Author Topic: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa  (Read 141941 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ilkka

• Hero Member
Re: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa
« Reply #660 on: July 04, 2012, 01:09:26 »
Tämä totta. Tähän kohtaan kevyempää YES:iä:

http://www.youtube.com/watch?v=IiD2HsMItnY

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #661 on: July 04, 2012, 01:27:28 »
OIkeastaan sellainen tunnustuksellinen seikka tähän väliin jotta:

Kaverini tuossa tänään tais todeta musta jotta kaverilla on nelikymppisen keho, kakskymppisen mieli & kuuskymppisen maksa.

Allekirjoitan :)

Onneksi tosiaan päihdeaineet on vasta siellä kolmoskategoriassa. Harva ihminen voi elämässänsä sanoa kun katsoo tapahtumia taaksepäin jotta on ajautunut kaksi kertaa yhteiskunnasta ulos puhtaasti seurustelemalla väärän ihmisen kanssa. Verrattuna siihen että vaikka mitä hotapulveria onkaan vedellyt niin ei mulla niistä ole tullut työelämässä mitään seuraamuksia, rallatellen ollaan menty, kavereita toki laonnut matkan varrella, eihän nekään mitään leikinasioita ole.

Nykyisin voin kyllä oikeasti hymyillä asialle mutta on siinä tiettyä ironiaa että kun nuorena halusin nimenomaan olla erilainen (fiksumpi, filmaattisempi kuin muut) niin vanhempana kun sitä suostuisi lähtemään samalta viivalta muiden kanssa niin oonhan minä aikamoisen erottuva persoona, halusin tahi en, ei tarvihe itsekorostaa...

Olen tyytyväinen tähän keski-ikään, helpompaa on elämä kun on alkanut oppia olemaan. Jostakin käsittämättömästä syystä ymmärsin noin 15-kesäisenä seurakuntanuorena että luonteeni ei taivu ilman vaikeuksia (joku sellainen hetkellinen juttu että oikeasti tajuaa missä mättää, selvänäköisyyttä siinä kohtaa) . Rukoilin vaikeuksia, niitä tuli, roppakaupalla.

Olen täydempi ihminen tänä päivänä, vieläkin itsekeskeinen & ailahteleva toki.

Oiskohan tää ollut tässä, seuraava kipale (eiks yökahvilassa saa sopottaa elämäntarinoitansa, name of the game?):

http://www.youtube.com/watch?v=JnDYattQH3Y&feature=related

« Last Edit: July 04, 2012, 01:37:13 by Ilkka »

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #662 on: July 04, 2012, 01:53:11 »
Joel soitteleepi:

http://www.youtube.com/watch?v=eFTLKWw542g

Joo surettaa pikkaisen se ettei ole saanut perhettä perustettua omien seikkailujensa takia, selittää osittain sen "kakskymppisen mieleni". Onneksi tykkään kauheasti elikoista, juteltiin tuossa kaverin kanssa että kun oon Suomessa käväisemässä niin pääsen rapsuttelemaan Uskoa (mukava koira) isolla kädellä, pääsee vähän olemaan lähellä & hetkellisesti tärkeä jollekin.

Itse mietiskelen sitä että kultainen noutaja (näköisyyttä) vois olla mulle sopiva koirarotu, labbikset myös. Jos jollakulla muita ehdotuksia rotujen suhteen kuuntelen mielelläni (itse ollut isäntä malinoisille & collielle & pystykorvalle so far), oma koira olisi syytä minun hankkia. Kissa/kissat kävisi myöskin mutta koira ehkä sittenkin, opettaa Ilkkaakin paremmin elelemään, ihmisiksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Lu9Ycq64Gy4 (Geddy & co)
« Last Edit: July 04, 2012, 01:55:38 by Ilkka »

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #663 on: July 04, 2012, 01:56:03 »
OIkeastaan sellainen tunnustuksellinen seikka tähän väliin jotta:

Kaverini tuossa tänään tais todeta musta jotta kaverilla on nelikymppisen keho, kakskymppisen mieli & kuuskymppisen maksa.

Allekirjoitan :)

Onneksi tosiaan päihdeaineet on vasta siellä kolmoskategoriassa. Harva ihminen voi elämässänsä sanoa kun katsoo tapahtumia taaksepäin jotta on ajautunut kaksi kertaa yhteiskunnasta ulos puhtaasti seurustelemalla väärän ihmisen kanssa. Verrattuna siihen että vaikka mitä hotapulveria onkaan vedellyt niin ei mulla niistä ole tullut työelämässä mitään seuraamuksia, rallatellen ollaan menty, kavereita toki laonnut matkan varrella, eihän nekään mitään leikinasioita ole.

