SMF - Just Installed!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Quote from: Taha Islam on June 19, 2012, 00:46:35Quote from: Zakari on June 19, 2012, 00:20:59Quote from: Taha Islam on June 19, 2012, 00:01:43Quote from: Kaptah on June 18, 2012, 23:03:41Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.Joo, mut kalliolla ei ole tunteita, kuten puilla.Kallio ei ole tunteeton. Sen ajatukset ovat vain niin hitaita, ettei tuhannen tulimaisesti koheltava ihminen sitä kuunaan pysty havaitsemaan. Antaisitko tästä ystävällisesti jotain tieteellistä tutkimustulosta? Jos et anna, sinun on pakko myöntää, että puilla on tunteet. Olet todella heikoilla tässä väittelyssä ja muutenkin kivien tunteisiin uskominen on moraalisesti arveluttava positio.Ei ole näyttöä. Enhän voi millään ihmisenä huomata kivien ajatuksia ja tunteita, koska ne ovat niin hitaita. Ja minä olen nopea, kuin korennon häivähdys illan hämyssä on ihmisen elämä. Onko veden hioma rantakivi kallio tai kallio tuleva rantakivi? Huomaatko, olen syvällinen, mutta mahdollisesti myös moraaliton. En ole kieltänyt puiden tunteita, tosin tämäkin saattaa johtaa johonkin moraalittomaan. Ja onkin, uutiskokoomaketjun roskaamiseen. Lopetan sen nyt. Jos haluat vielä väitellä tästä, tule kuppilaan.
Quote from: Zakari on June 19, 2012, 00:20:59Quote from: Taha Islam on June 19, 2012, 00:01:43Quote from: Kaptah on June 18, 2012, 23:03:41Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.Joo, mut kalliolla ei ole tunteita, kuten puilla.Kallio ei ole tunteeton. Sen ajatukset ovat vain niin hitaita, ettei tuhannen tulimaisesti koheltava ihminen sitä kuunaan pysty havaitsemaan. Antaisitko tästä ystävällisesti jotain tieteellistä tutkimustulosta? Jos et anna, sinun on pakko myöntää, että puilla on tunteet. Olet todella heikoilla tässä väittelyssä ja muutenkin kivien tunteisiin uskominen on moraalisesti arveluttava positio.
Quote from: Taha Islam on June 19, 2012, 00:01:43Quote from: Kaptah on June 18, 2012, 23:03:41Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.Joo, mut kalliolla ei ole tunteita, kuten puilla.Kallio ei ole tunteeton. Sen ajatukset ovat vain niin hitaita, ettei tuhannen tulimaisesti koheltava ihminen sitä kuunaan pysty havaitsemaan.
Quote from: Kaptah on June 18, 2012, 23:03:41Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.Joo, mut kalliolla ei ole tunteita, kuten puilla.
Minun sydäntäni särkee, kun satoja miljoonia vuosia vanhaa peruskalliota ammutaan palasiksi, että ihmiset voivat ajaa metrolla shoppailemaan tai suhailla mökilleen suorempaa tietä. Puukin kasvaa vielä takaisin ajan kanssa, kallio ei.
Mitkäs "baari ei oo auki, roikutaan terassilla" -bileet täällä on menossa? Tsot tsot!
Quote from: O.skar on June 19, 2012, 14:08:08Mitkäs "baari ei oo auki, roikutaan terassilla" -bileet täällä on menossa? Tsot tsot! No minä nyt vaan roikun täällä, kun eilen sammahdin terassille ennen kun kemut (jotka viime yönä näyttivät olleen oikein mainiot!) olivat edes alkaneet, enkä ole jaksanut vielä raahautua kotiinkaan. Varsinkin kun tuolla sataa ja kaikkea. Menisi vaan meikit ja kampaus sekaisin - vaikka eivätpä ne kovin hääviltä näytä nytkään värityskirjan päällä vietetyn yön jäljiltä
Tiedä sitten tuleeko tästä terassinkäytöstä baariin porttikieltoa, mutta kun täällä kerran ollaan niin: Otatkos kahvia? Sopivasti olisi termari kassissa, pari mukiakin löytyy.
Quote from: AV on June 19, 2012, 14:20:43Quote from: O.skar on June 19, 2012, 14:08:08Mitkäs "baari ei oo auki, roikutaan terassilla" -bileet täällä on menossa? Tsot tsot! No minä nyt vaan roikun täällä, kun eilen sammahdin terassille ennen kun kemut (jotka viime yönä näyttivät olleen oikein mainiot!) olivat edes alkaneet, enkä ole jaksanut vielä raahautua kotiinkaan. Varsinkin kun tuolla sataa ja kaikkea. Menisi vaan meikit ja kampaus sekaisin - vaikka eivätpä ne kovin hääviltä näytä nytkään värityskirjan päällä vietetyn yön jäljiltä Näytän missanneen mainiot jazzkinkerit, Metricskin avannut sanaisen arkkunsa, mikä on aina ilahduttavaa. Ethän nyt vaan sinäkin, oi Valtiatar anna minulle porttikieltoa?
Kahvia siis tosiaan kaivattaisiin! Löytyykö yhä termarin pohjalta?
***Mutta nyt hyss... Annetaan Z.:n nukkua. Sopisikohan tällainen taustalle soimaan tuutulauluna http://www.youtube.com/watch?v=vkCYMhAr-_0&feature=related
Quote from: AV on June 19, 2012, 15:37:58***Mutta nyt hyss... Annetaan Z.:n nukkua. Sopisikohan tällainen taustalle soimaan tuutulauluna http://www.youtube.com/watch?v=vkCYMhAr-_0&feature=relatedTuttu entuudestaan, Metrics tuohon ensimmäisenä viittasi vapun aikoihin.Kuis tämä?
***Mainio tuokin - kuuluu tällaisen saksofonistin kasvattaman henkilön lapsuuden äänimaisemaan. Kunhan vain Z. ei heräisi noihin alun tuuttauksiin.
***Tämä on kyllä myös surullinen, mutta pakkohan tämä on kuunnella.