Keskustelu > Off topic

Jouko Pihon kirjoitukset

(1/2) > >>

Kourumies:
Tämä ehdoton huumoripläjäys iskee kuin miljoona volttia:

http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/129170-mika-sina-olet-tiedatko-sita

Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".

Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta, EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.

Tämän tehtävän aion tehdä yhdessä muiden kanssa.

Mutta kuten sanoin aiemmin, tiedätkö sinä, mikä sinä olet ja mikä on sinun tehtäväsi?

Ei vähä mitään, eikä vaatimattomuus kaunista.

Kaptah:
Itse aion ainakin äänestää Pihoa jumalaksi. Mies on sekaisin kuin seinäkello, mutta koska harhat kohdistuvat uskontoon, niitä ei luokitella sairaudeksi.

Huolestuttavaa on että tuo mies on tehnyt elämäntyönsä opettajana. Minkähänlaisia eväitä piltit ovat elämänpolulleen mahtaneet saada...

Ennen oli kylähulluja, nyt on skenehulluja. Piho lienee sellainen. Onneksi suht harmittoman oloinen vaikka tietysti henkilökohtainen tragedia onkin.

Maivei:
Hyvä että tekee asian kerralla selväksi, ja julistushan on yleisinhimillistä rauhan ja rakkauden sanomaa joten ei kai tuo ota jos ei annakaan.
Ja aina on muistettava se epätodennäköisen pieni mutta kuitenkin nollaa suurempi mahdollisuus että miehen visiot huomenna toteutuvat.

Ilkka:

--- Quote from: Maivei on January 07, 2013, 09:42:41 ---Hyvä että tekee asian kerralla selväksi, ja julistushan on yleisinhimillistä rauhan ja rakkauden sanomaa joten ei kai tuo ota jos ei annakaan.
Ja aina on muistettava se epätodennäköisen pieni mutta kuitenkin nollaa suurempi mahdollisuus että miehen visiot huomenna toteutuvat.

--- End quote ---

Kyllä se nollaa suurempi mahdollisuus vaatii tässä tapauksessa jumalallista väliiintuloa.

Maivei:

--- Quote from: Ilkka on January 07, 2013, 09:47:43 ---
--- Quote from: Maivei on January 07, 2013, 09:42:41 ---Hyvä että tekee asian kerralla selväksi, ja julistushan on yleisinhimillistä rauhan ja rakkauden sanomaa joten ei kai tuo ota jos ei annakaan.

--- End quote ---

Kyllä se nollaa suurempi mahdollisuus vaatii tässä tapauksessa jumalallista väliiintuloa.

--- End quote ---

Niinpä.
Vanhaa dinosaurusvitsiä mukaillen tuo mahdollisuus voisi olla myös 50 %, eli Pilhosta joko tulee Suomen johtaja tai sitten ei tule. fifti-siksti.
Mielenkiintoista tuossa oli tuo mistä ensimmäiset kommentoijatkin tulivat hyvälle tuulelle, että Jumala käyttää ilmoituksessaan englannin kieltä, tod. näk. jenkkisellaista vaikka jotenkin odottaisi että Jumala puhuisi virheettömän puhdasta oxfordin englantia, jylhän juhlallisesti. Näitä pienempiä kieliä ei liene ehtinyt kaikkia opettelemaan.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version