Author Topic: Johan nyt on markkinat ("Miesasiaa")  (Read 34542 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Maivei

• Hero Member
Re: Johan nyt on markkinat ("Miesasiaa")
« Reply #195 on: July 19, 2012, 21:22:06 »
Olisi mielenkiintoista myös kuulla mm. Maivein analyysi siitä, että käydäänkö isompi tietyn ominaisuusluokan sisällä vai eri avujen välillä?

Tarkoittaa sitä, että esim. rinnoista voidaan osoittaa tietty muoto/koko, joka on kohtalaisen ylivoimaisesti suosituin miesten mieltymyksissä ja näin ollen juuri tämä muoto on kuningas luokassaan. Mutta jos laitetaankin vastakkain sääret vs rinnat, niin kumpi voittaa per miesmieltymys?

Ja tästä päästään taas siihen, että on pakko operoida mielikuvitusmaailmassa, jotta tästä MAT:ista olisi jotain iloa...

Asiaa voisi täsmentää mielikuvitus maailman puolelta...

On kaksi naista, toisen rinnat ovat juuri ideaalin kokoiset, mutta vähän väärän muotoiset ja toisen rinnat oikean muotoiset, mutta vähän liian pienet, muuten ihan atomilleen samanlaisia, kumpi voittaa? Vai kampi? Missä markkina-arvo?

Jos haluat epävirallisen rankingin, niin katso Playboy-lehtesi vuosikerran keskiaukeamien kuukauden leikkitoverit tai joku Pirellikalenteri (onko sellaista enää) siellä kaikki ovat sitä korkeimman markkina-arvon omaavaa parasta A-ryhmää. He kaikki ovat tervetulleita porschen etupenkille, puhumattakaan halvemmista kotteroista. Ne halvat kotterot eivät tosin kelpaa niille tytöille, ikävä kyllä.

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #196 on: July 19, 2012, 22:29:25 »
Jos haluat epävirallisen rankingin, niin katso Playboy-lehtesi vuosikerran keskiaukeamien kuukauden leikkitoverit tai joku Pirellikalenteri (onko sellaista enää) siellä kaikki ovat sitä korkeimman markkina-arvon omaavaa parasta A-ryhmää. He kaikki ovat tervetulleita porschen etupenkille, puhumattakaan halvemmista kotteroista. Ne halvat kotterot eivät tosin kelpaa niille tytöille, ikävä kyllä.

"Show me a beautiful woman and I show you 10 guys who are sick of her shit."

Kuinka moni mies haluaa lapsilleen äidin, joka on ollut reppu levällään lehdissä?
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #197 on: July 19, 2012, 22:37:44 »

"Show me a beautiful woman and I show you 10 guys who are sick of her shit."

Kuinka moni mies haluaa lapsilleen äidin, joka on ollut reppu levällään lehdissä?

Mua ei itseasiassa asia haittaisi joskaan en toivoisi tätä tapahtuvan lapsemme syntymän jälkeen. Haram?

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #198 on: July 19, 2012, 22:46:44 »
Maivei...

Väitätkö nyt, että joku toisista Playboy tytöistä vetäisi vertoja Pamela Anderssonille?
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Harran

• Hero Member
« Reply #199 on: July 19, 2012, 23:04:06 »
Olen useamman kerran sanonut, että en kirjoita ääliöille. Teen nyt poikkeuksen. Kirjoituksiani ei ole pakko lukea, niin kuin minunkaan ei ole pakko lukea heidän kirjoituksiaan. Tein poikkeuksen nyt siinäkin.

No voi että Jöötikkä, lukisit joskus omia kirjoituksiasi yrittäen nähdä ne ulkopuolisena (jos se on ylipäätään mahdollista kohdallasi). Projektio on varmaan tuttu sana kun kerran harrastelet kyökkipsykologisten diagnoosien tekemistä toisista? Sinun kirjoituksesi ovat niin sakeana omien paheidesi projisoimisesta toisiin että oksat pois.

Mutta hienoa sinänsä että ilmeisesti näet foorumeilla olevan paljon myös ei-ääliöitä koska kerran niin suurella volyymillä kirjoittelet ja niin suurennuslasilla toisten tekstejä luet.

