Poll

Mitä mieltä olette arvon lukijat/kanssalautailijat, maksaako vaivaa rekisteröityä Puheenvuoroon jotta voisi myös kommentoida asioita (omalla nimellänsä)?

Kyllä
8 (53.3%)
Ei
7 (46.7%)

Total Members Voted: 11

Author Topic: US gallup/Mitä Ilkan pitäisi tehdä?  (Read 5240 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ilkka

• Hero Member
Re: US gallup/Mitä Ilkan pitäisi tehdä?
« Reply #30 on: April 19, 2012, 20:49:40 »
En periaatteesta klikkaa youtube-linkkejä muuten kuin ehkä silloin, kun siellä on jokin todiste jonkun esittämään väitteeseen. Etenkään en klikkaa linkkejä, joiden sisällöstä kirjoittaja ei ole vaivautunut esittämään yhteenvetoa. Nyt pyynnöstäsi klikkasin. Tuon linkkisi takana näyttää olevan Queen-yhtyeen musiikkivideo "The show must go on". Jos sinusta sen sanat perustelevat jotenkin kantaasi, niin esitä se perustelusi. Vai onko perustelusi se, että Uuteen Suomeen kirjoittelua on jatkettava sen huonosta käyttöliittymästä huolimatta siksi, että bändi, jonka laulaja on kuollut jo aikoja sitten, on joskus tehnyt laulun, jossa kehoitetaan jatkamaan?

Älä ota sitä niin vakavasti! Ja pahoittelen että selkokieltä en oikein hallitse enkä harrasta koska minusta on hauskempaa jättää lukijalle paljon löydettävää ja tulkittavaa. Tämä pätee sanoihin, assosiaatioihin ja myös viittauksiin joita teen kulttuurituotteisiin, narratiiveihin, historiallisiin hahmoihin ja muuhun sellaiseen minkä oletan olevan jotenkin laajemmin tunnettua, jolloin lukija löytää assosiaatioita.

Kritiikkisi US:n alustaa kohtaan on validia sikäli että kolmannen tason jälkeen kommenteissa ei ole vastausnappia. Muutenhan ketjut jatkuisivat ikuisesti oikealle kallistuen joten sikäli US:n ratkaisu on graafisesti ymmärrettävä. Tosin voisi niissä silti se nappi olla ja vastaus vain mennä samalle tasolle kuin 3. kommenttitasolla.

Minusta alustan paras ominaisuus on se sähköpostiin tuleva linkki, joka johtaa suoraan uuteen kommenttiin. Eli niitä ei tarvitse etsiä kelaamalla pitkiä ketjuja ylös ja alas.

Olet vapaa tekemään omat päätöksesi. Unohda ininäni ja kirjoita tasan sinne mihin haluat, tai ole kirjoittamatta jos haluat.

Minä puolestani ymmärsin kommenttisi omien suodattimieni lävitse ilman tarvetta lisäkysymyksille.

Kunnon showta arvostan & liekkiä ei pidä sammuman päästämän vaan omaaa rooliani sirkukseen tässä pohdin. Onko sirkus velvollinen minulla ja/tahi minä sirkukselle? Näinä yksilönvapauden aikoina, hardly.

Kivasti taas jälleen kerran vastasit :)

Jussi O:

• Guest
« Reply #31 on: April 19, 2012, 20:52:23 »
Muutaman päivän tätä visaista ongelmaa pohdittuani alan taipua kyllään, koska jonkun pitää ja itse en jaksa.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #32 on: April 20, 2012, 11:43:46 »

Ja jos Reijan tekstiä lukee rivien välistä, tässä mielessä äärioikeisto on jo voittanut. Spam and destroy.

Tähän tulee hommelifoorumilta päinvastaista tietoa

http://hommaforum.org/index.php/topic,69638.msg992955.html#msg992955

Markku Stenholm ja Risto A. kirjoittavat:

Vs: TS: Kansanedustajan avustaja ehdottaa ulkomaalaisille hihamerkkejä
« Vastaus #2119 : tänään kello 03:43:19 »
Lainaus käyttäjältä: Risto A. - tänään kello 02:47:10
hmm. Netissä on siis nopean toiminnan joukkoja. Se on selvä. Kysymys on vain, että paljonkohan niille maksetaan verovaroista? Tietääköhän Fobba jotain asiasta?

Eiköhän ne kustanneta puoluetuista tai vastaavista. Vihervasurithan viime vaalien jälkeen päättivät panostaa SOME:n haltuunottoon. Ihan selvästi on huomannut, että kirkasotsainen ja viherfundamentalistinen kiihkomielisyys on jo alkanut vaikuttaa.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #33 on: April 20, 2012, 12:16:30 »
Huusko kirjoittaa Uudessa Suomessa tänään:

Nimimerkkien salliminen Uudessa Suomessa päättyy kesään mennessä samalla kun palvelua muutenkin uudistetaan. Feikkiepäilyjen kohdalla pyydämme kirjoittajaa vahvistamaan henkilöllisyytensä ja jos näin ei tapahdu, käyttäjätunnus suljetaan.

