Voi Harran, Harran..
Aivan.
Rouvittelulle ei ole mitään tarvetta.
Lähinnä halusin olla kohtelias. En olettaa että eläisit synnissä. Mitä miehesi mahtaa ajatella kun yötä myöten peuhuat netissä Harranin poikien kanssa? Minähän olen vain tuhma poika joka leikittelee ihmissieluilla kun taas sinä neitokaiseni olet kolmen pienen lapsen äiti ja mitä huolestunein kansalainen. Tosin teknoa kuunteleva ja nuoria miehiä vikittelevä sellainen, mutta mikäs siinä, suvaitsevaisia kun täällä olemme tarjoamme sinulle aina mielellämme suojapaikan jossa voit olla oma itsesi.
Joo.. sä oot niin syvällä siinä vihassasi ja inhossasi, että tämä on hyödytöntä. Siinä vaiheessa, kun hieman rauhoitut, voisit lukea tekstisi ihan ajatuksella läpi ja miettiä sitä hetken itsekriittisesti. Kuka tässä nyt öyhöttää?
Lolloti lol. Viha ja inho ovat kaukana hymyävästä suvistelustani berenikke pieni. Minähän olen rakkauden asialla, en ehkä ammattilainen mutta hyvä harrastelija ainakin.

Ylivertainen?

Mun puolestani saat toki pitää mielikuvitusvihollisesi, jos (kun) se on sinulle noin tärkeää.
Luota minuun lapsonen, viholliseni ovat kaikkea muuta kuin mielikuvitusta. Toivo ettet ole yksi heistä etkä samaan paikkaan matkalla.
Ymmärrän hyvin, että sulla on missio; tosin vihollisesi ei ole todellinen. Yritä nyt ymmärtää edes ihan se perusasia, että ihminen, jolla on tämän mittaluokan mielenterveydellisiä ongelmia (psykoosi ja paranoidinen skitsofrenia) olisi voinut tehdä nämä hirvittävät veritekonsa monen muunkin aatteen takia; äärimmäiset, fanaattiset aatteet voivat johtaa tämänkaltaisiin veritekoihin mieleltään järkkyneiden käsissä. Tämä on tosiasia, ja samalla todella, todella kamala yksittäistapaus.
Olen samaa mieltä, tuollaisia veritekoja voi tosiaan tehdä monenlaisten fanaattisten aatteiden nimissä. Ei kuitenkaan suvaitsevaisten ja liberaalien aatteiden. Vai tiedätkö montakin liberaalia totalitaarista diktatuuria? Suvaitsevan liberaalia fanaattista terroristiryhmää? Kyllä se niin on Brandöt että viha on vihaa ja rakkaus rakkautta eikä niiden missio koskaan ole sama. Todella, todella kamalaa.
Se, että sinä olet ilmiselvästi vetänyt tästä pidemmälle meneviä johtopäätöksiä, joita vastaan tässä nyt taistelet, osoittaa ymmärryksen puutetta puoleltasi.
Mitä mielestäsi en ole ymmärtänyt?
Tässä olet kyllä oikeassa. Onko oma asenteesi kunnossa?
On. Jos olet eri mieltä niin erittele.
Mitä omaan perheeseeni (lapsuudenkotiin) tulee, en voi puhua kuin omasta puolestani. Oma perheeni on monessa polvessa yrittäjähenkinen ja vasemmistolainen (tiedän - siinä on ristiriitaa); lapsuudenkodissani äänestettiin aina vasemmistoliittoa. Ja on myös eletty näiden ihanteiden mukaan. Isäni puolelta lapsuudenkotini oli (ja on) monikulttuurinen, isäni puolelta sukuni on asunut Ruotsissa jo 25+ vuoden ajan.
Et varmaan olettanut tätä vastausta. Sullahan on kaikki mietittynä valmiiksi, sä tiedät meistä ihan kaiken. Eiku.
Teistä kaiken? Sinusta ja sukulaisistasi? Keneksi tai miksi minua oikein luulet?
Suomessa sukuni ovat äänestäneet ainakin neljää puoluetta. Isovanhempien sukupolvessa on kiivailtukin, myöhemmin vähemmän. Yrittäjät ovat olleet kallellaan Kokoomukseen ja RKP:hen, palkolliset SDP:hen ja Vihreisiin. Keskusta on jäänyt vieraaksi kun Suomessa olemme olleet niin urbaaneja.
Joo, mulla ei oikeasti (Jumalan kiitos) olisi enää aikaa näille nettikeskusteluille - täältä hiljenee kokolailla tähän. Kiitos tähänastisista keskusteluista jokaiselle hyvässä hengessä keskustelevalle, mukavaa loppukesää. 
Kuules nyt, et kai sinä poistu kuin joku seinävarpunen. Jos poistut poistu ainakin kuin draamakuningatar. Loppukesää on paljon jäljellä ja mistä sitä koskaan tietää mitä kaikkea satunnaisista keskusteluista voi seurata. Tähtitaivaita, tajuntojen räjähdyksiä, ilotulituksia... Maailma on kaunis ja monimuotoinen ja siellä on niin paljon nähtävää ja koettavaa!