Et ole kuitenkaan oppinut pitkällä urallasi minkäänlaista itseesi kohdistuvan kritiikin sietämistä vaikka 90% viesteistäsi käsittelee toisten keskustelijoiden henkilöä tai vähintäänkin vihjailee heistä jotain kielteistä.

Osa tuosta ei ole enää mielipidettä vaan tosiasiaväitteitä.

Ja ne väitteet ovat törkeitä valheita, mielipide on nyt väitteen kirjoittajan oma näkemys ja ymmärrys. En paljoa painoa panisi mokomalle alkeelliselle olkiukkoilulle.

Ihanko totta? No joo, tuo prosenttiluvun ilmoittaminen on ehkä turhan vale-eksakti ja saattaa autistisemman tapauksen silmissä näyttää tosiasiaväitteeltä. Korjaan sen verran että en ole yrittänytkään kvantifioida viestiesi aiheita vaan arvio oli perustui mielikuvaan ja sekin mielikuvaan ainoastaan niistä ketjuista joita olen itse ollut aktiivisesti seuraamassa. Ehkä jossain muualla kirjoitat toisella tyylillä ja reagoit itseesi kohdistuvaan arvosteluun sivistyneesti.

Ihan totta suosittelen että joskus luet omia viestejäsi ja kysyt itseltäsi oletko niistä ylpeä ja mitä vihjailujesi ja diagnoosiesi kohteet niistä ajattelevat.

Sanottakoon nyt suoraan että ainakin minusta tuo yleisvittumainen vihjailutyylisi luo ikävän yleistunnelman ja oli tälläkin kertaa noiden ärähdysten syynä joista nyt vedit raakoja sitruunoja nenääsi.

Sano vaan. Harvemmin on sitrushedelmiä nenukassa ollut, muilla siitäkin edestä, näemmä. Ei Zakari mitään ärähdellyt, en ainakaan ottanut sitä henkilökohtaisesti, foruminlaajuista disclaimeria vaan kertasi. Täydensin vain sitä omillani ja ilmoitin, että toki tiedossa on, hyvä muistuttaa välillä noinkin.

En viitannut itseeni eikä Zakari mitään ärähdellyt vaan teki työtään moderaattorina mihin sinä katsoit asiaksesi rähjätä. Köyry ärähti sinulle vittuituasi ja vihjailtuasi hänelle aikasi ja siitä sitten vedit megaherneet klyyvariin, kaivaen esiin freudilaiset diagnoosit. Näin ulkopuolelta toimintaasi seuranneena suosittelisin kyllä että jätät psykiatriset diagnoosit vastedes hoitohenkilökunnalle, minkä kyllä myös Zakari moderaattorina sinulle ystävällisesti ilmaisi. (Ja toki muillekin, mutta en huomannut muiden siinä ketjussa sellaista harrastavan.)

Taidat kuvitella, että sinusta puhutaan silloinkin, kun sinulla ei ole suoranaisesti mitään tekemistä asian kanssa. Välillisesti voi ollakin. Omalta osaltani toistan: olet ignore-osastolla, en yleensä edes lue kirjoituksiasi, miten sellaisiin voisin viitata? Puhun siis jostain aivan muusta.

Öö, mitähän minä nyt kuvittelen? Ja mistä kummasta aina revit tuon "tietosi" siitä mitä minun päässäni muka liikkuu? Varsinkin jos lisäksi ignoroit kirjoitukseni.

En valikoi reagointejani sen mukaan koskeeko teksti jotenkin minua vaan sen mukaan onko aihe kiinnostava ja koenko tarpeelliseksi itse sanoa siihen jotain. Nyt koin sen tarpeelliseksi siksi että projisoit omia pahoja tapojasi toisiin keskustelijoille ja yritit sillä tavoin manipuloida modea. Joka siis vain ystävällisesti vihelsi poikki pseudopsykiatrista vihjailuasi.

Tosin, olet tainnut uhkailla niillä oikeudenkäynneillä sinäkin, tahallasi väärinymmärrellä tai tahattomasti, silkkaa tyhmyyttäsi ja tietämättömyyttäsi, et vain ole ainoa.

