Author Topic: Juha Mäki-Ketelä  (Read 170924 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
Re: Muutoksen uusi puheenjohtaja on Marjukka Kaakkola
« Reply #1215 on: November 15, 2011, 14:03:39 »
MInä en taas enää halua maksaa veroja ollenkaan. Jos jotain kuitenkin, ainakaan en halua maksaa Hirvisaaren palkkaa, persujen puoluetukea tai työelämästä poissa olevien harjoittamaa vähemmistöjen mollaamista.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #1216 on: November 15, 2011, 14:05:23 »
Tähän paikkaan kuuluisi sitten varmaan sanoa se "verot valtion maksettaviksi" -slogan...
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #1218 on: November 15, 2011, 17:00:45 »
Osakesäästäjä: maailma ei ole oikeudenmukainen. Se ei silti tarkoita, että meillä olisi oikeus alistua viidakon lakeihin ja vahvimman/itsekkäimmän lakiin.

Minä olen maksanut veroja jo pitkään ja maksan jatkuvasti. Mitäs sanoisit, jos vaatisin, ettei minun maksamistani veroista saisi osittaa senttiäkään sinun ja hengenheimolaistesi sosiaalietuuksiin, koulutukseen, eläkkeisiin jne..?

Jos nyt veronmaksu sinua huolettaa, oletko siis vakuuttunut, että nämä 3% (Suomen mamut) olisivat syypäät 97% kantaväestön ahdinkoon, työttömyyteen, masennukseen, eläkepommiin jne...? Tai että tilanteemme olisi piirunkaan vertaa parempi, jos maamme olisi entistä kansallismielisempi, supisuomalaisempi, maahanmuuttovastaisempi ja nuo jo olevat 3% vielä pukattaisiin ulos? Koska "verot"?

edit: ja oletat ilmeisesti myös (?), että rakas naapurimme Ruotsi - jolla jatkuvasti pyyhkii paremmin kuin meillä - olisi suorastaan paratiisi, ellei 17,5% sen väestöstä olisi mamuja/mamutaustaisia vähintään toisen vanhempansa kautta?

Ruåtsilla voisi jopa pyyhkiä nykyistäkin paremmin jos tuo koko 17.5% olisi työperäistä maahanmuuttoa. Samoiten suomenkin talous varmaan kohentuisi jos saisimme työperäistä maahanmuuttoa lisää.

Minä kun olen kuullut, että Persut ja kriitikot vastustavat työperäistä maahanmuuttoa, koska Suomessa on paljon työttömiä.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline osakesäästäjä

• Newbie
  • *
« Reply #1219 on: November 15, 2011, 17:05:51 »
Osakesäästäjä: maailma ei ole oikeudenmukainen. Se ei silti tarkoita, että meillä olisi oikeus alistua viidakon lakeihin ja vahvimman/itsekkäimmän lakiin.

Minä olen maksanut veroja jo pitkään ja maksan jatkuvasti. Mitäs sanoisit, jos vaatisin, ettei minun maksamistani veroista saisi osittaa senttiäkään sinun ja hengenheimolaistesi sosiaalietuuksiin, koulutukseen, eläkkeisiin jne..?

Jos nyt veronmaksu sinua huolettaa, oletko siis vakuuttunut, että nämä 3% (Suomen mamut) olisivat syypäät 97% kantaväestön ahdinkoon, työttömyyteen, masennukseen, eläkepommiin jne...? Tai että tilanteemme olisi piirunkaan vertaa parempi, jos maamme olisi entistä kansallismielisempi, supisuomalaisempi, maahanmuuttovastaisempi ja nuo jo olevat 3% vielä pukattaisiin ulos? Koska "verot"?

edit: ja oletat ilmeisesti myös (?), että rakas naapurimme Ruotsi - jolla jatkuvasti pyyhkii paremmin kuin meillä - olisi suorastaan paratiisi, ellei 17,5% sen väestöstä olisi mamuja/mamutaustaisia vähintään toisen vanhempansa kautta?

Ruåtsilla voisi jopa pyyhkiä nykyistäkin paremmin jos tuo koko 17.5% olisi työperäistä maahanmuuttoa. Samoiten suomenkin talous varmaan kohentuisi jos saisimme työperäistä maahanmuuttoa lisää.