Nykyisin voin kyllä oikeasti hymyillä asialle mutta on siinä tiettyä ironiaa että kun nuorena halusin nimenomaan olla erilainen (fiksumpi, filmaattisempi kuin muut) niin vanhempana kun sitä suostuisi lähtemään samalta viivalta muiden kanssa niin oonhan minä aikamoisen erottuva persoona, halusin tahi en, ei tarvihe itsekorostaa...

Olen tyytyväinen tähän keski-ikään, helpompaa on elämä kun on alkanut oppia olemaan. Jostakin käsittämättömästä syystä ymmärsin noin 15-kesäisenä seurakuntanuorena että luonteeni ei taivu ilman vaikeuksia (joku sellainen hetkellinen juttu että oikeasti tajuaa missä mättää, selvänäköisyyttä siinä kohtaa) . Rukoilin vaikeuksia, niitä tuli, roppakaupalla.

Olen täydempi ihminen tänä päivänä, vieläkin itsekeskeinen & ailahteleva toki.

Oiskohan tää ollut tässä, seuraava kipale (eiks yökahvilassa saa sopottaa elämäntarinoitansa, name of the game?):

http://www.youtube.com/watch?v=JnDYattQH3Y&feature=related

Saa sopottaa. Täällä saa olla oma ittensä, kunhan on söpösti ja lutuisesti. Ilkeät ja vittumaiset ihmiset eivät saa olla oma ittensä, vaan heidän on näyteltävä söpöä ja lutuista.

Jokainen sanoo mitä sanoo. Baarimestari kuuntelee, ei välttämättä kommentoi.
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #664 on: July 04, 2012, 01:57:43 »
Itse olen spanielihenkinen.
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #665 on: July 04, 2012, 02:42:45 »
Hyvä kommenttisi tämä:

"Saa sopottaa. Täällä saa olla oma ittensä, kunhan on söpösti ja lutuisesti. Ilkeät ja vittumaiset ihmiset eivät saa olla oma ittensä, vaan heidän on näyteltävä söpöä ja lutuista. "

AIlekirjoitan.

SpanieIit on kyIlä kans hassuja koiruja, ex-avovaimon kanssa asuttiin 2 x cockerin kanssa (pIus yksi äkäinen norjaIainen metsäkissa). Kovia paIlonmetsästäjiä, mukavia koiria.

Otin tästä vähän pois, sovitaan että ne oli vain meidän kesken. Ethän pahastu, :) t. Z

Niin ja puoIipitkine vaaIeine hiuksineni &  hymyiIevineni katseineni todeIlakin as a GoIden Retriever ;)

Musta tuntuu että oIen nyt tässä yökaffiIan puoIeIla avautunut aivan riittoisasti.

Taukomusiikkia & mies petiin:

http://www.youtube.com/watch?v=ZLJt4P66VBQ&feature=related

« Last Edit: July 04, 2012, 02:58:02 by Zakari »

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #666 on: July 04, 2012, 02:46:09 »
Niin ja kiitos kaffestugan isännälle, anteeksi raskassoutuisemman puoleisesta jutustelustani :) Voi hyvin!

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #667 on: July 04, 2012, 02:51:49 »
Niin ja kiitos kaffestugan isännälle, anteeksi raskassoutuisemman puoleisesta jutustelustani :) Voi hyvin!

–itä vaan, jatketaan toiste.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #668 on: July 04, 2012, 05:13:47 »
Se on tämäkin yö lusittu, kohta.

J.J potki putiikin auki ja Ilkka nojaili baaritiskiin. Siinä tämä yö.

Siivosti sitten  8)

Offline Username1

• Hero Member
  • Populismi = energiataloudellisin maailmankuva!
« Reply #669 on: July 04, 2012, 22:32:12 »
Hohtava limu kädessään hiipii taka-alalle... Ja sitten tanssilattialle, alkaahan sieltä tämä biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=lc6Y2jhS4zA&feature=related
Monikulttuurisuus on rikkaus.

Offline Username1

• Hero Member
« Reply #670 on: July 04, 2012, 22:45:31 »
Uhmaten yleistä musiikkimakua kuin ufot painovoimaa, laittaa hän seuraavan biisin...

http://www.youtube.com/watch?v=QOhTgZVy7I4

Offline Username1

• Hero Member
« Reply #671 on: July 04, 2012, 22:50:49 »
Äskeinen oli niin turhake, joten laittaa huomattavasti laadukkaampaa tilalle... -> Tanssaamaan!

http://www.youtube.com/watch?v=1BUnQOvT0p8

kraftwerk - trans europa express (kx modular) v2.0

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #672 on: July 04, 2012, 23:00:18 »
Jassoo vaan  8)

User#1 onkin laittanut matot syrjään ja baarin auki.

Ei muuta kuin jatkaa vain.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #673 on: July 04, 2012, 23:14:22 »
Halipatsuippa, miten olis parit nakit?
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #674 on: July 04, 2012, 23:15:16 »
Nakit silmillä kiitos :)