Author Topic: Perussuomalaisten mediasuhteet  (Read 39765 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
Re: Perussuomalaisten mediasuhteet
« Reply #105 on: May 05, 2012, 16:16:40 »

Puolueettoman tiedotuksen voit työntää sanonko mihin, sellaista ei ole. FOX lienee perustettu vastapainoksi liberaalille medialle, sillä oli ja on tarvetta tasapainottamaan uutisvirtaa. Puolueetonta uutisointia saa siten että seuraa kaikenväristä uutisointia ja vertaa niitä havaittuun todellisuuteen. Tai ei ehkä täysin puolueetonta mutta parempaa.

Joo, tarvitaan tosiaan tuutti tööttämään täyttä tuubaa tasapainon vuoksi.

Maivei taitaa olla Rupert Mudochin ja saudiprinssi Al-Waleed bin Talalin vankkumaton ihailija, jostain Glenn Beckistä nyt puhumattakaan.

Pitkä lista on näemmä Wikissäkin Fox-kanavan seikkailuista ihmemaassa.
« Last Edit: May 05, 2012, 16:21:38 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Maivei

• Hero Member
« Reply #106 on: May 05, 2012, 16:22:13 »

Minä ymmärrän hieman Von G:n itsetutkiskelua tapaus Turkkilan tiimoilta.

Sanopa, milloin minä olisin erehtynyt aliarviomaan Turkkilan tasoista hommailijaa? Huumoripuoli tietenkin erikseen.

Ei minulla ole mitään esimerkiksi tuollaista kommenttia vastaan, päin vastoin. Hän tekee tietysti tuota omista syistään, mutta silti: tuossa hän puhuu asiaa.

Muutetaan se itsetutkiskelu oikeutetusti pelkästään tutkiskeluksi tai analysoinnniksi.

Offline TallulahBankhead

• Jr. Member
  • **
« Reply #107 on: May 05, 2012, 16:24:12 »
Maivei, tiesin että tuohon mitä sanoin USA:sta on helppo puuttua. Ero on kuitenkin siinä että en matkusta tämän tästä huvikseni  ympäri maailmaa jonain randominä thrillseekerinä lettujen perässä vaan vietän kohteessa sitten pitkiä aikoja (mieheni on amerikkalainen)
OLetko useinkin katsonut Fox kanavaa, kyllä se epäilemättä jonkin vastapainoksi on perustettu tietäis vaan minkä.
Jutut kanavalla on kuin suoraan TEd Nugentin tai NRA:n agendasta:(

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #108 on: May 05, 2012, 16:25:47 »

Puolueettoman tiedotuksen voit työntää sanonko mihin, sellaista ei ole. FOX lienee perustettu vastapainoksi liberaalille medialle, sillä oli ja on tarvetta tasapainottamaan uutisvirtaa. Puolueetonta uutisointia saa siten että seuraa kaikenväristä uutisointia ja vertaa niitä havaittuun todellisuuteen. Tai ei ehkä täysin puolueetonta mutta parempaa.

Joo, tarvitaan tosiaan tuutti tööttämään täyttä tuubaa tasapainon vuoksi.

Jokaisella voimalla on samansuuruinen mutta vastakkainen vastavoima.

Että mielestäsi yhteiskuntarauha ja laillisuus ovat niin paskoja juttuja, että niille tarvitaan samansuuruinen vastavoima. Hyvä kun tämäkin tuli selväksi.

Ns. "liberaalin median" vastavoima on käytännössä se, että mm. evoluutioteoria ja suhteellisuusteoria "rohkeasti kyseenalaistetaan" sillä perusteella, että ne ovat tavallisen juntin näkökulmasta ristiriidassa "havaitun todellisuuden" kanssa. Kun otetaan huomioon, miten oleellinen osa suomalaisen kämyskenen itseymmärrystä on nimenomaan kuvitelma omasta luonnontieteellisestä objektiivisuudesta ja vastapuolen irrationaalisuudesta, tälle "liberaalin median" vastaisuudelle ja kreationistisen jenkkioikeistomedian ihannoinnille pitäisi nauraa, jos vain voisi.
« Last Edit: May 05, 2012, 16:27:48 by Köyry Väyränen »
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline TallulahBankhead

• Jr. Member
  • **
« Reply #109 on: May 05, 2012, 16:30:10 »
Tuo köyry väyrysen analyysi yhteiskunnan yleisestä seppolehtoistumisesta on valitettavan totta:(
Lehtoa voi joku erehtyä pitämään sananvapauden ritarina mutta jos Lehdon puolustelijat ovat nyt rehellisiä kuka haluaisi joutua moisen piinan kohteeksi johon Lehdon kiusaamisen kohteet joutuivat. Surkuhupaisuudessaan kuitenkin myös pelottava hahmo.

Harri

• Guest
« Reply #110 on: May 05, 2012, 16:35:34 »

Ns. "liberaalin median" vastavoima on käytännössä se, että mm. evoluutioteoria ja suhteellisuusteoria "rohkeasti kyseenalaistetaan" sillä perusteella, että ne ovat tavallisen juntin näkökulmasta ristiriidassa "havaitun todellisuuden" kanssa.

Jep, hyvä esimerkki. Maivein mielestä totuus löytyy jostain puolivälistä?

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #111 on: May 05, 2012, 16:40:14 »

Ns. "liberaalin median" vastavoima on käytännössä se, että mm. evoluutioteoria ja suhteellisuusteoria "rohkeasti kyseenalaistetaan" sillä perusteella, että ne ovat tavallisen juntin näkökulmasta ristiriidassa "havaitun todellisuuden" kanssa.