Samassa jutussa käsitellään myös raiskauskeskustelua ja joidenkin käyttäjätunnusten poistoa

http://markkuhuusko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103737-ala-arvoista-nettik%C3%A4ytt%C3%A4ytymist%C3%A4

Offline Harran

• Hero Member
« Reply #34 on: April 20, 2012, 22:09:42 »
Kivasti taas jälleen kerran vastasit :)

Kiitos Ilkka tästä ja edellisistäkin! On palkitsevaa tietä että kirjoitukseni merkitsevät jotain joillekin lukijoista. 8)

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #35 on: April 20, 2012, 22:16:07 »

Ja jos Reijan tekstiä lukee rivien välistä, tässä mielessä äärioikeisto on jo voittanut. Spam and destroy.

Tähän tulee hommelifoorumilta päinvastaista tietoa

http://hommaforum.org/index.php/topic,69638.msg992955.html#msg992955

Markku Stenholm ja Risto A. kirjoittavat:

Vs: TS: Kansanedustajan avustaja ehdottaa ulkomaalaisille hihamerkkejä
« Vastaus #2119 : tänään kello 03:43:19 »
Lainaus käyttäjältä: Risto A. - tänään kello 02:47:10
hmm. Netissä on siis nopean toiminnan joukkoja. Se on selvä. Kysymys on vain, että paljonkohan niille maksetaan verovaroista? Tietääköhän Fobba jotain asiasta?

Eiköhän ne kustanneta puoluetuista tai vastaavista. Vihervasurithan viime vaalien jälkeen päättivät panostaa SOME:n haltuunottoon. Ihan selvästi on huomannut, että kirkasotsainen ja viherfundamentalistinen kiihkomielisyys on jo alkanut vaikuttaa.

Minä olen jo vuosia ihmetellyt, mistä äärioikeiston väsymättömien nettikommandojen ympärivuorokautinen hilluminen rahoitetaan, koska täytyyhän niidenkin joskus syödä, ja juoda muutakin kuin viinaa. Ettei vain suoraan KELAn kukkarosta, siis sen viimesijaiset sosiaalituet maksavan puljun? Eli käytännössä MINUN VERORAHOISTANI!!!! Siellä nämä laiskurit istuvat koneidensa ääressä juoden MINUN VERORAHOILLANI maksettua viinaa ja polttaen MINUN VERORAHOILLANI maksettuja huumesavukkeita, ja minä teeb niska limassa kuin entinen toisinulostava kahta työtä noiden pummien hyysäämiseksi...grr.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #36 on: April 20, 2012, 22:27:19 »
Quote from: Köyry Väyränen link=topic=1819.msg49738#msg49738 date=1334949367
[/quote

Minä olen jo vuosia ihmetellyt, mistä äärioikeiston väsymättömien nettikommandojen ympärivuorokautinen hilluminen rahoitetaan, koska täytyyhän niidenkin joskus syödä, ja juoda muutakin kuin viinaa. Ettei vain suoraan KELAn kukkarosta, siis sen viimesijaiset sosiaalituet maksavan puljun? Eli käytännössä MINUN VERORAHOISTANI!!!! Siellä nämä laiskurit istuvat koneidensa ääressä juoden MINUN VERORAHOILLANI maksettua viinaa ja polttaen MINUN VERORAHOILLANI maksettuja huumesavukkeita, ja minä teeb niska limassa kuin entinen toisinulostava kahta työtä noiden pummien hyysäämiseksi...grr.

Tämä sama asia kummastuttaa varmasti monia. Sosiaalisessa mediassa partioiminen vie selvästi todella paljon aikaa monilta - työnantajan aikaa ja rahaa tietysti monet myös kuluttavat. Hommabottien parvi on todella vilkkaasti liikkeellä. Ihan jok'ikisessä keskustelussa, missä mainitaan sana maahanmuutto tai varsinkin halla-aho, on välittömästi paikalla kokonainen parvi noita olentoja. Hyvän viestintäjärjestelmän ovat kyllä kehittäneet!

Offline sr

• Hero Member
« Reply #37 on: April 20, 2012, 22:54:58 »
Kritiikkisi US:n alustaa kohtaan on validia sikäli että kolmannen tason jälkeen kommenteissa ei ole vastausnappia. Muutenhan ketjut jatkuisivat ikuisesti oikealle kallistuen joten sikäli US:n ratkaisu on graafisesti ymmärrettävä. Tosin voisi niissä silti se nappi olla ja vastaus vain mennä samalle tasolle kuin 3. kommenttitasolla.