Kuten tavallista, oletat muiden motiiveista kaikenlaista mitä et tiedä etkä edes ymmärrä. Ja kuten tavallista olet väärässä. Minä en ole uhkaillut oikeudenkäynneillä. Sinä olet valehdellut niin, parikin kertaa, mutta minä olen ainoastaan valittanut kahdesta itseeni kohdistuneesta törkeästä loukkauksesta ylläpitoon, ilmoittaen että minun syyttämiseni terroristiksi ja ihmiskauppiaaksi käsittääkseni täyttää rikoslaissa mainitut törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Samassa ylläpidolle osoittamassani valituksessa totesin että en aio ainakaan toistaiseksi ryhtyä asian vuoksi oikeustoimiin. Sen jälkeen kun silloinen moderaattori oli sitten kirjoittanut asiasta julkiseen ketjuun toistin saman myös siellä. Esität siis minua vastaan vääriä syytöksiä.

Myöhemmin olet vihjaillut kaikenlaista muutakin. Koska tyylinäsi on selkärangaton vihjailu eikä suora puhe (kuten väität) mistä minä voin tietää milloin tarkoitat minua, milloin jotakuta muuta. Tapanasi on olettaa ja vihjailla niin paljon väärää ihmisistä että se ärsyttää minua riippumatta siitä olenko kohteena minä vai joku muu. Siinä mielessä on ihan samantekevää vittuiletko minulle, Köyrylle vai jollekin muulle kulloiselle inhokillesi, minulla on oikeus kritisoida sinua siitä pelkästään sillä perusteella että toimintasi on väärin.

Voihan se olla että olet oikeassa elämässäsi kunnon mies. Minun käsityksesi sinusta perustuu ja voi perustua ainoastaan siihen mitä kirjoitat ja miten käyttäydyt täällä. Ensivaikutelma jonka annoit ei ollut kauhean mairitteleva sillä lähdit vihjailemaan minun olevan demonien riivaama. Sitten paljastui että oletit ja vihjailit vain minun olevan joku toinen aiemmin täällä ollut keskustelija. Olisit senkin silmienpyörittelyn voinut välttää yksinkertaisesti kysymällä minulta mutta sehän nyt ei satu olemaan toimintatapasi. Vai mitä?

No, minä annoin sinulle anteeksi silloin ja suhtauduin sinuun ihmisenä ja sivistyneenä (joskin erikoisena) keskustelijana, ja suhtaudun vieläkin, mutta se ei tarkoita ettenkö tarvittaessa jakelisi ystävällisiä käyttäytymisneuvoja sinulle (tai kelle tahansa jolle haluan jakaa). Olen minäkin saanut osakseni varsin paljon neuvoja, pojitteluja ja ulkopuolistamisia joten kaipa se on vain maan tapa jonka olen omaksunut eli kotoutunut. Tittelinikin näyttää muuttuneen vanhemmaksi jäseneksi ihan itsestään joten paskaakos tässä enää jauhetaan siitä kuinka monta vuotta kukin on täällä ollut.

Luuletko kovinkin originelli olevasi?

Miksi sillä on ylipäätään väliä sinulle mikä tai millainen luulen olevani?

Et ole, tekstisi ovat manipuloivaa bulkkitavaraa.

Viimeksi kämybloggari Vasarahammer väitti minua manipulaattoriksi joten ei minua kauheasti yllätä että sinä olet sellaista levitellyt. Onko jotain perusteita? Mitä ja ketä olen manipuloinut "bulkkitavarallani?" Jos olen kerran mitättömyys niin miksi näet ongelmana sen että manipuloin? Eikö se ole ongelma niille jotka antavat "keskenkasvuisen ääliön" manipuloida itseään?

Mitä muuten tarkoitat "manipuloinnilla" ja "propagandalla?" Vaikka varmaan kiistät kaiken, olet pari kertaa ihan suoraan ja nimeltä herjannut minua propagandan levittäjäksi jonka kuuluisi mennä Hommalle. Linkkejä en viitsi etsiä, etsi ihan itse. Onko sinusta manipulointia ja propagandaa se että kerron suoraan ja avoimesti miksi olen täällä, mitä vastaan taistelen, ja mitä kannatan? Onko manipulointia se että näytän kaikille miekkani jotta tietäisivät sen terän tervehtivän heitä jotka kimppuuni hyökkäävät, tai niiden joita puolustan? Pitäisikö minun mieluummin teeskennellä nöyrää ja aseetonta ja sitten ampua myrkkynuolia puskasta?

