Author Topic: Mylviminen tehoaa vain saksanhirviin  (Read 7513 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ilkka

• Hero Member
Re: Mylviminen tehoaa vain saksanhirviin
« Reply #30 on: January 26, 2012, 14:03:14 »
Eikös Andylle saatu leegot kuntoon sillä keräyksellä tuossa taannoin..?

Huono suomenkieli on kyllä aina plussaa ;)

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #31 on: January 26, 2012, 14:26:25 »
Nainen siis haussa? Mistäs olet tähän mennessä sellaista etsinyt?

(En mitenkään voi olla tunkematta tähän väliin pientä poliittista propagandaa.)

Hankkiudu paikkoihin, jossa pääset mahdollisimman lähelle mahdollisimman monta sopivanikäistä kumppania. Jos haluat tutustua pienemmässä porukassa, liity vaikkapa Vihreisiin kiukkuisiin Naisiin. Tai kenties pikemminkin paikkakuntasi Vihreisiin Nuoriin. Luulisin, että naisvaltainen porukka. Ainakin pk-seudulla suht aktiivinenkin. Bilettävät.  

Nyt olisi tuhannen taalan paikka lähteä saamaan esimakuakin. Marssit vain Haaviston vaalivalvojaisbileisiin lohduttelemaan Niinistön todennäköiseen voittoon pettyneitä nuoria, vihreitä naisia. Tarjoat ymmärtävää, uljasta olkapäätäsi.   :)
« Last Edit: January 27, 2012, 01:15:03 by Warda »
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Osatekijä

• Newbie
  • *
« Reply #32 on: January 26, 2012, 14:27:42 »
Eikös Andylle saatu leegot kuntoon sillä keräyksellä tuossa taannoin..?

Huono suomenkieli on kyllä aina plussaa ;)

Hyvä pointti, tää suunnitelma alkaa nyt hioutua täydelliseksi. Mä käyn niiden mustaksi maalattujen hampaitten kanssa kerran siellä karaokebaarissa ja pistän sitten keräyksen pystyyn. Eihän mun tartte saada euroja kasaan kuin sen verran, että saan ostettua pirtua jolla saan hampaat putsattua. Ja tadaa, legot on taas kunnossa ! Ja kaikki keräyksestä jäävä ekstra jää kouraan. Mun täytyy muistaa keräystä järjestellessä painottaa miten kalliita ne operaatiot on. Mä aattelin myös ohjelmoida kaverin numeron mun kännykkään Axel Rose nimen taakse ja pyytää sitä soittamaan kun notkun baaritiskillä. "Taas se Akseli sieltä näköjään soittaa ja kyselee kuulumisia." Tää suunnitelma alkaa jo hipoa neroutta, mä luulen että tässä ei enää kysytä saako sitä hitusvinkulaa vai ei, kyse on todennäköisesti enemmän siitä kuinka paljon ja kuinka usein. Kiitos jätkät kaikista vinkeistä !

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #33 on: January 26, 2012, 15:40:42 »
Mikä vain tehoaa kun sen tekee tarpeeksi kovalla itseluottamuksella. Jos ei tehoa, ei luottanut itseensä tarpeeksi. ;)
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline O.skar

• Sr. Member
« Reply #34 on: January 26, 2012, 17:50:04 »
Mikä vain tehoaa kun sen tekee tarpeeksi kovalla itseluottamuksella. Jos ei tehoa, ei luottanut itseensä tarpeeksi. ;)

Päteekö tuo Väyryseenkin? :D

Offline Osatekijä

• Newbie
  • *
« Reply #35 on: January 26, 2012, 18:22:11 »

Itseluottamuksesta ei ole homma enää kiinni. Taitaa olla torstai, mutta siitä huolimatta lähden paikalliseen kuppilaan katsomaan missä mennään. Printtaisin naisille valmiiksi jonotuslappuja, mutta toi printteri on paskana. Vein äsken tyhjiä pulloja kauppaan ja sain pelirahaa yli kympin. Yksi kalja ja loput hetukkaan, jos kävis siinäkin suhteessa flaksi (yleensä en tuplaa, tänään saatan tehdä poikkeuksen). Kahdella eurolla vessan automaatista pari after nine kortsua ja menoksi. Ja Frederikin tyyliin vessapaperia etumukseen. Kokeilen takuuvarmasti niitä mylvintöjä myös. Tää on pojat mun ilta nyt.

