Juho Eerola sanoo olleensa haastateltavana illalla tulevassa Spotlight ohjelmassa
PerusS ja islamofobia.
Roope on näköjään värkännyt
Hakkaa päälle -ohjelmasta transription.
Tuolla on näköjään linkitetty
juttuja noistakin porukoista. Hyvin tuntuu herroilla olevan tiedossa, minkälaisista porukoista on kyse. Puolustella niitä ja vähätellä niiden vaikutusta tietenkin pitää - kuten myös korostaa, kuinka YLE on postkommarivihermädättäjämarksistien valtaama ja kuinka orwellilainen suomalainen nyky-yhteiskunta onkaan, miten mokuttaminen on vallannut talot ja puutarhat ja kuinka taas ovat itse rasisteja sekä sortavat VH-ämmiä ja niin edelleen.
Suojeluskunta-forumin pommiuhkauksetkin ovat hommalaisille tietenkin
pelkästään läppää, nihin ei pitäisi reagoida mitenkään, eikä suinkaan suhtautua samoin kuin vaikkapa islamistisaitin pommiuhkauksiin, läpällähän nekin on heitetty...
Näkyy muuten
Mimosa itsekin kirjoitelleen pari kommenttia Hommalle. Tuossa FDL-ketjussa on tetysti vielä, kuinka ollakaan otettu huomioon false flag -mahdollisuus. Ei taida kommentoijia edes hävettää vaikka FDL:n edustaja siinä vieressä jutustelee. Muutama täysjärkinenkin näkyy siellä jostain syystä vielä viihtyvän. No, hupinsa kullakin.
Vielä yksi hommalaisten linkki, täällä näkyy koostetun
eurooppalaisia veljesjärjestöjä. Tämän ketjun ykkössivulla noista on toki ollut puhetta, pitää vain aina palauttaa mieliin, tuolla Kaptah-parallakin kun on niin huono muisti että ei muista edellisen sivunkaan juttuja vaan aloittaa joka viestin ikään kuin puhtaalta pöydältä. Olen kyllä noita nähnyt sellaisiakin juttuja, jossa kirjoittaja ei selvästikään muista, mitä itse juuri kirjoittamassaan saman viestin edellisessä kappaleessa sanoi - tai sitten ei vaan ymmärrä, mitä tulikaan kertoneeksi, ellei suorasanaisesti ilmaisseeksi. Sattuuhan sitä, tabula rasa?