Author Topic: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa  (Read 141948 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
Re: Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa
« Reply #630 on: July 01, 2012, 22:53:55 »
Valitettavasti en voi seurata itse ottelua. Edes radio ei kuulu tänne.  >:(
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #631 on: July 01, 2012, 22:57:42 »

Tässä jos netti toimii: http://areena.yle.fi/tv/1561633
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #632 on: July 01, 2012, 23:03:08 »

Tässä jos netti toimii: http://areena.yle.fi/tv/1561633

Joo, toimii ja toimii. Tässä koneessa on niin vanhat ohjelmaversiot, että ei skulaa. Eikä oikeuksia päivittää...
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #633 on: July 01, 2012, 23:14:32 »
No.. yhteenvetona niin Italia on hätää kärsimässä JA 0-2 häviöllä.
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Harri

• Guest
« Reply #634 on: July 01, 2012, 23:41:17 »
4-0, lopussa alkoi pettymyksen sijasta vain naurattamaan kun Italia oli niin käsi ja Espanja niin hyvä. Mulla on kanssa vähän sama vika kuin Mikaelilla eli valitsen yleensä sen häviävän puolen. No tilastollinen todennäköisyys moiselle on suuri, kun altavastaajien puolta tulee yleensä pidettyä.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #635 on: July 01, 2012, 23:44:20 »
4-0, lopussa alkoi pettymyksen sijasta vain naurattamaan kun Italia oli niin käsi ja Espanja niin hyvä. Mulla on kanssa vähän sama vika kuin Mikaelilla eli valitsen yleensä sen häviävän puolen. No tilastollinen todennäköisyys moiselle on suuri, kun altavastaajien puolta tulee yleensä pidettyä.

Mulla on sama juttu. Jos ei oo muuta syytä kannustaa jotain osapuolta, niin aika tiedostamatta alkaa pitää ennakkoon heikomman puolta. Joskus tulee sitten niitä kivoja ylläreitä ja hienoja fiboja kun se heikompi puoli onkin parempi.

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #636 on: July 02, 2012, 00:14:04 »
Oli hyvä matsi, maalitilanteet tahi tilanteet jotka olisivat voineet johtaa maaliin Espanjalle 2-1 suhteessa.

Tähän väliin rauhoittumiseksi jatsia:

http://www.youtube.com/watch?v=D2dtEXzbKyU&feature=related

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #637 on: July 02, 2012, 00:22:25 »

Harri

• Guest
« Reply #638 on: July 02, 2012, 00:55:08 »
Tää on oikeastaan parempi:

http://www.youtube.com/watch?v=VQeUosK3oz4&feature=related

Joo, ihan huikea.

Piti linkittää jotain ihan muuta, mutta anonyymiksi jäävä naapuri päätti toisin. Viritellessäni langattomia kuulokkeita sieltä kajahti Toolin Schism. Sillä on ihan hyvä musiikkimaku noin muutenkin, raskasta musiikkia lähinnä. Leffoissa se kuuleman perusteella suosii kamalaa väkivaltaräiskettä.

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #639 on: July 02, 2012, 01:39:24 »
Tää on oikeastaan parempi:

http://www.youtube.com/watch?v=VQeUosK3oz4&feature=related

Joo, ihan huikea.

Piti linkittää jotain ihan muuta, mutta anonyymiksi jäävä naapuri päätti toisin. Viritellessäni langattomia kuulokkeita sieltä kajahti Toolin Schism. Sillä on ihan hyvä musiikkimaku noin muutenkin, raskasta musiikkia lähinnä. Leffoissa se kuuleman perusteella suosii kamalaa väkivaltaräiskettä.

Pekeä tähän väiin, teemassa pysyen:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ER1gZCGQTwQ&feature=endscreen

Offline Ilkka

• Hero Member

Harri

• Guest
« Reply #641 on: July 02, 2012, 01:56:11 »
Pätkä parasta soundtrackia, jonka olen ikinä kuullut. Koko levykin näemmä löytyy Tuubista, jopa itse leffa eli Jim Jarmuschin Dead Man. Suosittelen yön pimeisiin tunteihin.

Kuuntelin ko. ääniraitaa vuosikausia näkemättä itse elokuvaa koska Neil Young ja hänen kitarasoundinsa.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #642 on: July 02, 2012, 01:58:10 »
Tällä tulkinnalla on rasitteensa, mutta ehkä juuri siksi:

Loiri: Nocturne

Leinon teksti puhuttelee näin keskikesän yönä. Voi hypätä yli, jos ei ole sellainen olo  ::)

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #643 on: July 02, 2012, 02:00:33 »
Pätkä parasta soundtrackia, jonka olen ikinä kuullut. Koko levykin näemmä löytyy Tuubista, jopa itse leffa eli Jim Jarmuschin Dead Man. Suosittelen yön pimeisiin tunteihin.

Kuuntelin ko. ääniraitaa vuosikausia näkemättä itse elokuvaa koska Neil Young ja hänen kitarasoundinsa.

Ei ole leffa minulle tuttu, mutta kuulostaa hyvältä. Oikein hyvältä.

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #644 on: July 02, 2012, 06:06:55 »
Uusi aamunkoi, ollos tervehditty!

Kuppilassa katsottiin vähän futista ja juteltiin ihan hissuksiin. Paikalla kävi Mikael, Harri ja Ilkka.

Yömode siirtyy aamumoodiin, riisuu erikoisvalmisteisen yönpimentoasusteen, poistaa yönäkölaitteen ja sulkee baarin.

Jälleennäkemisiin  8)