Author Topic: Perussuomalaisten mediasuhteet  (Read 33675 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TallulahBankhead

• Jr. Member
  • **
Re: Perussuomalaisten mediasuhteet
« Reply #75 on: May 05, 2012, 12:20:20 »
Niin, järkyttäväähän se on, ihmisten aika matala tietoisuuden taso. Vietin keväällä aikaa USA:n länsirannikolla ja olin nyt aika järkyttynyt kun eilinen HS kertoi Fox newsin olevan kaksi kertaa kilpailijoitaan suositumpi uutiskanavana?.Katselin välillä Foxia ja se lähetti todella räikeää tavaraa, esim. Kongressiedustaja GAbrielle GIffordsin taannoinen salamurhayritys menee aika paljon tuollaisen hysteerisen tiedonvälityksen piikkiin, mielestäni. Eli olemme menossa kohti synkeitä aikoja mikäli tälläiset persuforumit jotka promoavat aatettaan objektiivisen tiedonvälityksen sijaan saavat lisää jalansijaa.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #76 on: May 05, 2012, 12:20:44 »

Minusta tunnut nyt omia purevalta koiralta tuollaisine huomautuksinesi. Samaa myös ihmettelen kuin Tallulah - miksi Turkkilan tekstejä ja ajatuksia ei saisi tutkia ja arvostella?

Niitä nimenomaan pitää tutkia ja arvostella, mutta perustellusti, siten, että se pikku hiljaa menee nuiveroidenkin ja sellaisiksi havittelevien kaaliin. Heppoisesti perusteltu juttu, "mä en tykkää niistä, ne on läpeensä pahoja ja huonoja rasisteja" -pohjalta luisuu kuin vesi hanhen selästä. Naurettavaksi sellaisilla vain nuivien silmissä itsensä tekee.

Emmää pure.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #77 on: May 05, 2012, 12:25:22 »
Niin, järkyttäväähän se on, ihmisten aika matala tietoisuuden taso. Vietin keväällä aikaa USA:n länsirannikolla ja olin nyt aika järkyttynyt kun eilinen HS kertoi Fox newsin olevan kaksi kertaa kilpailijoitaan suositumpi uutiskanavana?.Katselin välillä Foxia ja se lähetti todella räikeää tavaraa, esim. Kongressiedustaja GAbrielle GIffordsin taannoinen salamurhayritys menee aika paljon tuollaisen hysteerisen tiedonvälityksen piikkiin, mielestäni. Eli olemme menossa kohti synkeitä aikoja mikäli tälläiset persuforumit jotka promoavat aatettaan objektiivisen tiedonvälityksen sijaan saavat lisää jalansijaa.

No nyt olet oikeilla jäljillä. Jossain näin haaveiltavan persujen omasta kanavasta, itse perustetusta tai kaapatusta. Tuohon voisi ajatella myös Hirvisaaren ja kumppaneiden jatkuvan pommituksen "mädästä" mediasta ja Yleisradion lakkauttamisesta tähtäävän. Internet on yksi osa pakettia. Nyt se on heillä hallussa myös teknisesti YouTube-videoineen päivineen, sitten vaan printtimedian ja television pariin. Jonkun Maikkarin Seppo Huhdan palkkaaminen tuo kyllä myös mieleen Fox-kanavan.
« Last Edit: May 05, 2012, 12:33:08 by Vongoethe »

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #78 on: May 05, 2012, 12:27:40 »

Minusta tunnut nyt omia purevalta koiralta tuollaisine huomautuksinesi. Samaa myös ihmettelen kuin Tallulah - miksi Turkkilan tekstejä ja ajatuksia ei saisi tutkia ja arvostella?

Niitä nimenomaan pitää tutkia ja arvostella, mutta perustellusti, siten, että se pikku hiljaa menee nuiveroidenkin ja sellaisiksi havittelevien kaaliin. Heppoisesti perusteltu juttu, "mä en tykkää niistä, ne on läpeensä pahoja ja huonoja rasisteja" -pohjalta luisuu kuin vesi hanhen selästä. Naurettavaksi sellaisilla vain nuivien silmissä itsensä tekee.

Emmää pure.

Edelleenkin: osoita, missä kohtaa minä toimin noin? Jos olet eri mieltä siitä, kuinka Turkkila rakentaa ja on rakentanut Halla-aho -kulttia, kerro asiaperustein mielipiteesi, äläkä söpöstele tuollaisilla en tykkää -perusteluilla.

