En ole nähnyt sinun pahemmin puolustavan konservatiivisia moraaliarvoja.
Siinä tapauksessa et ole kiinnittänyt asioihin huomiota. Ei tämä minua tietysti hämmästytä, koska persoonassasi tiivistyy aika perusteellisella tavalla tämän päivän keskiluokan rappio.
Sen sijaan soitat usein suutasi kuin lättähattu ja rääkäiset joka kerran kun joku arvostelee vasemmistolaista valtiointerventionismia tai kun kuvittelet jonkun arvostelevan.
Itse asiassa soitan suutani aina kuin lättähattu, koska kokemukseni mukaan se on ainoa keino menetellä kaikenlaisten rajoittuneempien tapausten kanssa. Vietin nuoruuteni satamakaupungissa, joka vaikuttaa asiaan. Tosin minun näkökulmastani tässä on ongelmana se, että tässä maassa on henkilöitä, jotka eivät kykene tekemään eroa esimerkiksi keveän raideliikenteen ja kommunismin välillä, ja joiden mielestä vaikkapa peruskoulu on "vasemmistolaista valtiointerventionismia".
Älä sitten ihmettele kun ihmisille tulee mielikuvia stalinisteista ja punikeista. Jos pulputtaa kuin punasilakka ja polskii kuin punasilakka niin punasilakalta silloin vaikuttaa.
Toki, esimerkiksi peruskoulun ja julkisen terveydenhuollon kannattaminen on tätä nykyä ehdottomasti se kommunistin raja. Huomaa kyllä, että olet viettänyt ikäsi Helsingissä ja notkunut vain paikallisissa kravattipiireissä.
Voisiko joku vihdoinkin antaa minulle sen kestokiellon tälle forumille? Koska eihän näitä ääliöitä jaksa. Kuinka paljon vielä pitää provota?