sitä oli eilen sankkana ilmassa.

Hatunnosto kuitenkin herra Mäki-Ketelälle siitä, että pyrkimyksesi on/oli nähdäkseni melko pragmaattinen/rationaalinen ilman sen suurempaa demonisoinnin tarvetta.
Kiitos! Juu, ihan asiapohjalta yritin tätä touhua viedä eteenpäin. Nimenomaan takertumatta henkilöihin, ihmisryhmiin, uskontoihin jne. Aika heikoin tuloksin. Niin siellä kuin täälläkin.

Mitään tarvetta kenenkään tai minkään demonisointiin minulla ei ole koskaan ollut eikä ole tälläkään hetkellä.

Ehkä nyt hieman siltoja poltettuasi myös tämän leirin ihmiset saattavat nähdä, ettet ehkä sittenkään sellainen ilkeä ihminen ollutkaan.
En usko. Sekä täällä että hommafoorumilla on paljon ihmisiä, joita yhdistää vahvasti yksi piirre: he elävät tästä kuonasta, synkkyydestä, vihasta ja epätoivosta.

Hommafoorumin rasistit (HUOM! En tarkoita, että läheskään kaikki foorumilaiset ovat rasisteja. Vaan on niitä sielläkin ja kovaa ääntä osaavat pitää) elävät siitä, että saavat haukkua mamuja, erityisesti muslimeja ja somaleja.

Tämän saitin kiihkoilijat puolestaan elävät siitä, että saavat haukkua kaikkia vähänkään kanssaan eri mieltä olevia rasisteiksi, natseiksi yms. epäasiallista.

Jos maahanmuuttoon liittyvät ongelmakohdat saataisiin poistettua, ei meuhkaajille jäisi kummassakaan leirissä enää mitään meuhkattavaa. Mitä heillä olisi sen jälkeen enää elämässään? Niinpä! Pelkkä tyhjyys, synkkyys ja epätoivo. Omassa päässään.

Ja nyt kun joku hommafoorumin öyhö kuitenkin tämänkin tekstin lukee ja alkaa inisemään, että taas se haukkuu meitä rasisteiksi, niin yksi kysymys ihan yleiseen pohdintaan:

Olen ollut mukana tässä skenessä aktiivisesti vuoden 2009 alusta. Siis vähän yli puolitoista vuotta. Koko tuon ajan on ilmassa ollut sankka itku ja valitus siitä, että media ei noteeraa maahanmuuttokriittisiä millään lailla tai jos noteeraa, niin aina haukutaan natseiksi ja rasisteiksi.

Olen tehnyt järkyttävän määrän työtä, jotta media puhuisi ja etenkin puhuisi asiallisessa sävyssä. Nyt puhuu. Kahden suomalaisen valtamedian, Hesarin ja Aamulehden, äänellä. Molempien viesti on, että "Muutos 2011 ei ole rasistinen järjestö vaan lähinnä päinvastoin".

Mitä tapahtuu hommafoorumilla?

Parissa tunnissa tulee neljä (4!!!!) sivua itkua ja porua, että "Mäki-Ketelä on kusipää petturi. Nyt meitä ei enää sanota rasisteiksi!"

Minä kutsun tuollaista käytösä mielenvikaisuudeksi. Enkä tällä kertaa puhu itsestäni!

Koitahan jaksella.
Kiitos. Eiköhän tämä tästä. Minä puolestani toivotan Taavitsaisen välityksellä jaksamista Hommafoorumin moderaattoreille. Erityisesti voimia Matias Turkkilalle. Pojat yrittävät parhaansa mukaan pitää palstaa lukukelpoisena. Ei ole erityisen helppoa työtä tuokaan...

Voimia myös tämän palstan moderaattoreille, tännekin on varmasti kaikenlaista kylähullua tunkemassa (minä mukaan lukien).

J. Mäki-Ketelä

• Guest
Kyyniseksi pragmaatikko-realistiksi olit puoluetta perustaessasi kenties hienoisen sinisilmäinen olettaessasi, että ’maahanmuuttokritiikin(kin)’ nimissä kulkeva aate ei houkuttelisi riveihin suuria määriä valtakunnan ahdasmielisimmistä jästipäistä. Siis niitä, joiden kanssa järjellisen ja maltillisen puolueohjelman rakentaminen on yhtä helppoa kuin rauhasta neuvotteleminen Talibanin kanssa.

Voin ihan avoimesti myöntää, että olin suorastaan lapsellinen idealisti. Toki tuon riskin jollain tasolla mielsin, mutta skenehullujen määrä ja laatu yllätti pahemman kerran. Seuraavalla kertaa (jota ei muuten tule) sitten viisaampi.