Offline TallulahBankhead

• Jr. Member
  • **
« Reply #79 on: May 05, 2012, 12:28:45 »
Niihin aikoihin kun alkuvuodesta lähdin Kaliforniaan täällä Todellisuudessa vaikutti vielä hahmo nimeltä Brändöt..tuli vaan mieleen kun olen nyt täällä Kulosaaressa päin Vongoethen perusteluissa on vähän samaa värinää kuin tuolla turhautuneella naishahmolla:D
Missasin varmaankin pointin Vongoethen näkökulmasta, olkoon sitten niin.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #80 on: May 05, 2012, 12:35:09 »
Niihin aikoihin kun alkuvuodesta lähdin Kaliforniaan täällä Todellisuudessa vaikutti vielä hahmo nimeltä Brändöt..tuli vaan mieleen kun olen nyt täällä Kulosaaressa päin Vongoethen perusteluissa on vähän samaa värinää kuin tuolla turhautuneella naishahmolla:D
Missasin varmaankin pointin Vongoethen näkökulmasta, olkoon sitten niin.

Luulet vissiin hyvinkin loukkaavasi. Luule vaan.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #81 on: May 05, 2012, 12:40:19 »

Edelleenkin: osoita, missä kohtaa minä toimin noin? Jos olet eri mieltä siitä, kuinka Turkkila rakentaa ja on rakentanut Halla-aho -kulttia, kerro asiaperustein mielipiteesi, äläkä söpöstele tuollaisilla en tykkää -perusteluilla.

Mä mitään söpöstellyt. Tuollahan oli esimerkki. Yleensä puhut asiaa, siis älä kertaakaan sorru huonoin perustein esittämään mitään tosiasiaväitettä edes nuiveroista, mielipiteet sitten erikseen. Skenehuumorin linkittäminen osoituksena muka palvonnasta ei todellakaan toimi. Se kertoo nuiveroille: "Nuo kukkahattutädit on tosi pihalla, game over".

Nyt teillä molemmilla on näköjään iskenyt siilipuolustus päälle ja käytte minun kimppuuni ja aivan turhaan. Don't shoot the messenger. Lukekaahan uudestaan ja ajatuksen kanssa.

Offline TallulahBankhead

• Jr. Member
  • **
« Reply #82 on: May 05, 2012, 12:42:25 »
Hei, en tarkoittanut loukata assosiaatio tuli todella tästä olinpaikasta ja toisaalta siitä todella ryytyneestä keskustelusta jota täällä käytiin joulun ja uudenvuoden tienoilla kun tuo B oli mukana. En vaan pysty käsittämään miten sinänsä syvästi ihmisvihamielistä aatetta levittävää suuntausta pitäisi pyrkiä erityisen herkällä korvalla kuuntelemaan mitä tunnut minusta ehdottavan? Vai olenko väärässä. Same shit, different spokesman.
En halua loukata sinua, en vaan nyt ymmärrä mitä ajattelet kun puolustat Turkkilaa noin kiivaasti?

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #83 on: May 05, 2012, 12:48:41 »

Mä mitään söpöstellyt. Tuollahan oli esimerkki. Yleensä puhut asiaa, siis älä kertaakaan sorru huonoin perustein esittämään mitään tosiasiaväitettä edes nuiveroista, mielipiteet sitten erikseen. Skenehuumorin linkittäminen osoituksena muka palvonnasta ei todellakaan toimi. Se kertoo nuiveroille: "Nuo kukkahattutädit on tosi pihalla, game over".

OK, sinä olet sitä mieltä, minä olen eri mieltä. Alkujaan skenehuumorista lähtenyt asia on nyt osa kulttia ja ympäri nettiä on löydettävissä Halla-ahoa selkeästi, sokeasti ja ilman mitään kritiikkiä palvovia kirjoituksia. Harvasta henkilöstä yleensä kerätään tuollaista anekdoottihistoriaa - jo se pelkästään osoittaa, että kyse on jo kultinomaisesta hahmosta - ja tuostakin on jo vuosia. Älä vähättele, parahin Vongoethe, asioita voidaan tarkastella monelta kannalta ja monilla eri tavoilla. Tosiasiaväite - mikä se on? Omia havaintojani ja mielipiteitäni tuossa kertoilin.

Nyt teillä molemmilla on näköjään iskenyt siilipuolustus päälle ja käytte minun kimppuuni ja aivan turhaan. Don't shoot the messenger. Lukekaahan uudestaan ja ajatuksen kanssa.

Kun se meillä molemmilla "iski päälle", voisit ehkä itse tarkemmin lukien nähdä jonkun syyn. Ja muistaa senkin, että samassa veneessä ollaan, eikä meinatakaan heittää perämelaa menemään.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #84 on: May 05, 2012, 12:49:21 »

En vaan pysty käsittämään miten sinänsä syvästi ihmisvihamielistä aatetta levittävää suuntausta pitäisi pyrkiä erityisen herkällä korvalla kuuntelemaan mitä tunnut minusta ehdottavan? Vai olenko väärässä.

Same shit, different spokesman.

En halua loukata sinua, en vaan nyt ymmärrä mitä ajattelet kun puolustat Turkkilaa noin kiivaasti?