Minä kun olen kuullut, että Persut ja kriitikot vastustavat työperäistä maahanmuuttoa, koska Suomessa on paljon työttömiä.

Työperäistä muuttoa ei ole se että tuodaan ulkomailta halppistyöntekijöitä jotta firmat voisivat laskea palkkatasoa alle toimeentulorajan.

Offline osakesäästäjä

• Newbie
  • *
« Reply #1220 on: November 15, 2011, 17:07:49 »
Missä voin käydä kertomassa mihin maksamiani veroja saa käyttää? Veroilmoituksessa ei vieläkään tule sellaista lomaketta mukana.

Itse olen ihmetellyt samaa?!

kerroppa se poliitikoilla, ja sitten vaaleissa äänestät poliitikkoa joka lupaa ohjata verosenttisi haluamiisi kohteisiin.

Alkoholiton Lager

• Guest
« Reply #1221 on: November 17, 2011, 08:15:11 »

Eli jos jos joku satunnainen lukumäärä syntyperäisistä ruotsalaisista olisikin työperäistä maahanmuuttoa, niin ruotsilla voisi jopa mennä paremmin

mun päähän koskee

Offline mh

• Hero Member
« Reply #1222 on: November 17, 2011, 10:47:53 »
Veroja tuskin kerätään sitä varten että suomi saisi olla kansainvälinen sossutoimisto.
Ei kun kyllä niitä kerätään myös sitä varten.

Harri

• Guest
"Amerikkalaismuslimien tosi-tv sai islaminvastaiset ärtymään"
« Reply #1223 on: November 25, 2011, 02:16:26 »
Tässä ketjussa on ollut asiaa islamvastaisuudesta (daa), joten laitetaan tämä uutinen Yhdysvalloista nyt sitten tänne.

"Muslimien arkinen elämä on ollut liikaa joillekin amerikkalaisille, jotka ovat marraskuussa alkaneet seurata Dearbornissa asuvia muslimiperheitä tosi-tv-ohjelmassa. All American Muslim on ollut suosittu, mutta islaminvastaiset amerikkalaiset kiivastuivat. Se yrittää heidän mielestään saada islamin näyttämään harmittomalta."

Lue Hesarin juttu loppuun täältä

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
Re: Kasvava islam-vastaisuus hyödyntää ihmisten herkkäuskoisuutta
« Reply #1224 on: November 25, 2011, 02:30:06 »
Riippuu varmaan miten harmiton määritellään, mutta suurin osa muslimeista on harmittomia, mutta löytyy tietenkin kaikenlaista änkyrää ja turhan vanhoillista. Vanhoillisetkaan eivät välttämättä ole muille kuin itselleen ja lähipiirilleen ongelmallisia...

Muslimit voisivat olla paljon pelottavampia, jos esimerkiksi umma olisi muutakin kuin islamistien retoriikkaa... Mutta ei, ei sitäkään.
Monikulttuurisuus on rikkaus.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
Tehtävä suoritettu ja heippa
« Reply #1225 on: February 19, 2012, 16:12:28 »
Ilmoitusluonteisena asiana totean, että meikäläisen tehtävä täällä internjetin ihmeellisessä maailmassa on suoritettu, loppuraportit kirjoitettu ja dokumentit mapitettu.

Uudet haasteet odottavat, joten on aika poistua takavasemmalle/etuoikealle. Kiitos mukavasta juttuseurasta, hienoista trollailuista ja muusta kivasta.

Kevättä kohti mennään, jatkoja kaikille, ties vaikka vielä joskus tiemme kohtaavat!

Timo Anttila

• Guest

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
Re: Tehtävä suoritettu ja heippa
« Reply #1227 on: March 23, 2012, 15:57:39 »
No mutta, Mäksykö on taas jättänyt meidät kuin nallit (Armon) kalliolle? Ei voi olla totta!

Tulehan takaisin sieltä jahka kerkiät.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #1228 on: March 27, 2012, 01:24:04 »
Ei se facebookia sentään vielä tainnut jättää.  ;)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Brandöt

• Guest
« Reply #1229 on: March 27, 2012, 12:28:17 »
Varmasti ihan hyvä päätös! Lämpöä kevääseen ja kesään.  :)