Hyvää juhannusta täältäkin kaikille kunnon ihmisille, siis ei tietenkään maahanmuuttokriitikoille
Olen itse jo eilisestä ollut lomalla ja melko puutteellisten tietoliikenneyhteyksien takana. Makkaraa syömme ja saunassa käymme, kuten isänmaan parhaat perinteet edellyttävät. Ovat tosin monikultturistit jemmanneet makkaraan asiattomia aineksia nykyään, ts. lihaa. Oikeassa makkarassa kuuluu olla teurasjätteitä ja jauhoja
Hyvää juhannusta toki kaikille kunnon ihmisille, mutta myös köyrylle joka tietämäni mukaan on pysyvästi lomalla aivan kaikesta mitä todellisuudeksi kutsutaan. Edelleen tapaamiskutsu on voimassa. Sain juuri kuulla, että olen seuraavan kerran vuorossa elokuussa, voi hurija sentään. Tässä välillä voisin vierailla missä tahansa päin eeeuuta, vaikka turussa, tukholmassa, roomassa, amsterdamissa, hannoverissa, pariisissa, tallinnassa, jos vastapuolella rohkeutta sattuisi löytymään. Tai vaikka tromssassa, altassa, pyssyjoella, vesisaaressa taikka båtsfjordissa. Aivan miten vaan. So, hur smör det lilla musen, är du rädd?