Author Topic: Idea lyhytelokuvaksi  (Read 7674 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
Re: Idea lyhytelokuvaksi
« Reply #15 on: April 28, 2012, 13:43:44 »
Eiköhän se pointti koko lailla selvä ollut. Ei vaan toimi tuo idea, se on vaan huono.

Mutta äärioikeiston omat spotit, joissa tummaihoisia ja muslimeja epäinhimillistetään presiis yhtä epäsubtiilisti, ovat hyviä ideoita? Vai tarkoitatko, että idea on periaatteellisista moraalisyistä huono?

Näihän tuosta Metricsin kommentista, mikä olisi vastaanotto. Ei huonoa voi oikein mitätöidä yhtä huonolla ja yksinkertaisella. Hienovaraisuudesta en niinkään tiedä, tyylikkäämminkin tuon voisi varmaan tehdä ja toisinkin sanoa.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline metrics

• Hero Member
« Reply #16 on: April 28, 2012, 13:50:50 »

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #17 on: April 28, 2012, 13:51:38 »
Eiköhän se pointti koko lailla selvä ollut. Ei vaan toimi tuo idea, se on vaan huono.

Mutta äärioikeiston omat spotit, joissa tummaihoisia ja muslimeja epäinhimillistetään presiis yhtä epäsubtiilisti, ovat hyviä ideoita? Vai tarkoitatko, että idea on periaatteellisista moraalisyistä huono?

Näihän tuosta Metricsin kommentista, mikä olisi vastaanotto. Ei huonoa voi oikein mitätöidä yhtä huonolla ja yksinkertaisella. Hienovaraisuudesta en niinkään tiedä, tyylikkäämminkin tuon voisi varmaan tehdä ja toisinkin sanoa.

Metrics on uskova, jolle tietysti vääräuskoisten materiaali on aina vääräuskoisten materiaalia. Hänet on jo menetetty. Propagandatoiminnan tulee pyrkiä puhuttelemaan suurta epäröivien joukkoa ja kertoa, että juuri he ja heidän lapsensa ovat vaarassa. Ja sehän on totta, koska kämyjen propagandan taistelukärki tähtää nimenomaan sellaisiin suuren keskiluokan edustajiin, jotka uskaltavat sanoa heille vastaan, ei niihin oikeisiin äärivasemmistolaisiin ja antifa-namihassis-kiljupunkkareihin, jotka ovat kämyille pikemminkin hyvä vihollinen.

Jos sinulla on tyylikkäämpiä ideoita, olen ihan oikeasti kiinnostunut kuulemaan ne.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #18 on: April 28, 2012, 13:58:17 »

Jos sinulla on tyylikkäämpiä ideoita, olen ihan oikeasti kiinnostunut kuulemaan ne.

Kunpa olisikin, vaan ei taida ainakaan tähän hätään meikäläisestä kehkeytyä kirkasotsaista agitaattoria, kunhan leukojani louskutin.

Tuossa on muuten jotain, vaikka ei aihepiiriimme suoranaisesti liitykään.

Offline metrics

• Hero Member
« Reply #19 on: April 28, 2012, 13:59:21 »
Kieltämättä sinun harhamaailmaasi sisään astumisen suhteen olen kyllä menetetty. Voin toki myötäillä sitä, kuten opastetaankin, ja onhan ulkoa havainnointi jollain tavalla mielenkiintoista.

Mitä ne kämyjen vastaavat propaganda-spotit muuten ovat? Halla-ahon vaalimainokset?

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #20 on: April 28, 2012, 14:07:28 »
Kieltämättä sinun harhamaailmaasi sisään astumisen suhteen olen kyllä menetetty. Voin toki myötäillä sitä, kuten opastetaankin, ja onhan ulkoa havainnointi jollain tavalla mielenkiintoista.

Mitä ne kämyjen vastaavat propagandaspotit muuten ovat? Halla-ahon vaalimainokset?

Löytyyhän niitä, vasemmasta alalaidasta. Ovat vain yleensä  kansainvälistä kierrätysmateriaalia, ellei propagandaksi lasketa Hommakerhon hassunhauskoja kuvia vaikka Haltialan-retkeltä.

Niin kuin tällaisten kanssa yleensäkin: ironia on mahdotonta kun he tekevät sen itse.
« Last Edit: April 28, 2012, 14:10:40 by Vongoethe »

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #21 on: April 28, 2012, 14:16:59 »

Tuo sinun todellisuuden kieltämisesi on vielä mielenkiintoisempaa. Mitä, mekö muka rasisteja, mekö muka ahdistelleet ihmisiä netissä, ei varmasti, en minä ainakaan eikä minun kaverit, yhyy kun syytellään ja epäinhimillistetään, byääh.

Sen olen vielä valmis uskomaan, että sinä ehkä henkilökohtaisesti et olisi ollut mukana niissä pahimmissa törkeyksissä, mutta sitä en, ettet olisi nähnyt niiden olevan oleellinen osa tuota Homma-hommelia ja ettet olisi ainakin vaikenemalla niitä hyväksynyt. Normaalilla moraalisella vaistolla ja omallatunnolla varustettu ihminen ei kykenisi noin räikeään itsepetokseen, ellei siinä olisi taustalla jonkinlaista organisoitua koulutusta.

