Korkki kiinni.
Just näin. Ehdotan jopa tämän poistoa.
Kannatetaan.
Vaikkakin ymmärrän mistä tässä on kyse (tässähän epäinhimillistetään epäinhimillistäjiä, ilmeisesti Köyryllä on samantyyppinen psyykkinen rakenne kuin minulla, aina haaveillut raiskaajien raiskaamisesta, murjaajien murhaamisesta, rasistien rasistisesti kohtelemisesta jne..) niin kannatan.
Mukavaa, että edes joku tajusi pointin. Mutta huomaa edelleenkin: tuossa ei esitetä mitään sellaisia vihjauksia eikä väitteitä, joita ei voisi ainakin todistaa alan miesten omiin tekoihin ja kirjoituksiiin vetoamalla. Metricsin säälittävä sössötys Oiva Lohtander -kapitalistista missaa siis täysin pointin: ajatus kapitalistisesta riistosta perustuu tiettyyn poliittiseen maailman tulkintaan (marxismi), mutta tässä spotissa vihjatut asiat perustuvat täysin kaikkiin niihin fantasioihin, joita alan miehet ovat omalla äänellä ja nyttemmin myös omalla nimellä julistaneet. (Lisäksi tietysti pitää muistaa Breivik, joka on osa samaa poliittista liikettä.) Homma, netti ja Kansallismielisten nyttemmin lukon taakse pannut keskustelusivut ovat täynnä sitä kamaa (joskin Hommalla se toki otetaan pois näkyvistä, ilmeisesti nykyään jopa ilman ulkopuolista paheksuntaa).
On totta, että se epäinhimillistäisi epäinhimillistäjiä, mutta ainoastaan heidän omilla sanoillaan, ajatuksillaan ja teoillaan. Se olisi siis samalla tavalla "valehtelua" kuin Perussuomalaisten mediavastaavan mielestä viranomaistietoihin viittaaminen on valehtelua ja vihapuhetta.
Kuten olen eräitäkin kertoja sanonut, äärioikeiston epäinhimillistäminen ei ole rasismia. Kuka vain, joka kokee joutuneensa epäoikeudenmukaisesti epäinhimillistetyksi äärioikeiston mukana, voi sanoutua koska vain irti äärioikeistosta. Kenestäkään ei näe päälle, että hän on (nettinikillä) joskus ollut mukana äärioikeistotouhussa (en edes minä usko että hommalaisella on violetti ihonväri tai terävät kulmahampaat myrkkyrauhasin), eikä hänen siksi tarvitse pelätä joutuvansa syrjinnän eikä rasismin kohteeksi.
Ei se ole synnynnäistä. Siitä voi parantua. Aivan kuten persuistakin voi erota, jos ei halua leimautua juntiksi tai roistoksi persujen todellisia, todettuja ja todistettuja tekoja käsittelevän lehtikirjoittelun takia.