Niin, en sitä grafiikkaa niin kaipaisi, vaan sitä, että ihan kuten tässä viestissä, jokaisessa vastauskommentissa olisi automaattisesti lainaus tai vähintään linkki siihen kommenttiin, johon vastaus liittyy. Nyt tämä täytyy tehdä käsin. Siis jos kommentoin jonkun kommentin jotain osaa, niin minun on käsin copy-pastettava se osa ja panna lainausmerkkejä ympärille. Jopa Soininvaaran blogissa on nykyisin automaattinen lainausmahdollisuus.

Minusta alustan paras ominaisuus on se sähköpostiin tuleva linkki, joka johtaa suoraan uuteen kommenttiin. Eli niitä ei tarvitse etsiä kelaamalla pitkiä ketjuja ylös ja alas.

Huh, itse en ikimaailmassa haluaisi, että sähköpostiin alkaisi lapata jotain "X on kommentoinut kommenttiasi" -viestejä.

Olet vapaa tekemään omat päätöksesi. Unohda ininäni ja kirjoita tasan sinne mihin haluat, tai ole kirjoittamatta jos haluat.

Kiitos, niin teen  :) Tämä nettikirjoittelu vie muutenkin niin paljon aikaa, että siinäkin syy rajoittaa paikkoja, joihin kirjoittelee.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #38 on: April 21, 2012, 04:57:10 »
[/quote

Tämä sama asia kummastuttaa varmasti monia. Sosiaalisessa mediassa partioiminen vie selvästi todella paljon aikaa monilta - työnantajan aikaa ja rahaa tietysti monet myös kuluttavat. Hommabottien parvi on todella vilkkaasti liikkeellä. Ihan jok'ikisessä keskustelussa, missä mainitaan sana maahanmuutto tai varsinkin halla-aho, on välittömästi paikalla kokonainen parvi noita olentoja. Hyvän viestintäjärjestelmän ovat kyllä kehittäneet!

Niinpä. Heikäläiset inttävät yhtä mittaa että Suomi ei voi olla maailman sosiaalitoimisto, mutta ei tämä maa nyt kyllä helvetti soikoon myöskään voi olla sellainen kämyrälssin hallitsema aatelisvaltio, jossa me muut veroistamme rahoitamme koplaa kaikenkarvaisia rotukyltereitä jotka käyttävät kaiken aikansa - sekä työ- että vapaa-aikansa - älyttömien rotuteorioittensa levittämiseen ja rasistisen kaunansa purkamiseen.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Kaptah

• Hero Member
« Reply #39 on: April 21, 2012, 09:02:55 »
[/quote

Niinpä. Heikäläiset inttävät yhtä mittaa että Suomi ei voi olla maailman sosiaalitoimisto, mutta ei tämä maa nyt kyllä helvetti soikoon myöskään voi olla sellainen kämyrälssin hallitsema aatelisvaltio, jossa me muut veroistamme rahoitamme koplaa kaikenkarvaisia rotukyltereitä jotka käyttävät kaiken aikansa - sekä työ- että vapaa-aikansa - älyttömien rotuteorioittensa levittämiseen ja rasistisen kaunansa purkamiseen.

Luokkavihaa! Ne saatanan tyhmät juopot juntit teidän rahoillanne siellä ihan varmasti kirjoittelevat, ihan varmaan ovat työttömiä kun nettiin ehtivät, suivaitsevaiset niska limassa painavat töitä, teidän rahoilanne juopottelevat, kiljua juovat, ei ehdi suvaitsevainen nettiin, kiirettä on. Ihan varmaan niillä on ammattivihakirjoittajia. Ja Sisun medianhallintaorganisaatio, joka minunkin jälkiäni siivoaa, tällä foorumilla minulle on jo kerran kerrottu että sellainen minun jälkiäni siivoaa ja minun on turha väittää etten tiedä mistä puhutaan.

Rauhoittukaas nyt lapsukaiset. Aletaan olla melkoisen syvällä vainoharhaisuuden suossa.
Kaikki kehitys on muutosta, mutta kaikki muutos ei ole kehitystä.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #40 on: April 21, 2012, 09:40:06 »
[/quote

Kyllähän fiksaatio sossurahoihin ja muihin tukiin tietysti kertoo omaa kieltään. Meinaan, ei normaalilla työntekijällä pyöri kokoajan päässä, miten sossutukia kellekin maksetaan, kelle kaikille niitä pitäisi tulevaisuudessa maksaa tai saako hengenvaaraa paennut pakolaisäiti helpommin harkinnanvaraista kuin suomalainen työnvieroksuja, jolla olisi kaikki yhteiskunnan kalliisti maksamat valmiudet mennä heti duuniin.

