Mikäs on teidän elämänne suuri haave ja mitä olette tehneet tai aiotte tehdä toteuttaaksenne sen?
Maailmassa on miljoonia lahjakkuuksia jotka ansaitsisivat jonkun näkevän mitä he osaavat ja auttavan eteenpäin. Minä tunnen heistä satoja jo nyt. Siinä on suurin voimavara mitä planeetallamme on. Sen sijaan että tuhoamme tämän planeetan, vihaamme toisiamme ja orjuutamme itsemme, meidän pitäisi olla jo perustamassa tukikohtia vieraille planeetoille, tekemässä elottomista taivaankappaleista eläviä, valloittamassa maailmoja.
Ensin pitäisi kai hankkia tutkinto joka ilmaisisi muille että olen jotenkin todistetusti fiksu ja kvalifioitu sanomaan jostain asiasta jotain. Kykyjämme mitataan käytetyissä resursseissa: kulutetussa ajassa (esim opintoviikot, työtunnit), maksetussa rahassa, sen sijaan että sitä mitattaisiin potentiaalissa. Pakollisia kvalifikaatioita odotellessani olen jo tehnyt paljon kaikenlaista. Olen hankkinut hyödyllisiä tulonlähteitä itselleni ja kavereille. Viime viikolla päätin perustaa yrityksen jotta voisin antaa muille sen ansaitseville mahdollisuuden tehdä saman minkä minä olisin tehnyt joka tapauksessa. Saamme nähdä. Uskon itseeni ja kumppaneihini ja tiedän että tulemme tekemään hienoja asioita.

Maailmassa voisi myös olla vähän vähemmän predatoorista pahuutta joka tuhoaa parhaiden lahjakkuuksiensa elämiä. Joidenkin pitää sillekin asialle tehdä jotain, ja miksipäs ei. Koska viholliset ovat ilkeitä ja vaarallisia? No, elämä menee kauheaa vauhtia joka tapauksessa ja päättyy joka tapauksessa. On parempi tehdä sillä jotain kuin olla tekemättä. On parempi jonain päivänä katsoa taakseen ja ajatella että ainakin muutama pieni asia on paremmin kuin jos ei olisi koskaan ollut olemassa, tai jos olisi ollut olemassa muttei koskaan tehnyt mitään.
Tänään ja tähän aikaan vuorokaudesta
tuollaista.