Ainoastaan kliininen psykopaatti kykenee vuosikausia siihen, että kiistää silmää räpäyttämättä ilmiselvät ja toistuvat moraalittomat teot. Normaalia ihmistä alkaa kuvottaa se, että on mukana porukassa, joka vuodesta toiseen vainoaa viattomia ihmisiä ja valehtelee heistä. Yläkouluikäisten kiusaajaporukoissa tämä on tietysti normaalia käytöstä, mutta se johtuukin siitä, että yläkouluikäinen on pitkälti vielä tunnoton psykopaatti, se kuuluu ikäkauteen.

Se, että sinä ja viiteryhmäsi kykenette vuosia putkeen käyttäytymään kuten yläkouluikäinen kiusaajaporukka, voidaan selittää kahdella tavalla. Toinen on se, että olette kliinisiä psykopaatteja. Mutta on hyvin epäuskottavaa, että psykopaatit tai muut sairaalakriteerien mukaan luonnevikaiset kykenisivät perustamaan oman poliittisen alakulttuurin, koska narsisti tai psykopaatti pikemminkin vedättää muita kuin rupeaa porukan osaksi.

Toinen selitys on se, että olette saaneet erityisen koulutuksen, jossa teitä on opastettu valehtelemaan ihmisille päin naamaa ja leimaamaan vastustaja hulluksi sillä tavalla kuin narsistit ja psykopaatit tekisivät.  Ihmisen normaalit moraaliset vaistot tukahduttava koulutus edellyttää aika systemaattista äksiisiä ja drillaamista, sitä ei hoideta yhdessä illassa. Vain hyvin organisoitunut ja kurinalainen järjestö kykenee tällaiseen kouluttamiseen.

Ei siis ole mitään vainoharhaa olettaa, että viiteryhmäsi on fasistinen taistelujärjestö. Se on käytöksestänne tehty looginen johtopäätös.
« Last Edit: April 28, 2012, 14:37:05 by Köyry Väyränen »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #22 on: April 28, 2012, 14:23:07 »
Ei siis ole mitään vainoharhaa olettaa, että viiteryhmäsi on fasistinen taistelujärjestö. Se on käytöksestänne tehty looginen johtopäätös.

Minkälaiset toimet ovat mielestäsi oikeutettuja nyt, kun olet tullut siihen johtopäätökseen, että vastassasi on fasistinen taistelujärjestö?
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Offline metrics

• Hero Member
« Reply #23 on: April 28, 2012, 14:29:49 »
Löytyyhän niitä, vasemmasta alalaidasta. Ovat vain yleensä  kansainvälistä kierrätysmateriaalia, ellei propagandaksi lasketa Hommakerhon hassunhauskoja kuvia vaikka Haltialan-retkeltä.

Kolme jonkun kolmannen osapuolen islamismista kertovaa dokumenttia ja kohtuullisen kuuluisa Roy Beckin immigration gumballs. Varmastikin näilläkin on mielipidettä muokkaavaa vaikutusta, mutta eivät kyseiset videot nyt varsinaista propagandaa ole.

Oikeastaan Mäki-Ketelä voisi kommentoida tuon toisen linkin materiaalia.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #24 on: April 28, 2012, 14:30:24 »

Vielä tuosta. Voi olla sittenkin ideaa, ajatellaanpa jotain Wildersin Fitnaa. Wilders kyhäsi sen YouTubesta ja Memristä löytyneistä pätkistä sekä tuosta Halla-ahonkin suosittamasta Obsession-tyyppisestä materiaalista. Kierrätystavarastahan ei totta vieköön olisi puutetta, jos mielessä on jonkinlainen anti-Fitna, jossa yksinkertaisesti muslimien tilalla olisivat kämyt, islamin tilalla Scripta. Menisikö sekään jakeluun, se on sitten eri juttu. Valtaosa ihmisistä kun ei usko, mihin kaikkeen äärimmäisesti orientoitunut mieli pystyykään. Yksittäistapauksissa kyllä, mutta organisoituneissa... enpä tiedä.
« Last Edit: April 28, 2012, 14:46:46 by Vongoethe »

Offline metrics

• Hero Member
« Reply #25 on: April 28, 2012, 14:30:45 »

Tuo sinun todellisuuden kieltämisesi on vielä mielenkiintoisempaa. Mitä, mekö muka rasisteja, mekö muka ahdistelleet ihmisiä netissä, ei varmasti, en minä ainakaan eikä minun kaverit, yhyy kun syytellään ja epäinhimillistetään, byääh.