Yksi juttu vielä on se, että he ovat vieneet editoinnin ja asiayhteyksistä irrottamisen aivan uusiin ulottuvuuksiin, sallivat ja jopa suosivat avoimen rasistisia Ku Klux Klan -tyyppisiä viestejä kommentoinneissaan, valehtelevat minkä kerkiävät muutenkin. Sekö vastapaino?

Offline mh

• Hero Member
« Reply #112 on: May 05, 2012, 16:58:34 »
Juntin näkökulmista ja tietoisuudesta pitää mainita eilen käymäni lyhyt keskustelu nuorehkon nuivan kanssa yökerhon tupakkipaikalla. Keskustelu meni Halla-ahoon ja dialogi oli suunnilleen seuraavaa:

- Suomessa koko maahanmuuttoasia oli täysin vaiettu ja kielletty keskustelunaihe!

- Itse asiassa ei ole ollut, vaan asiasta on keskusteltu pitkin 2000-lukua ja sitä ennen, lähinnä ongelmadiskurssissa.

- Ei ole! Se on ollut kielletty aihe ennen kuin Halla-aho toi sen esiin.

- Seurasitko poliittista keskustelua kymmenen vuotta sitten?

- En, kun olen seurannut vasta pari vuotta.

- Kuinka sitten voit sanoa sen olleen kielletty aihe viime vuosikymmenen alkupuolella jos et edes ole seurannut kyseistä keskustelua?

- Koska aihe oli kielletty, täysin tabu!

- Mulla olis pari kirjavinkkiä kyllä, joissa käydään läpi tuota keskustelua pitkin 2000-lukua.

- Kirjailijat, mitä nekään mistään tietää.

Tämän jälkeen päästiinkin pakolaisten määrään ja kun sanoin turvapaikanhakijoita ja pakolaisia tulevan vuositasolla muutama tuhat, sain kuulla niitä tulevan kymmeniä tuhansia, pakolaisten saavan suomalaisia korkeampia korvauksia - vaikka laki ei sitä sallikaan niin virkamiehet kuulemma ovat sen verta korruptoituneita että tahallaan maksavat ylisuuria korvauksia. Lisäksi työperäiset maahanmuuttajat aiheuttavat suomalaista työttömyyttä tekemällä siivoustyötä alle minimipalkalla, johon ratkaisu on estää maahanmuuttajien tulo maahan kokonaan. Loppujen lopuksi sain ehkä iskostettua kaveriin jossain määrin ajatusta siitä että kannattaa koittaa hankkia vähän parempaa luettavaa ja katsoa mitä aihetta työkseen tutkivat sanovat. Kerkkäsen blogia suositellessani kaveri alkoi tivaamaan mistä puolueesta tämä on ja tuntui jopa ymmärtävän kun koitin perustella että vaikka olisikin jostain puolueesta niin sillä ei pitäisi olla mitään väliä vaan ainoastaan argumentin sisältö ratkaisee.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #113 on: May 05, 2012, 17:02:38 »
Pitkä lista on näemmä Wikissäkin Fox-kanavan seikkailuista ihmemaassa.

In 2011, a study by Fairleigh Dickinson University found that New Jersey Fox News viewers were less well informed than people who did not watch any news at all. The study employed objective questions, such as whether Hosni Mubarak was still in power in Egypt.

Epäilemättä nuivat toivottavat kyseisen kanavan lämpimästi tervetulleeksi Suomeen.

Offline Maivei

• Hero Member
« Reply #114 on: May 05, 2012, 17:06:51 »

Minä olen niitä harvoja jotka täällä ylpeänä kantavat evoluutioteorian lippua, enemmistö uskoo ihmisen tipahtaneen taivaasta tai jotain, luonnossa tapahtuvaa erilaisuutta ja kilpailua ei suostuta näkemään myös ihmistä koskevana "lainalaisuutena".

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #115 on: May 05, 2012, 17:09:56 »
FOX lienee perustettu vastapainoksi liberaalille medialle, sillä oli ja on tarvetta tasapainottamaan uutisvirtaa.

No huhhuh.
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #116 on: May 05, 2012, 17:14:07 »

Minä olen niitä harvoja jotka täällä ylpeänä kantavat evoluutioteorian lippua, enemmistö uskoo ihmisen tipahtaneen taivaasta tai jotain, luonnossa tapahtuvaa erilaisuutta ja kilpailua ei suostuta näkemään myös ihmistä koskevana "lainalaisuutena".

Meinaatko, että pitäisi hurraata huutaa joka kerta kun syöpäsolu tuhoaa valkosolun tai loiskasvi isäntäkasvinsa, sinilevä myrkyttää meret ja niin edespäin.

The Winner Takes It All?

Harri

• Guest
« Reply #117 on: May 05, 2012, 17:14:49 »

Aha, sosiaalidarwinisti siis. Miten yllättävää!

Offline Maivei

• Hero Member
« Reply #118 on: May 05, 2012, 17:15:30 »
Tuo köyry väyrysen analyysi yhteiskunnan yleisestä seppolehtoistumisesta on valitettavan totta:(
Lehtoa voi joku erehtyä pitämään sananvapauden ritarina mutta jos Lehdon puolustelijat ovat nyt rehellisiä kuka haluaisi joutua moisen piinan kohteeksi johon Lehdon kiusaamisen kohteet joutuivat. Surkuhupaisuudessaan kuitenkin myös pelottava hahmo.

Tuomion ankaruus verrattuna vaikka mihin ja se että tuomio ei tullut ihmisten kiusaamisesta vaan vallanpitäjien pilkkaamisesta antoivat aihetta tuohon sananvapaus-spekulointiin.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #119 on: May 05, 2012, 17:26:34 »
Mitenkäs luonnossa tapahtuva keskinäinen apu evoluution liikuttavana voimana?