EDIT: Typo
« Last Edit: July 26, 2010, 12:17:38 by J. Mäki-Ketelä »

Pliers

• Guest
Kyyniseksi pragmaatikko-realistiksi olit puoluetta perustaessasi kenties hienoisen sinisilmäinen olettaessasi, että ’maahanmuuttokritiikin(kin)’ nimissä kulkeva aate ei houkuttelisi riveihin suuria määriä valtakunnan ahdasmielisimmistä jästipäistä. Siis niitä, joiden kanssa järjellisen ja maltillisen puolueohjelman rakentaminen on yhtä helppoa kuin rauhasta neuvotteleminen Talibanin kanssa.

Voin ihan avoimesti myöntää, että olin suorastaan lapsellinen idealisti. Toki tuon riskin jollain tasolla mielsin, mutta skenehullujen määrä ja laatu yllätti pahemman kerran. Seuraavalla kertaa (jota ei muuten tule) sitten viisaampi.

EDIT: Typo

On ihan tervettä päästää vähän hyöryä, varsinkin tuon skeidasateen jälkeen. Höyrypäiden määrä on jonkinlainen vakio kaikissa paikoissa, joissa voi sanansa vapaasti sanoa. Tyhjät tynnyrit vain usein kumisevat niin kovaa, että järjen ääni (vaikka suurilukuisempikin) jää joskus kuulumatta.

Offline Zngr

• Newbie
  • *
Olen tehnyt järkyttävän määrän työtä, jotta media puhuisi ja etenkin puhuisi asiallisessa sävyssä. Nyt puhuu. Kahden suomalaisen valtamedian, Hesarin ja Aamulehden, äänellä. Molempien viesti on, että "Muutos 2011 ei ole rasistinen järjestö vaan lähinnä päinvastoin".

Mitä tapahtuu hommafoorumilla?

Parissa tunnissa tulee neljä (4!!!!) sivua itkua ja porua, että "Mäki-Ketelä on kusipää petturi. Nyt meitä ei enää sanota rasisteiksi!"

Tuo ihmisten pikkusieluisuus jaksaa yllättää aina uudestaan ja uudestaan. Uskon kai ihmisistä (vieläkin) ilmeisesti pääsääntöisesti liian hyvää. Ala-arvoista toimintaa joiltakin Hommafoorumin kirjoittajilta.

Minä puolestani toivotan Taavitsaisen välityksellä jaksamista Hommafoorumin moderaattoreille. Erityisesti voimia Matias Turkkilalle. Pojat yrittävät parhaansa mukaan pitää palstaa lukukelpoisena. Ei ole erityisen helppoa työtä tuokaan...

Kiitos. Kyllä me pärjätään vaikka välillä ottaakin päähän ja vanne kiristyy.

No ainakin olen siinä asemassa ettei minusta oikein pidä kukaan! Hommafoorumin kirjoittavat pitävät minua oletettavasti (ainakin jokin osa heistä) natsimodena joka rajoittaa sananvapautta eikä YMMÄRRÄ MUSLIMIEN UHKAA ISÄM MAALLE ja vastapuolella esim. tämän foorumin kirjoittelivat huutelevat, että olen rasisti ja haluan oikeasti ajaa erivärisiä mereen sanoin mitä sanoin ja suunnittelen asellista vallankaappausta masinoinnin ohessa, uhkaan vapaata yhteiskuntaa, olen täynnä vihaa koska viha jne.
« Last Edit: September 05, 2010, 03:13:36 by Zngr »

zetor

• Guest
Eipä silti, suurin osa täällä kirjoittavista on vielä suurempia ja ennakkoluuloisepia kusipäitä eli siellä ketjun alkupäässä innoissaan tuuletelleet ylläpitäjät: pata kattilaa... :)

Joo, on se kumma että kun vuodesta toiseen tulee haukutuksi mokuttajaksi, kansanmurhaajaksi, isänmaanvihaajaksi, maanpetturiksi, stalinistiksi jne. ja joutuu silloin tällöin suoran häirinnän ja tutkintapyynnöillä uhkailujen kohteeksi, ei välttämättä jaksa suhtautua arvon "kriitikoihin" hirveän lämpimästi ja lähimmäisenrakkautta pursuten.

Täällä nyt ei ainakaan fantasioida hommalaisista kevätjäillä.

Offline Zngr

• Newbie
  • *
Joo, on se kumma että kun vuodesta toiseen tulee haukutuksi mokuttajaksi, kansanmurhaajaksi, isänmaanvihaajaksi, maanpetturiksi, stalinistiksi jne. ja joutuu silloin tällöin suoran häirinnän ja tutkintapyynnöillä uhkailujen kohteeksi, ei välttämättä jaksa suhtautua arvon "kriitikoihin" hirveän lämpimästi ja lähimmäisenrakkautta pursuten.