Sosiaalituet ovat tavallisen palkansaajan mielessä lähinnä välttämätön kulu yhteiskuntarauhan ostamiseksi eikä mikään rotuerottelun väline, jollaiseksi kämyt sen haluavat muuttaa. Ei ole mitään järkeä luoda rikollisten maahanmuuttajien joukkoa sillä, ettei heille jäisi mitään muuta keinoa hankkia ravintoa itselleen ja maksaa sosiaalitukea vain suomalaisille, koska koko tuen tarkoitus eli yhteiskuntarauhan ylläpitäminen ei tällöin täyttyisi. Jos vaatii tukien lopettamista maahanmuuttajilta, on ne sitten lopetettava myös suomalaisilta, koska ei olisi mitään järkeä pitää yllä 90%:ia järjestelmän kuluista jos sen tarkoitus jäisi toteutumatta.

Tietysti järjestelmä, jossa maahanmuuttajille ei maksettaisi tukea tarjoaisi sosiaalitukien varassa eläville kämyille monenlaisia uusia mahdollisuuksia. Samoissa lähiöissä majailevia maahanmuuttajia pääsisi pomottamaan kunnolla, koska heillä ei olisi centtiäkään rahaa ja Jakomäen takametsissäkin voisi leikkiä plantaasin omistajaa neekeriorjineen jo parilla satasella kuussa. Rahalla palkkaisi helposti maahanmuutttajia vaikka keräämään kuusenoksia metsistä ja itse sitten komentaisi työlle tahtia. Pussihousut, nahkasaappaat ja ratsupiiska asustuksena voisi pitää monokkelia ja huudella komentoja huonolla suomenkielellä, jolloin saisi samalla purettua Ruotsin alusmaana olemisen traumoja. Tällainen toiminta olisi epäilemättä hyvin terapeuttista, mutta valitettavasti siihen ei ole käytössä vapaaehtoista elävää materiaalia. Ehkäpä kämyt voisivat kuitenkin harjoittaa tätä pukeutumalla itse vuoroin plantaasin neekeriorjiksi ja komentajaksi. Kiertävällä järjestyksellä jokainen pääsisi kuitenkin säännöllisesti olemaan plantaasin omistajana.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #41 on: April 21, 2012, 09:40:11 »
Rauhoittukaas nyt lapsukaiset.

"Sananvapautta minulle, 'itsehillintää' muille."
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Maivei

• Hero Member
« Reply #42 on: April 21, 2012, 10:03:22 »

Tietysti järjestelmä, jossa maahanmuuttajille ei maksettaisi tukea tarjoaisi sosiaalitukien varassa eläville kämyille monenlaisia uusia mahdollisuuksia. Samoissa lähiöissä majailevia maahanmuuttajia pääsisi pomottamaan kunnolla, koska heillä ei olisi centtiäkään rahaa ja Jakomäen takametsissäkin voisi leikkiä plantaasin omistajaa neekeriorjineen jo parilla satasella kuussa. Rahalla palkkaisi helposti maahanmuutttajia vaikka keräämään kuusenoksia metsistä ja itse sitten komentaisi työlle tahtia. Pussihousut, nahkasaappaat ja ratsupiiska asustuksena voisi pitää monokkelia ja huudella komentoja huonolla suomenkielellä, jolloin saisi samalla purettua Ruotsin alusmaana olemisen traumoja. Tällainen toiminta olisi epäilemättä hyvin terapeuttista, mutta valitettavasti siihen ei ole käytössä vapaaehtoista elävää materiaalia. Ehkäpä kämyt voisivat kuitenkin harjoittaa tätä pukeutumalla itse vuoroin plantaasin neekeriorjiksi ja komentajaksi. Kiertävällä järjestyksellä jokainen pääsisi kuitenkin säännöllisesti olemaan plantaasin omistajana.

Kyllä tuollainen nettifantasiointikin on terapeuttista ja harmitonta, pitäydytään siinä ja jätetään ne oikeat ratsupiiskat tallin naulaan.
Sossurahoista huolestuminen on Köyryn keksimä läpinäkyvä huono yritys heittää sossutuet-pallo takaisin isänmaalliselle kansanosalle. Myöskään työnantajan ajan haaskaaminen ei ole kuulunut vihervasemmiston päällimmäisiin huolenaiheisiin.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #43 on: April 21, 2012, 10:18:46 »
Toimeentulotuki on muuten vähiten väärinkäytetty tukimuoto ja monet siihen oikeutetut eivät hae sitä. Säästö alikäytön suhteen taisi olla kymmeniä ellei satoja miljoonia.

Toinen juttu on sitten siellä yhteiskunnan yläpäässä tapahtuva veronkierto, joka aiheuttaa yhteiskunnalle huomattavasti suuremmat tappiot.