Sen olen vielä valmis uskomaan, että sinä ehkä henkilökohtaisesti et olisi ollut mukana niissä pahimmissa törkeyksissä, mutta sitä en, ettet olisi nähnyt niiden olevan oleellinen osa tuota Homma-hommelia ja ettet olisi ainakin vaikenemalla niitä hyväksynyt. Normaalilla moraalisella vaistolla ja omallatunnolla varustettu ihminen ei kykenisi noin räikeään itsepetokseen, ellei siinä olisi taustalla jonkinlaista organisoitua koulutusta,

Ainoastaan kliininen psykopaatti kykenee vuosikausia siihen, että kiistää silmää räpäyttämättä ilmiselvät ja toistuvat moraalittomat teot. Normaalia ihmistä alkaa kuvottaa se, että on mukana porukassa, joka vuodesta toiseen vainoaa viattomia ihmisiä ja valehtelee heistä. Yläkouluikäisten kiusaajaporukoissa tämä on tietysti normaalia käytöstä, mutta se johtuukin siitä, että yläkouluikäinen on pitkälti vielä tunnoton psykopaatti, se kuuluu ikäkauteen.

Se, että sinä ja viiteryhmäsi kykenette vuosia putkeen käyttäytymään kuten yläkouluikäinen kiusaajaporukka, voidaan selittää kahdella tavalla. Toinen on se, että olette kliinisiä psykopaatteja. Mutta on hyvin epäuskottavaa, että psykopaatit tai muut sairaalakriteerien mukaan luonnevikaiset kykenisivät perustamaan oman poliittisen alakulttuurin, koska narsisti tai psykopaatti pikemminkin vedättää muita kuin rupeaa porukan osaksi.

Toinen selitys on se, että olette saaneet erityisen koulutuksen, jossa teitä on opastettu valehtelemaan ihmisille päin naamaa ja leimaamaan vastustaja hulluksi sillä tavalla kuin narsistit ja psykopaatit tekisivät.  Ihmisen normaalit moraaliset vaistot tukahduttava koulutus edellyttää aika systemaattista äksiisiä ja drillaamista, sitä ei hoideta yhdessä illassa. Vain hyvin organisoitunut ja kurinalainen järjestö kykenee tällaiseen kouluttamiseen.

Q.E.D.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #26 on: April 28, 2012, 14:33:52 »

Kolme jonkun kolmannen osapuolen islamismista kertovaa dokumenttia ja kohtuullisen kuuluisa Roy Beckin immigration gumballs. Varmastikin näilläkin on mielipidettä muokkaavaa vaikutusta, mutta eivät kyseiset videot nyt varsinaista propagandaa ole.

Obsession on nimenomaan Counter Jihad -liikkeen levittämä propagandapläjäys. Älä vaan väitä, että et muka ole nähnyt sitä. Front Page Magazinea lähellä olevat amerikkalaiset neokonservatiivit (Clarion Fund) sitä levittivät jonkun lehden kylkiäisenä ja muutenkin, otteita siitä näkee vieläkin silloin tällöin.

EDIT: Enkkuwikistä perustietoa
« Last Edit: April 28, 2012, 14:40:52 by Vongoethe »

Offline metrics

• Hero Member
« Reply #27 on: April 28, 2012, 14:37:25 »

Obsession on nimenomaan Counter Jihad -liikkeen levittämä propagandapläjäys. Älä vaan väitä, että et muka ole nähnyt sitä. Front Page Magazinea lähellä olevat amerikkalaiset neokonservatiivit sitä levittivät jonkun lehden kylkiäisenä ja muutenkin, otteita siitä näkee vieläkin silloin tällöin.

Olin nähnyt ensimmäisen (Undercover Mosque) ja viimeisen (Immigration Gumballs). Minulla ei ole erityistä kiinnostusta islamismin suuntaan.

edit: Obsessionilla on näemmä oikein saittikin: http://www.obsessionthemovie.com/
« Last Edit: April 28, 2012, 14:41:20 by metrics »

Offline Maivei

• Hero Member
« Reply #28 on: April 28, 2012, 14:42:34 »
Idea on varsin hyvä, mutta rumien keski-ikäisten miesten fasistinen pahuus on jo vähän kulunut pinttymä. Vaikka ei uskoisi siihen että rumuus ja pahuus kulkevat käsikädessä, parempi tehokeino voisi olla se että pahikset olisivat nuoria ja kauniita, he voivat toteuttaa rikoksiaan ovelammin, koska kukaan ei usko että kauniit ihmiset voisivat olla pahoja.
Vielä kovempaa kamaa saisi jos pahikset kuuluisivat lisäksi johonkin vähemmistöön.
« Last Edit: April 28, 2012, 14:45:00 by Maivei »

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #29 on: April 28, 2012, 14:43:32 »

Olin nähnyt ensimmäisen (Undercover Mosque) ja viimeisen (Immigration Gumballs). Minulla ei ole erityistä kiinnostusta islamismin suuntaan.

Tjaa, en ole niitä kokonaan nähnytkään, panin vain merkille joskus, jossain hommaketjussa näin puhuttavan. Wildersin Fitna oli tosiaankin lähinnä köyhän miehen versio tuosta Obsessionista.
« Last Edit: April 28, 2012, 14:47:48 by Vongoethe »