Jaa, tuommoisia asioitako minä olen sanonut? Olen oikein häirinnytkin sinua kotona ja vaikka mitä?

See guys, this is what I mean... sigh. 

zetor

• Guest

Jaa, tuommoisia asioitako minä olen sanonut? Olen oikein häirinnytkin sinua kotona ja vaikka mitä?

Sanoinko että sinä olet tuollaisia sanonut? Itse totesit että täällä suurin osa on kamalia ennakkoluuloisia kusipäitä ja annoit ymmärtää että sinua täällä oikein systemaattisesti natsitellaan (minä en muista ainuttakaan kertaa ja tiedät hyvin, että mikäli sellaista on tapahtunut, siihen voi arvata syyllisiksi ehkä 1-2 nimimerkkiä).

See guys, this is what I mean... sigh. 

Joo joo.

Offline Zngr

• Newbie
  • *
Sanoinko että sinä olet tuollaisia sanonut? Itse totesit että täällä suurin osa on kamalia ennakkoluuloisia kusipäitä ja annoit ymmärtää että sinua täällä oikein systemaattisesti natsitellaan (minä en muista ainuttakaan kertaa ja tiedät hyvin, että mikäli sellaista on tapahtunut, siihen voi arvata syyllisiksi ehkä 1-2 nimimerkkiä).

Olisin aika yllättynyt, jos kenties Wardaa ja Anttia lukuunottamatta joku täällä ei pidä minua pohjimmiltaan pahana hirviönä, k.o. henkilöt taitavat olla ainoita joilta ei ole tullut sen suuntaista viestiä ainakin jossain vaiheessa. Senpä takia otaksuin "suurinta osaa" hieman ennakkoluuloisiksi. Voi olla tietenkin, että olen väärässä. Ja minusta on kusipäistä leimata rasisteiksi ja natseiksi ihmisiä joista ei pidä, kuten niputtaa kaikki "kriitikot" jonkinlaisiksi häiriköiksi jotka mökäävät maanpetturuudesta ja tehtailevat jovain helvetin tutkintapyyntöuhkailuja - minäkin nääs kuulun siihen "kriitikot" ryhmään.

Vai onko suurin osa "kriitikoista" sitten tunkeutunut esim. kotiisi haukkumaan sinua stalinistiksi suoran häirinnän tiimoilla, minä nyt en vai ole sattunut ehtimään vielä?

Jussi Jalonen

• Guest
Terveisin islamofoobikko, eurabiafanaatikko ja raskaasti aseistettu Suomen Sisu salaliitto rotuääriliikerasisti tai miksi minua nyt ollaan täälläkin nimitelty.

Sen eurabisti-ounastelun taisin esittää itse, mutta vedän sen kyllä suosiolla takaisin ja saat anteeksipyynnönkin siinä samalla, jos vain kelpaa. Mikäli muistelet sitä vanhan H-Watchin puolelle päätynyttä Ruotsin tapauksen kommenttiasi, niin sehän taas hätkähdytti siksi, koska olit siihen asti antanut moderaattorina suhteellisen asiallisen vaikutelman. Mutta tässähän nyt on kai hyvä sauma paiskailla kättä puolin ja toisin siistiltä ja putsatulta pöydältä.

Raskaasti aseistautumista on varmaan kommentoinut joku muu, itselläni ei tunnetusti ole moista asiaa oikein varaa arvostella. Piti muuten ostaa tänä vuonna vihdoinkin se ikioma Suomi-konepistooli kun niitä myytiin taas erämessuillakin, mutta perkele kun ei budjetti antanut akateemisessa palkkakuopassa myöten.

Hei, ei nyt viitsitä, tässähän meinasi olla jo melkein molemminpuolinen herkkä hetki syntymässä. Tai kannattaa keskittyä ainakin laittamaan se palaute ensisijaisesti vain niille yksilöille, joille se sitten kuuluukin. Muttei nyt, koska tilannetajuahan pitää olla.

Best,

J. J.

zetor

• Guest
Hei, ei nyt viitsitä, tässähän meinasi olla jo melkein molemminpuolinen herkkä hetki syntymässä. Tai kannattaa keskittyä ainakin laittamaan se palaute ensisijaisesti vain niille yksilöille, joille se sitten kuuluukin. Muttei nyt, koska tilannetajuahan pitää olla.

No, ei viitsitä. Ihmetytti vain miksi ihan asialliseen itsekritiikkiinkin piti väkisin ujuttaa perään se "...mutta niitä todellisia kusipäitä olette kyllä te kun jokainen teistä pitää meikäläistä ja kaikkia hommalaisia natsirasistifasisteina, niin!". Mutta keskitytään nyt siihen halimiseen sitten, ja fiksumpihan nämä olisi hoitaa privaatisti.