Nyt kun tarkemmin ajattelee, tuo Aisopoon satu sammakosta saattaisi istua sinullekin, hyvinkin. Postaukseseen näkyy tulleen pikkuisen väärä linkki, originaali löytyy samasta kirjasta, vähän eri paikasta.

Hihhei kivaa, tykkään Aisopoksen saduista ja muistakin myyteistä. Mutta kerro ihmeessä kuka minä sitten olen tuossa sadussa? Nuijapää vai iso sammakko vaiko se kamala sarvipää jonka joku oli nähnyt jossain?

Olet fiksu mies jolla on valtava yleistieto ja kyky omintakeisiin assosiaatoihin asioista aivan toisiin sekä hienoihin sanallisiin nokkeluuksiin. Voisit kuitenkin edes joskus yrittää suhtautua vastakeskustelijoihisi suopeasti ja kunnioittavasti. Ainakin minusta on paljon kivempi harrastaa tarvittaessa vaikka kunnon perinteistä verbaalimättöä naamat sinisiksi kuin puskista selkään tai vyön alle tähdättyjä muka-vahinkolaukauksia.

Onpa mainio pumpuliin kätketty tikari tuossa. Oikein hienoa. En kunnioita ääliöitä, en yhtään, olivatpa "hommalaisia" tai "todorgilaisia". Tilaisuuden osoittautua joksikin muuksi toki annan, sitäkään en loputtomiin jaksa.

Mikä siinä oli pumpulia ja missä tikari?

Tiedoksesi, en harrasta tikarileikkejä, en viitan kanssa enkä ilman. En harrasta fyysistä viiltelyä josta jotkut taannoiset viholliseni ovat olleet innostuneita, en myöskään tykkää henkisestä selkäänpuukotuksesta enkä tietoteknisestä. Urheilulajejani ovat enemmän miekkailu ja bushkazityylinen kilparatsastus, ja jos pitää joskus peräytyä tai pysäyttää jonkun pakenijan pako niin parkour on hienompaa kuin ohimo- tai otsalaukaus.

Jos on sanottava suoraan, silloin sanon. Yleensä yritän välttää konfrontaatiota kokonaan, jos se ei käy, sanon suoraan. Jos yleisluontoinen asioiden toteaminen näyttäytyy, tuntuu vihjailulta, olisiko syytä katsoa peiliin muutenkin kuin ihaillakseen omaa erinomaisuuttaan?

Niin eikös sellaisen vihjailun nimenomainen tarkoitus ole saada toinen tuntemaan itsensä jotenkin huonoksi, pahaksi ihmiseksi tai jos ei muu auta niin edes tyhmäksi? Se jos mikä on manipulointia. Arvostan paljon enemmän konfrontaatiota kuin sellaista konfrontaation välttelyä joka tähtää ainoastaan muiden syyllistämiseen ja leimaamiseen ottamatta itse mitään vastuuta sanomisistaan.

Katselein useinkin peiliin. Pakko sanoa että en minä hirveän tyytymätön ole siihen mitä siellä näen. Jos se joskus hymyilee kuin Narkissos, annan anteeksi. Mitäs tuossa, iloluontoinen nuorukainen joka hymyilee liiankin paljon, niin paljon että tarkemmin katsoen erottaa varjoja syvästä surullisuudesta ja liian varhaisesta pakkoaikuistumisesta. Ei, en näe peilissä terroristia, mafiosoa, demonia enkä paholaista, en ilkeää manipulaattoria enkä pää punaisena räyhäävää kakaraa. Ne ovat sinun vääristävissä peililaseissasi ja mielikuvituksessasi.

Mitä itse näet omassa peilissäsi? Ihan aito, suora kysymys.