Herranen aika, enhän minä häntä puolusta. Tutkailen vain, miten he noin kuvottavan ja vastenmielisen aatteen ovatkaan saaneet ujutetuksi valtavirtaan, mikä heillä on omienkin sanojensa mukaan ollutkin projektina. Et vissiin edes vilkaissut noita vanhoja keskusteluita Demonisoidun kanssa. En vain pidä häntä, Turkkilaa, läpeensä pahana tai ammattitaidottomana, vaarallisena pidän, aatettaan (sellaisena kuin kansallismieliset sen Sisun sivuilla ymmärtävät ja esittävät) niin ikään.

Kyse on vanhasta tunne vihollisesi -jutusta. Yliarvioiminen ei tässä  tapauksessa ole minusta niinkään haitallista kuin vähättely ja aliarvioiminen olisi.
« Last Edit: May 05, 2012, 13:06:59 by Vongoethe »

Harri

• Guest
« Reply #85 on: May 05, 2012, 12:50:59 »

Aina ei ankarakaan kritiikki persuja hetkauta, laariin sataa, vaikka sataisi happoakin, he eivät siitä lopulta välitä.

Siis häh? Eiväthän ne muuta ole tehneetkään viime kuukausina, kuin möläytelleet ja itkeneet siitä kuinka media siitä sitten viitsii kirjoitella. Laariinkaan ei ole oikein satanut, kannatuksen lasku on selvästi havaittava trendi.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #86 on: May 05, 2012, 13:02:41 »

Aina ei ankarakaan kritiikki persuja hetkauta, laariin sataa, vaikka sataisi happoakin, he eivät siitä lopulta välitä.

Siis häh? Eiväthän ne muuta ole tehneetkään viime kuukausina, kuin möläytelleet ja itkeneet siitä kuinka media siitä sitten viitsii kirjoitella. Laariinkaan ei ole oikein satanut, kannatuksen lasku on selvästi havaittava trendi.

Mutta onko kansallismielisten? Kenen pussiin nuo uhriutumisetkin lopulta pelaavat? Joku Tessieri puhuu paljon asiaa, mutta viesti ei mene perille, jos ampuu ihan kaikkea, mikä liikkuu. Tarkempi pitää olla, sitä minä tässä olen sanomassa, vaikka aina en niin kovin tarkka ole itsekään.

Sinä olet toki Vihreän Liiton miehiä, sinun kuuluukin, ainakin suuremmalla foralla pilkata heitä minkä kerkiät. Älä vaan aliarvio. Minä keskittyisin lähinnä vastustamaan noita natsahtavia piirteitä siellä, missä niitä tunnistan.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #87 on: May 05, 2012, 13:03:35 »

Mulla itse asiassa ei ole mitään käsityksiä Turkkilan mediatadioista, eli mihin nämä teidän käsityksenne perustuvat? Tuote (maahanmuuttajavastaisuus, islamvastaisuus, jne) on minusta yksinkertaisesti ollut niin myyvä, ettei myyjäksi ole välttämättä tarvittu kovin kummoisia neroja, vaikka eihän se tietysti sulje pois sitä, että ovat kuitenkin voineet sitä olla.

Tässä olet varmasti ihan oikeassa. Samalla myyntikikallahan nyt noustiin myös kansanedustajiksi. Turkkila on vain luonut nettiin hyvän sivuston, jossa tuota asiaa voidaan monipuolisesti vatvoa.

Harri

• Guest
« Reply #88 on: May 05, 2012, 13:12:17 »

Mutta onko kansallismielisten?

Tuttavapiiristäni löytyvä vähemmän tieteellinen otos osoittaa, että kämyjen suosio olisi tosiaankin laskussa. Jos vielä jotain ajatuksia jakaisivatkin, niin törttöily on vienyt halut persujen äänestämiseen. Toisin sanoen on havaittu se, että kämyt eivät perussuomalaisissa toimiessaan voi vaikuttaa  järjellisesti oikeastaan yhtään mihinkään. Fiksuimmat ovat tietysti havahtuneet hulluudestaan ja tajunneet irrottautua koko skenestä.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #89 on: May 05, 2012, 13:19:43 »

Fiksuimmat ovat tietysti havahtuneet hulluudestaan ja tajunneet irrottautua koko skenestä.

Nyt sitten pitänee koettaa vaikuttaa siihen, että loputkin kaikkoaisivat ja että ainakin tehokkaimmat kämyt kuten Turkkila tulisivat järkiinsä. Lahtiset ja niemiset, jussiniinistöt, lintulat, ellilät ja halla-ahot ynnä muut kullervot nyt taitavat olla menetettyä kauraa.

Speaking of the devil...
« Last Edit: May 05, 2012, 13:39:17 by Vongoethe »