Author Topic: Käännytyksistä ja ihmisoikeuksista  (Read 2791 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Teemu Hiilinen

• Full Member
    • Teemun blogi
Re: Käännytyksistä ja ihmisoikeuksista
« Reply #15 on: May 07, 2010, 10:37:57 »
Oli pakko ottaa talteen pari screenshottia maahanmuuttovastaiselta, anteeksi itseään asialliseksi kutsuvasta maahanmuuttoasioihin keskittyvästä Suomen johtavalta poliittiselta foorumilta hommafoorumilta. Siellä on siis käyty samaa Jawara keskustelua. Täytyy antaa kiitoksia kyllä Aapolle tässä tapauksessa yrityksestä toppuutella keskustelua.

Kyllä tuosta "vaimosi, tyttäresi jne." kommentista on palautetta antaneet muutkin. Esimerkiksi minä itse.

Mitä tulee itse käännytykseen, poliisin pitää jatkossa saada rauhoittaa käännytettävä esimerkiksi lääkkeillä.

Tämä koko "jawara" tapaus oli pelkkä Vapaa Liikkuvuus verkoston masinoima viranomaisten demonisointiyritys ja propagandatemppu. Ikävä kyllä onnistunut sellainen. SETAlaiset on huijattu mukaan keksimällä tarina homo-Jawarasta.

Jos hän oikeasti olisi homoseksuaali, se olisi tullut esiin jo aiemmin.

Äläpäs nyt liikaa kiillottele sädekehää pääsi päällä. Kirjoitat näin maahanmuuttovastaisella foorumilla:

Korkeintaan se osoittaa sen, että Jawarakaan tuskin oikeasti on homo. Poliisi ei ainakaan häntä uskonut, koska ei kertonut ensimmäisessä haussa mitään.

Et siis sanallakaan epäile raiskaustaipumusta. Toteat vain, että raiskaus allekirjoittaa päätelmäsi ettei Jawara ole oikeasti homo. Aapo oikeasti yrittää toppuutella.
Vantaan Vasemmistoliiton puheenjohtaja
Vasemmiston ehdokas Uudeltamaalta
Teemun kotisivu

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
Re: Käännytyksistä ja ihmisoikeuksista
« Reply #16 on: May 07, 2010, 11:00:41 »
Jos Norjassa on ollut yksi tällainen tapaus, se ei aiheuta minkäänlaista trendiä. Vai onko "homo" muka raiskannut sinun vaimosi? Tuskinpa vain.

Ilmeisesti et osaa lukea.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla