Minä olen jo vuosia ihmetellyt, mistä äärioikeiston väsymättömien nettikommandojen ympärivuorokautinen hilluminen rahoitetaan, koska täytyyhän niidenkin joskus syödä, ja juoda muutakin kuin viinaa. Ettei vain suoraan KELAn kukkarosta, siis sen viimesijaiset sosiaalituet maksavan puljun? Eli käytännössä MINUN VERORAHOISTANI!!!! Siellä nämä laiskurit istuvat koneidensa ääressä juoden MINUN VERORAHOILLANI maksettua viinaa ja polttaen MINUN VERORAHOILLANI maksettuja huumesavukkeita, ja minä teeb niska limassa kuin entinen toisinulostava kahta työtä noiden pummien hyysäämiseksi...grr.
Tämä sama asia kummastuttaa varmasti monia. Sosiaalisessa mediassa partioiminen vie selvästi todella paljon aikaa monilta - työnantajan aikaa ja rahaa tietysti monet myös kuluttavat. Hommabottien parvi on todella vilkkaasti liikkeellä. Ihan jok'ikisessä keskustelussa, missä mainitaan sana maahanmuutto tai varsinkin halla-aho, on välittömästi paikalla kokonainen parvi noita olentoja. Hyvän viestintäjärjestelmän ovat kyllä kehittäneet!
Niinpä. Heikäläiset inttävät yhtä mittaa että Suomi ei voi olla maailman sosiaalitoimisto, mutta ei tämä maa nyt kyllä helvetti soikoon myöskään voi olla sellainen kämyrälssin hallitsema aatelisvaltio, jossa me muut veroistamme rahoitamme koplaa kaikenkarvaisia rotukyltereitä jotka käyttävät kaiken aikansa - sekä työ- että vapaa-aikansa - älyttömien rotuteorioittensa levittämiseen ja rasistisen kaunansa purkamiseen.
Kyllähän fiksaatio sossurahoihin ja muihin tukiin tietysti kertoo omaa kieltään. Meinaan, ei normaalilla työntekijällä pyöri kokoajan päässä, miten sossutukia kellekin maksetaan, kelle kaikille niitä pitäisi tulevaisuudessa maksaa tai saako hengenvaaraa paennut pakolaisäiti helpommin harkinnanvaraista kuin suomalainen työnvieroksuja, jolla olisi kaikki yhteiskunnan kalliisti maksamat valmiudet mennä heti duuniin.
Sosiaalituet ovat tavallisen palkansaajan mielessä lähinnä välttämätön kulu yhteiskuntarauhan ostamiseksi eikä mikään rotuerottelun väline, jollaiseksi kämyt sen haluavat muuttaa. Ei ole mitään järkeä luoda rikollisten maahanmuuttajien joukkoa sillä, ettei heille jäisi mitään muuta keinoa hankkia ravintoa itselleen ja maksaa sosiaalitukea vain suomalaisille, koska koko tuen tarkoitus eli yhteiskuntarauhan ylläpitäminen ei tällöin täyttyisi. Jos vaatii tukien lopettamista maahanmuuttajilta, on ne sitten lopetettava myös suomalaisilta, koska ei olisi mitään järkeä pitää yllä 90%:ia järjestelmän kuluista jos sen tarkoitus jäisi toteutumatta.
Tietysti järjestelmä, jossa maahanmuuttajille ei maksettaisi tukea tarjoaisi sosiaalitukien varassa eläville kämyille monenlaisia uusia mahdollisuuksia. Samoissa lähiöissä majailevia maahanmuuttajia pääsisi pomottamaan kunnolla, koska heillä ei olisi centtiäkään rahaa ja Jakomäen takametsissäkin voisi leikkiä plantaasin omistajaa neekeriorjineen jo parilla satasella kuussa. Rahalla palkkaisi helposti maahanmuutttajia vaikka keräämään kuusenoksia metsistä ja itse sitten komentaisi työlle tahtia. Pussihousut, nahkasaappaat ja ratsupiiska asustuksena voisi pitää monokkelia ja huudella komentoja huonolla suomenkielellä, jolloin saisi samalla purettua Ruotsin alusmaana olemisen traumoja. Tällainen toiminta olisi epäilemättä hyvin terapeuttista, mutta valitettavasti siihen ei ole käytössä vapaaehtoista elävää materiaalia. Ehkäpä kämyt voisivat kuitenkin harjoittaa tätä pukeutumalla itse vuoroin plantaasin neekeriorjiksi ja komentajaksi. Kiertävällä järjestyksellä jokainen pääsisi kuitenkin säännöllisesti olemaan plantaasin omistajana.