Offline Warda

• Hero Member
« Reply #36 on: January 27, 2012, 01:17:55 »
Pidän kahta peukkuani ylhäällä, vaaleihin saakka, mutta nyt siis sinunkin puolestasi.  ;) (Tätimäisen holhoavalla äänellä:) Toivottavasti et juo liikaa. Raittius vetoaa naisiin. Liika viinanhöyry peittoaa arvokkaat feromonisi, joilla voisit huumata naisen.
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."

Timo Anttila

• Guest
« Reply #37 on: January 27, 2012, 10:17:43 »

Itseluottamuksesta ei ole homma enää kiinni. Taitaa olla torstai, mutta siitä huolimatta lähden paikalliseen kuppilaan katsomaan missä mennään. Printtaisin naisille valmiiksi jonotuslappuja, mutta toi printteri on paskana. Vein äsken tyhjiä pulloja kauppaan ja sain pelirahaa yli kympin. Yksi kalja ja loput hetukkaan, jos kävis siinäkin suhteessa flaksi (yleensä en tuplaa, tänään saatan tehdä poikkeuksen). Kahdella eurolla vessan automaatista pari after nine kortsua ja menoksi. Ja Frederikin tyyliin vessapaperia etumukseen. Kokeilen takuuvarmasti niitä mylvintöjä myös. Tää on pojat mun ilta nyt.

No, lauloiko nahkakukko? Kosketitko kärjellä? Hitsaantuivatko saumat? Nakkasitko löylyä? Uitko selkää vai koiraa intohimojen valtameressä? Rätisikö räppänä? Eli, kävikö flaksi!??

Offline Osatekijä

• Newbie
  • *
« Reply #38 on: January 27, 2012, 16:09:23 »
No, lauloiko nahkakukko? Kosketitko kärjellä? Hitsaantuivatko saumat? Nakkasitko löylyä? Uitko selkää vai koiraa intohimojen valtameressä? Rätisikö räppänä? Eli, kävikö flaksi!??

Vai että "kävikö flaksi" ? Normioloissa ottaisin ton kysymyksen lähinnä vittuiluna, mutta olkoon nyt tällä kertaa. Se nimittäin riippuu siitä keneltä kysyy. Lekurin mukaan mulla kävi hyvä tuuri ettei menny kylkiluita, se jätkä ei ehtiny potkasta kun kerran ennen kuin mä pääsin konttaamalla karkuun (saksanhirven mylvintätesti yhdelle pimatsulle baaritiskillä oli tässä). Vasemman silmäkulman kanssa olis voinu myös kuulemma käydä paljon pahemmin jos se isku olis osunu pari senttiä alemmas (sama jätkä ennen kuin se alkoi pelata meikäläisellä jalkapalloa). Uimaliikkeet rajoittui siihen lyhyeen ilmalentoon jonka se kivitalon kokoinen kaljupää tarjosi (jakkihärän kutsuhuuto oli tässä, vaikka en mä edes sille kaljupäälle sitä huutoa tarkottanu). Oikea olkapää meni siinä laskeutumisvaiheessa. Intiimi koskettelu rajoittui siihen kun se hoitaja tikkas tota silmäkulmaa. Mulla ei ole asiasta näyttöä, mutta mä luulen että se kaljupää varasti sen mun peruukin (se jäi sinne lattialle) ja laulattaa sitä kalakukkoa ja mylvii nyt jossain se mun peruukki päässä.

Mitä jäi käteen ? Paska kitara ja vippilaina jonka korko on varmaan jossain 1000 prosentin paikkeilla. Vaikka eihän se haittaa että toi kitara ei toimi, mulla on käsi paskana enkä vois soittaa vaikka se toimis. No, toisaalta, vaikka kitara toimis ja käsi olis kunnossa, niin enhän mä mitään osaa soittaa. Ai joo, ja sit jäi tietysti kaks käyttämätöntä kortsua.

Mä luulen että mun pitää kehittää jotain muuta. Ei toi mylvintä toimi, ei edes rokkiskeneen yhdistettynä, olis pitäny uskoa heti kättelyssä. Mitkäs ne oli ne vihreitten pippalot ?