Yleensä yritän kyllä keskustella, vaihtaa ajatuksia, tiedätkö, enkä osallistua mihinkään helkkarin nettiturnajaisiin peitsi tanassa olkiukkoja ja fata morganaa, sinunkaan vastaan.

Siitä sitten vain elämään kuten opetat.

Että oikein neuvo vai käsky? Parempi paikka? Miten niin? Ei ole mitään kukkiksia tai leirejä, siitä on puhuttu tarpeeksi monta kertaa, siksi se usein laitetaan lainausmerkkeihin viitatessa toisten käyttämään termiin, toisten tarkoittamassa merkityksessä, ei omassa. Tärkeintä olisi saavuttaa edes jonkinlainen ymmärrys siitä, mistä toinen puhuu, tarkkaan ottaen, mitä tarkoittaa, miten toinen ajattelee ja miksi ajattelee niin kuin ajattelee, ei syyttää, ei tuomita, ei julistaa.

Nuohan ovat kaikki oikein hyviä ohjeita. Ei minun tarvitse sinua neuvoa ja käskeä jos vaikka ryhdyt noudattamaan omia neuvojasi.

Täällä aikuiset ihmiset noin pääsääntöisesti koettavat keskustella ihan oikeasti, ei manipulointi- ja itsetehostusmielessä, ei olkiukkojen ja haamujen kanssa, ei sinunkaan olkiukkojesi, ei vaikka itse et niitä sellaisiksi tunnistakaan saati tunnusta. Olivatpa nämä ihmiset sitten mitä mieltä hyvänsä. Olettama on, että perusasiat tiedetään niin tällä forumilla kuin Hommallakin, samoja juttuja kun ei näet toimita vuodesta toiseen jauhaa samalta pohjalta. Julistamisen voi sitten tehdä vaikka Uudessa Suomessa, paljon enemmän lukijoitakin.

Kiitos nyt kuitenkin. Uskoisin kyllä tietäväni parhaiten ihan itse, missä paikkani on, en tarvitse neuvoja keskenkasvuisilta.

Hui kauhistus, pappa jyrähtää taas. Minähän jakelen neuvojani ihan pyytämättä ja ilmaiseksi. Tst tst, ihmiset ovat niin kiittämättömiä, isot miehetkin. ::)

"Täällä aikuiset ihmiset" (pääsääntöiset sellaiset) voisivat sitten keskustella ilman pseudofreudilaisia diagnooseja, pojitteluja, perusteettomia motiivioletuksia ja jatkuvaa henkilöönkäyvää mutuilua. Vaikka tietäisivätkin jo valmiiksi kaiken kaikesta eivätkä siksi katso asiakseen alistua kakaroiden kanssa substanssiväittelyihin vaan pitävät parempana kikkailla smartasseilla alluusioilla.

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
« Reply #200 on: July 19, 2012, 23:07:12 »
Ei hyvä Jeesus...

Eiköhän tälle markkina-arvo-olettaman: "Missi jääkiekkotähden Porschessa!", löydy hiukan järjellisempi ja elämänläheisempi (sosiologisempi) selitys kuin se, että nämä kaksi ovat "ymmärtäneet" toistensa markkina-arvon ja siten päätyneet yhteen.

Selitys nimittäin löytyy pikemminkin siitä, että jääkiekkotähti A ja missi B useinkin ovat vierailleet samojen ravintoloiden vip-tiloissa samaan aikaan, tavanneet toisiaan erilaisissa tilaisuuksissa joihin molemmat on kutsuttu jne. Miehet ja naiset, jotka viettävät runsaasti aikaa saman aikaisesti samoissa tiloissa, päätyvät usein myös viettämään aikaa yhdessä vaikkapa sängyssä.

