Author Topic: Esitelmä uusisänmaallisen populismin retoriikasta  (Read 8964 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Taha Islam

• Hero Member
Re: Esitelmä uusisänmaallisen populismin retoriikasta
« Reply #45 on: March 30, 2012, 00:27:13 »
Kiitos Jussi.
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #46 on: March 30, 2012, 00:31:53 »

Yhtä kaikki, vuonna 2006 voi todeta niinsanotun välirikon olevan selvä, ja sen jälkeen on luvassa pelkkää syöksykierrettä. Höglund saa sisulaisilta myös liikanimen "Cosmo Hunk", jonka merkitys ei ole minulle koskaan auennut. Homoseksuaalisesta kiintymyksestä tuskin kuitenkaan on kysymys.

Kieroutuneelta kiintymykseltä tämä kuitenkin vaikuttaa, ottaen huomioon, että sitä on jatkunut näinkin monta vuotta Halla-ahon ja sisulaisten taholta. En siis olisi ihan yhtä innokas kuin sinä kiistämään kiintymyksen luonnetta. :D

Helmikuu 2011: kaupunginvaltuutettu on sitä mieltä, että allekirjoittanut muistuttaa Höglundia.

Et ole ajatellut tästä nostaa kunnianloukkaussyytettä? Tunnusmerkistöhän täyttyy komiasti :D
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #47 on: March 30, 2012, 00:54:45 »

ps. Kas, Homman ketju suljettiin. Siispä kuten junakohtaus-mode toteaa, asiansa voi tulla kertomaan tänne. Esimerkiksi selventämään, missä kohtaa esitelmää minä (kuten väitetään) vihaan perussuomalaisia tai valehtelen. Ellei osoituksia kuulu, joudun kuittamaan väitteet samanlaisena potaskana kuin mitä Miniluv ennen tältä forumilta poistumistaan eräästä puheenvuorostani esitti.

Minä olisin kyllä tässä asiassa hyvinkin taipuvainen olemaan samaa mieltä Miniluvin kanssa...

Hommaforumille on turha mennä. Kultistien temppeliin, virtuaaliseenkin sellaiseen, on melko lailla toivotonta mennä puhumaan järkeä tai ylipäänsä yhtään mitään.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Jussi O:

• Guest
« Reply #48 on: March 30, 2012, 01:02:42 »
En olisi uskonut, että koskaan tulee tilannetta, jossa sanoisin näin, mutta tämän kokemuksen jälkeen on pakko: olen pettynyt keskustelun tasoon Hommaforumilla.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #49 on: March 30, 2012, 01:16:01 »
Äläs nyt. Oletko jo ajatellut millaista haittaa teet Suomen kansantaloudelle? 

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #50 on: March 30, 2012, 01:19:14 »
En olisi uskonut, että koskaan tulee tilannetta, jossa sanoisin näin, mutta tämän kokemuksen jälkeen on pakko: olen pettynyt keskustelun tasoon Hommaforumilla.

Huonon maun ja typeryyden mestarit alittivat jälleen itsensä. Siihen tarvitaan jo taiteellista lahjakkuutta pelkän kovan osaamisen lisäksi.

Mutta vakavammin puhuen, kaikki kehotukset pyrkiä dialogiin hommalaisten kanssa lopahtavat juuri tähän. Ollaan ja eletään täysin eri maailmoissa. Tunnen varsin hurskaita muslimeja, joiden kanssa pääsee paljon paremmin keskusteluun ja löytää yhteistä arvopohjaa, vaikka asianomaiset ovatkin monien asioiden suhteen varsin konservatiiveja. Kuitenkin heille on ominaista sellainen halu ja pyrkimys nähdä vastapuoli kaltaisenaan ihmisenä. Tämä kyky vastavuoroisuuteen hommalaisista puuttuu täysin. Ollaan eri maailmoissa, eri planeetoilla.

Jussi O:

• Guest
« Reply #51 on: March 30, 2012, 01:24:37 »

En saanut nukuttua viime yönä asiaa ajatellessani. Isänmaallinen sydämein itki verta ajatellessani sitä, millaista haittaa kirjallisuus ja sen asian ajajat ovat SUOMELLE tehneet Agricolasta Kiveen ja Canthiin ja Linnasta Smedsiin.

Köyry, niinpä kai sitten, tosin ihan vakavasti puhuen luulen että siellä oli sentään pari-kolme poikkeusta sääntöösi.  
« Last Edit: March 30, 2012, 01:27:11 by Jussi O: »

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #52 on: March 30, 2012, 01:28:10 »

En saanut nukuttua viime yönä asiaa ajatellessani. Isänmaallinen sydämein itki verta ajatellessani sitä, millaista haittaa kirjallisuus ja sen asian ajajat ovat SUOMELLE tehneet Agricolasta Kiveen ja Canthiin ja Linnasta Smedsiin.

Köyry, niinpä kai sitten, tosin ihan vakavasti puhuen luulen että siellä oli sentään pari-kolme poikkeusta sääntöösi.  

Eikä heitä solvauksin huudettu hiljaisiksi?

Jussi O:

• Guest
« Reply #53 on: March 30, 2012, 01:30:29 »
Ei, selkeäksi ulkopuoliseksi viholliseksi koettu projektion kohde piti ryhmädynamiikan sisäsiistinä.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #54 on: March 30, 2012, 01:48:54 »

Yhtä kaikki, vuonna 2006 voi todeta niinsanotun välirikon olevan selvä, ja sen jälkeen on luvassa pelkkää syöksykierrettä. Höglund saa sisulaisilta myös liikanimen "Cosmo Hunk", jonka merkitys ei ole minulle koskaan auennut. Homoseksuaalisesta kiintymyksestä tuskin kuitenkaan on kysymys.

Kieroutuneelta kiintymykseltä tämä kuitenkin vaikuttaa, ottaen huomioon, että sitä on jatkunut näinkin monta vuotta Halla-ahon ja sisulaisten taholta. En siis olisi ihan yhtä innokas kuin sinä kiistämään kiintymyksen luonnetta. :D

Helmikuu 2011: kaupunginvaltuutettu on sitä mieltä, että allekirjoittanut muistuttaa Höglundia.

Et ole ajatellut tästä nostaa kunnianloukkaussyytettä? Tunnusmerkistöhän täyttyy komiasti :D

Njaahas, njaahas, että suursivari on tolleestikkin lähestynyt sijua nöyrästi kunniallisesti ja valveutuneiden immeisten (omalla karsinallaan).
Itseasiassa eihän tollainen jussipussi ois edes selvinnyt armeijassa. Hyvä että meni sivariin (joka nyt jälkikäteen ei ole arvollista asiallisten sivareiden muistoa/perintöä ajatellen).

Ammoin otaksuin että armeija olisi tehnyt gutaa ko. diipadaapalle, mutta otan otaksumani takaisin ja brändötmäisesti totean että, jos aukoo päätään mun kaverille (J.J:le), aukoo mulle! Ohan se varma...

« Last Edit: March 30, 2012, 04:31:57 by Timo Anttila »