Jos hakemalla hakee jotain positiivista, niin hetukassa sain telineistä täyskäden (en uskaltanu tuplata).

Offline Warda

• Hero Member
« Reply #39 on: January 27, 2012, 17:14:23 »
No tulet sitten huomenna sinne Aleksanterinteatterin juhliin.  :D

Holhoavia, tätimäisiä neuvoja: Et haise vanhalta viinalta. Hiukset pesty, sopivasti partavettä. Puhtaat vaatteet - oman tyylisesi. Paikalla boheemeita taiteilijoita, joten ei mitään pukupakkoa, (mutta pukumies toki erottuu useimmiten edukseen joukosta, jos käyttäjä vain tuntee siinä olonsa kotoisaksi). Jos haluat, voin tarjota puhemies(nais)palveluita veloituksetta.  ;) Lupaan toisin sanoen esitellä sinut pikkuveljenäni tms. sopiville naiskandidaateille ja hoitaa alun small talkit.

Facebookista voit jo etukäteen vakoilla, minkänäköistä porukkaa paikan päälle on luvassa. Tuskin kuitenkaan mitään megaryysistä, koska pippalot käsittääkseni keksittiin vasta eilen.

p.s. tämä tarjous koskee siis muitakin, sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta.  :)

edit:

p.s. Paikalle on tod.näk. tulossa myös somalialainen ystävättäreni, jolla muuten on ainakin yksi kuvankaunis tytär.  ;)

« Last Edit: January 27, 2012, 17:18:17 by Warda »

Timo Anttila

• Guest
« Reply #40 on: January 27, 2012, 20:50:34 »

Vai että "kävikö flaksi" ? Normioloissa ottaisin ton kysymyksen lähinnä vittuiluna, mutta olkoon nyt tällä kertaa. Se nimittäin riippuu siitä keneltä kysyy. Lekurin mukaan mulla kävi hyvä tuuri ettei menny kylkiluita, se jätkä ei ehtiny potkasta kun kerran ennen kuin mä pääsin konttaamalla karkuun (saksanhirven mylvintätesti yhdelle pimatsulle baaritiskillä oli tässä). Vasemman silmäkulman kanssa olis voinu myös kuulemma käydä paljon pahemmin jos se isku olis osunu pari senttiä alemmas (sama jätkä ennen kuin se alkoi pelata meikäläisellä jalkapalloa). Uimaliikkeet rajoittui siihen lyhyeen ilmalentoon jonka se kivitalon kokoinen kaljupää tarjosi (jakkihärän kutsuhuuto oli tässä, vaikka en mä edes sille kaljupäälle sitä huutoa tarkottanu). Oikea olkapää meni siinä laskeutumisvaiheessa. Intiimi koskettelu rajoittui siihen kun se hoitaja tikkas tota silmäkulmaa. Mulla ei ole asiasta näyttöä, mutta mä luulen että se kaljupää varasti sen mun peruukin (se jäi sinne lattialle) ja laulattaa sitä kalakukkoa ja mylvii nyt jossain se mun peruukki päässä.

Mitä jäi käteen ? Paska kitara ja vippilaina jonka korko on varmaan jossain 1000 prosentin paikkeilla. Vaikka eihän se haittaa että toi kitara ei toimi, mulla on käsi paskana enkä vois soittaa vaikka se toimis. No, toisaalta, vaikka kitara toimis ja käsi olis kunnossa, niin enhän mä mitään osaa soittaa. Ai joo, ja sit jäi tietysti kaks käyttämätöntä kortsua.

Mä luulen että mun pitää kehittää jotain muuta. Ei toi mylvintä toimi, ei edes rokkiskeneen yhdistettynä, olis pitäny uskoa heti kättelyssä. Mitkäs ne oli ne vihreitten pippalot ?

Jos hakemalla hakee jotain positiivista, niin hetukassa sain telineistä täyskäden (en uskaltanu tuplata).

Voi Montevideo ja vi***a ukille ukki on sairas*. Eli, olen kanssasi tavallaan tai henkiseltä osaltani, bro½!

