Keskustelu > Off topic

Yön pimeydessä ja kirkkaassa päivänvalossa

(1/232) > >>

Zakari:
Olen täällä taas..... Mitä, eikö kukaan ole kaivannut? ???

Mutta ei se mitään, en minäkään teitä  ;D

Ajattelin perustaa tällaisen ketjun, jota saisi käyttää vain klo 22 - 06. Tarkoitus on höpöttää ihan vaan ajankuluksi. Olen taas yövuorossa ja jos duunarit tekee mitä pitää, mulla ei ole muuta hommaa (tai on tietysti aina Homma  :P) kuin nyökytellä heille isällisesti ja kiitellä hyvintehdystä työstä.

Joten, mitä muilla mielessä? Minä ajattelin laittaa vähän vihreää teetä ja sitten kävellä hetken joukkojeni luona jotta pelko ja kunnioitus säilyy.

Vongoethe:

--- Quote from: Zakari on June 10, 2012, 23:08:16 ---Olen täällä taas..... Mitä, eikö kukaan ole kaivannut? ???

Mutta ei se mitään, en minäkään teitä  ;D

Ajattelin perustaa tällaisen ketjun, jota saisi käyttää vain klo 22 - 06. Tarkoitus on höpöttää ihan vaan ajankuluksi. Olen taas yövuorossa ja jos duunarit tekee mitä pitää, mulla ei ole muuta hommaa (tai on tietysti aina Homma  :P) kuin nyökytellä heille isällisesti ja kiitellä hyvintehdystä työstä.

Joten, mitä muilla mielessä? Minä ajattelin laittaa vähän vihreää teetä ja sitten kävellä hetken joukkojeni luona jotta pelko ja kunnioitus säilyy.

--- End quote ---

Kyllä mie ihmettelin, mihne hää katosi. Ehtoota vaan.

Hyvä sigu sulla. Sen kunniaksi.

Zakari:

--- Quote from: Vongoethe on June 10, 2012, 23:11:18 ---Kyllä mie ihmettelin, mihne hää katosi. Ehtoota vaan.

Hyvä sigu sulla. Sen kunniaksi.

--- End quote ---

"Pimeydestä valoon", sehän on ihmiselämän kaari. Ensin ponnistetaan pimeydestä kohti synnytyssalin valoja. Sitten lopuksi leijutaan sairaalavuoteen yläpuolella, katsellaan alla surevia omaisia ja sitten suunnataan kohti valoa. Siinä välissä joutuu käymään töissä.

Vongoethe:

--- Quote from: Zakari on June 10, 2012, 23:22:49 ---
Siinä välissä joutuu käymään töissä.

--- End quote ---

Kunhan ei tihutöissä. Tyttöissä on kyllä kanssa kiva käväistä ainakin joutoaikoina.

Zakari:

--- Quote from: Vongoethe on June 10, 2012, 23:39:40 ---
--- Quote from: Zakari on June 10, 2012, 23:22:49 ---
Siinä välissä joutuu käymään töissä.

--- End quote ---

Kunhan ei tihutöissä. Tyttöissä on kyllä kanssa kiva käväistä ainakin joutoaikoina.

--- End quote ---

Jaa, taitaa tuo jälkimmäinen olla minulle jo liian myöhäistä. Mutta voihan niitä entisaikoja muistella suu muikeassa virneessä.

Tihutöitä en tunnusta. Paitsi sen, että kävin omena- ja mansikkavarkaissa kloppina. Nyt jos sellaisen klopin saisin meidän pihasta kiinni, niin pahasti sanoisin.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version