Kannattaa myös ihan oikeasti lakata laskemasta pennejä, jos nyt jollekin naiselle vaikkapa päivällisen tarjoaa tyyliin: "v..tu, nyt maksoin XXX euroa päivällisestä, kyllä sen nyt täytyy antaa, tämä ihan markkina-arvoteorian mukaan", niin tulos on luultavasti aika heikko. Sen sijaan jos tarjoaa hyvän päivällisen ihan siitä ilosta, että ruoka on erinomaista ja seura vielä parempaa niin useimmiten onnistaa. Kokeilkaahan pojat joskus. Unohtuu sitten nuo markkina-arvot.
« Last Edit: July 19, 2012, 23:49:26 by lauri holopainen »
Lahjomattomien tilastojen ja luotettavan mutun valossa näyttääkuitenkin siltäettä...
http://todellisuus.org/index.php?topic=1545.msg63132#msg63132

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #201 on: July 19, 2012, 23:12:07 »
Ei tässä mitään päivällisiä ole varaa tarjoilla kun pitää säästää Porscheen.

Noniin, hyvää yötä.
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #202 on: July 19, 2012, 23:12:59 »
Vaikka MAT teoriassa olisi perää, niin en aqinakaan käyttäisi mitään tuollaista laskelmoitua naisiin saatikka omaan kumppaniini. Ainakin pyrkisin häntä kohtelemaan kumppanina ja tasavertaisena ihmisenä...

Jos siinä vaiheessa tai sen takia olen liian tylsä tai nörtti, niin ei sitten.

Ja mitä tulee pelkkään seksiin, niin kannattaa kokeilla sitä rakastuneena. On ihan oma sfäärinsä ja tästä on muuten sitä kaivattua tieteellistäkin näyttöä... Niin ja se mieluiten vaatii myös vastarakkautta ja siihen taas ei pääse pelkillä tisseillä tai rahalla...

Itse asiassa siinä vaiheessa siinä vaiheessa on tisseillä ja porscheilla aika vähäinen merkitys, ne eivät merkkaa mitään...
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
« Reply #203 on: July 19, 2012, 23:16:07 »
Ei tässä mitään päivällisiä ole varaa tarjoilla kun pitää säästää Porscheen.

Noniin, hyvää yötä.

No, ole sitten ilman.  ;)
Lahjomattomien tilastojen ja luotettavan mutun valossa näyttääkuitenkin siltäettä...

Jussi O:

• Guest
« Reply #204 on: July 20, 2012, 00:51:14 »

No heps, Maivei siis haluaa panna aivotonta naarasta jolla on isot tissit. Tai aivollista, sama se, kunhan on isot tissit. Epäselväksi jää ainoastaan se, mihin Maivei ja muut matemaatikkopojat tarvitsivat tässä yhtälössään "markkina-arvo"-muuttujaa, koska tosiasiassa laskutoimituksen kohteena oli vain tissien koko.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #205 on: July 20, 2012, 00:59:52 »

No heps, Maivei siis haluaa panna aivotonta naarasta jolla on isot tissit. Tai aivollista, sama se, kunhan on isot tissit. Epäselväksi jää ainoastaan se, mihin Maivei ja muut matemaatikkopojat tarvitsivat tässä yhtälössään "markkina-arvo"-muuttujaa, koska tosiasiassa laskutoimituksen kohteena oli vain tissien koko.

:D Koska tissien koko yksistään ei ole pätevä todiste uusliberalistisen talouspolitiikan puolesta.
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline lauri holopainen

• Sr. Member
« Reply #206 on: July 20, 2012, 01:10:08 »

Äh, paljon kivempaa jos naisella on aivot, niillä sitä vasta kivoja juttuja keksitäänkin. Isot tai pienet tissit, pyh...

Offline mh

• Hero Member
« Reply #207 on: July 20, 2012, 01:10:42 »

No heps, Maivei siis haluaa panna aivotonta naarasta
No eikö tässä just aiemmin puhuttu siitä miten ihmiset haluavat kaltaisiaan kumppaneita.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #208 on: July 20, 2012, 01:13:07 »

Koska tissien koko yksistään ei ole pätevä todiste uusliberalistisen talouspolitiikan puolesta.

Minnekä sinä Silicone Valleyn unohdit? Siellä se Eldorado onkin, tai ainakin sieltä on lyhyt matka perille.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #209 on: July 20, 2012, 01:17:09 »
Mitenkäs tähän markkinakuvioon muuten mahtuu kylän kovimman panomiehen empiirinen havainto siitä, että "hyvännäköset naiset on huonoja panee" eikä kuulemma maksa vaivaa?