Eikä tuo linkin "paljastaminen" tuonut tähän tai ajatuksiini mitään oleellista muutosta, miksi ajattelit, että sen näkeminen olisi muuttanut jotakin? Siksikö kun tekstin kirjoittaja on ulkomaalaistaustainen?
Ei siksi, vaan alustan takia. Yksi juttu niin ikään tahtoo olla, että jos ja kun - laadusta riippuen - lukee kommenttiosaston, niin sitten ei useinkaan oikein tiedä, miten päin olla.
Enimmäkseen selkeyden vuoksi siis.
Mitä pointtia tällä kirjoituksella tahdoit, Vongoethe, alleviivata? Mikä oli sen tarkoitus? Perhesurmista kai voi aloittaa tyystin uuden ketjun; ketjun, jota minä en lue enkä kommentoi, sillä tämä aihe on itselleni pienten lasten äitinä aivan liikaa.
En mitään omaa pointiani, paitsi sitä, minkä jo sanoin. Ajattelin vain, että saattaisit hyvinkin olla samaa mieltä.
Asekeskusteluun minulla ei ole paljoa sanottavaa. Maalaispoika kun alun perin olen, niitä roikkui talon kuin talon seinällä, eivät ne itsekseen paukkuneet. Vahinkoja sattui toki, kaukeuksiakin, tahallisia harvemmin, niin kuin muidenkin vaarallisten vehkeiden kanssa. Ei itselleni, muille Suomenmaassa kylläkin. Omalta osaltani, kun ei tarvitse metsästellä, aseitakaan en ole tarvinnut, leikit leikittiin kakarana.