Ittelläni tulee mieleen nyt kun hieman haen, tapahtuma Oulussa, Letkun -puistossa, nakkijonossa. Olin tullut kulmille houmiisseja katsoo, koska oululainen olen, kuten eräs "maahanmuuttokriittinen" sivarirunoilijakin. Reppu oli selässä, sellainen sota-ajan satulareppu ja alkoivat siinä edessä jotkut VHM-miehet naureskelee mulle.
No, mije vanhana sissinä tokaisin:"Mitäs, ne tykkimiehet siinä oikeen naureskelee!?"
No, johan lötväytyi eteeni sellainen yksi ja puoli kertaa jarileinonkokonen VHM siihen eteen ja alkoi paiskomaan mua turpaan. No, eihän se onnistunut kun karate-torjunnat oli yhä laskuhumalaisen muistissa.
Kun lötväke lopetti, sanoin että:"Nyt tuli polliisiasia, poijjaat!" No, 1,5 x jarileinomainen karakteri poikaystävineen, hajaantui maastoon kuin jytkyläiset Soinia pressaksi äänestämästä ja pääsin ennen aikojani tilaamaan makkaraperunat -ananaksella. 
Eli, kaikella on tarkoituksensa, mutta yleensä jälkikäteen tarkasteltuna, niille, jotka jäivät ilman makkaraperunoita. Uskoisin kuitenkin että sinä, Osatekijä olet voittajien puolella, jos todella -kuten otaksun- hallitset ton hedelmäpelin pelaamisen noinkin hyvin.

(*1980-luvulla eräässä oululaisessa lähiönkaltaisessa paikassa käytetty hauskahko, pettymystä tai epäonnistumista kuvaava hokema)

Offline Osatekijä

• Newbie
  • *
« Reply #41 on: January 27, 2012, 20:53:41 »

Holhoavia, tätimäisiä neuvoja: Et haise vanhalta viinalta. Hiukset pesty, sopivasti partavettä. Puhtaat vaatteet - oman tyylisesi. Paikalla boheemeita taiteilijoita, joten ei mitään pukupakkoa, (mutta pukumies toki erottuu useimmiten edukseen joukosta, jos käyttäjä vain tuntee siinä olonsa kotoisaksi). Jos haluat, voin tarjota puhemies(nais)palveluita veloituksetta.  ;) Lupaan toisin sanoen esitellä sinut pikkuveljenäni tms. sopiville naiskandidaateille ja hoitaa alun small talkit.

Facebookista voit jo etukäteen vakoilla, minkänäköistä porukkaa paikan päälle on luvassa. Tuskin kuitenkaan mitään megaryysistä, koska pippalot käsittääkseni keksittiin vasta eilen.

p.s. tämä tarjous koskee siis muitakin, sukupuoleen ja siviilisäätyyn katsomatta.  :)

edit:

p.s. Paikalle on tod.näk. tulossa myös somalialainen ystävättäreni, jolla muuten on ainakin yksi kuvankaunis tytär.  ;)

Mä olen todella kiitollinen tästä avun tarjoamisesta. Mun täytyy nyt tässä myöntää että mä yritin vielä tänään alkuillasta sitä mylvintää. En uskaltanu mennä enää siihen samaan karaokebaarin (sama kalju peruukinvarastajakarpaasi oli ovella). Menin yhteen toiseen missä ei ollu karaokea, mutta siellä oli biljardi. Ja siellä oli saksalainen pariskunta pelaamassa bilistä. Mä ajattelin lähteä purkamaan sitä kuviota ihan analyyttisesti:

a) saksalaiset poltti lappia joskus muinoin, ja tietyssä mielessä ne on tavallaan mulle velkaa. Ite en ollu siellä, mutta isoisä oli.
b) sillä pimatsulla oli ihan kohtalaisen hyvät etukeuhkot
c) jos saksanhirven mylvintä ei toimi saksalaiseen naaraaseen, niin sitten ei mihinkään

Arvaa toimiko ? Se sakemanni oli ihan uskomattoman nopea sen biliskepin kanssa, ensimmäisen lyönnin muistan (lähinnä valkoinen pläjäys tajunnassa). Mä heräsin siihen että joku valkopukuinen äijä taputteli poskelle ja kyseli että tiedänkö mä missä mä olen. Valehtelin varmuuden vuoksi että tiedän. Olisin ihan hyvin voinut olla vaikka Belgiassa, ei sen puoleen.

Tää on nyt kokeiltu juttu tää mylvintä.

Mä vähän googletin tota vihreää sceneä, sinne ei vissiin kannata mennä täytetty banda kainalossa. Mä olen kuitenkin hyvin eläinrakas, mulla oli joskus marsu ja kani. Mä olen myös hyvin valmis vastustamaan ydinvoimaa tai tuulivoimaa tai ihan mitä tahansa voimaa jos sillä irtoaa. Voin käydä kahlitsemassa itseni johonkin reaktoriin jos se sitä vaatii. Ja jos Helsinki-Porvoo moottoritieltä löytyy lento-oravan kakkaa, niin se tie pitää purkaa. Oravan pitää saada kakata ruoholle.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #42 on: January 27, 2012, 21:06:06 »

edit:

p.s. Paikalle on tod.näk. tulossa myös somalialainen ystävättäreni, jolla muuten on ainakin yksi kuvankaunis tytär.  ;)

Mä olen todella kiitollinen tästä avun tarjoamisesta. Mun täytyy nyt tässä myöntää että mä yritin vielä tänään alkuillasta sitä mylvintää. En uskaltanu mennä enää siihen samaan karaokebaarin (sama kalju peruukinvarastajakarpaasi oli ovella). Menin yhteen toiseen missä ei ollu karaokea, mutta siellä oli biljardi. Ja siellä oli saksalainen pariskunta pelaamassa bilistä. Mä ajattelin lähteä purkamaan sitä kuviota ihan analyyttisesti:

a) saksalaiset poltti lappia joskus muinoin, ja tietyssä mielessä ne on tavallaan mulle velkaa. Ite en ollu siellä, mutta isoisä oli.
b) sillä pimatsulla oli ihan kohtalaisen hyvät etukeuhkot
c) jos saksanhirven mylvintä ei toimi saksalaiseen naaraaseen, niin sitten ei mihinkään

Arvaa toimiko ? Se sakemanni oli ihan uskomattoman nopea sen biliskepin kanssa, ensimmäisen lyönnin muistan (lähinnä valkoinen pläjäys tajunnassa). Mä heräsin siihen että joku valkopukuinen äijä taputteli poskelle ja kyseli että tiedänkö mä missä mä olen. Valehtelin varmuuden vuoksi että tiedän. Olisin ihan hyvin voinut olla vaikka Belgiassa, ei sen puoleen.

Tää on nyt kokeiltu juttu tää mylvintä.

Mä vähän googletin tota vihreää sceneä, sinne ei vissiin kannata mennä täytetty banda kainalossa. Mä olen kuitenkin hyvin eläinrakas, mulla oli joskus marsu ja kani. Mä olen myös hyvin valmis vastustamaan ydinvoimaa tai tuulivoimaa tai ihan mitä tahansa voimaa jos sillä irtoaa. Voin käydä kahlitsemassa itseni johonkin reaktoriin jos se sitä vaatii. Ja jos Helsinki-Porvoo moottoritieltä löytyy lento-oravan kakkaa, niin se tie pitää purkaa. Oravan pitää saada kakata ruoholle.

Mulla oli kans marsu tai kaksi; Japi ja Asseri. Sitten oli englanninsetteri Anu. Nyt vain kolme kissaa, joista yksi on sukua Hermann Göringille -siis paremassa ylenevässä juuressa. Eikä Hermanni tietääkseni käytä morfiinia, mutta epäilen sen polttelevan kissamaisen pieniä havannalaisia... Hitto soikoon, eihän noista kissoista ota selvää. Itseasiassa epäilen että ne on mun työaikana käyttäneet tätä mun tkonetta ja hommaneet mulle banaanit Uudesta Suomesta.
« Last Edit: January 27, 2012, 21:07:50 by Timo Anttila »

Harri

• Guest
« Reply #43 on: January 27, 2012, 21:23:03 »

En tiedä miksi aloin hyräilemään Ultra Brata viestisi tämän osion yhteydessä. Modifioin hieman tuota loppua, että sain sen paremmin rytmittymään "Minä suojelen sinua kaikelta"-kertsiin.

Ja jos Helsinki-Porvoo baanalta
löytyy liito-oravan papanoita
niin se tie pitää purkaa
Kurren oikeus on kakata nurmelle

Mitä vihreisiin naisiin tulee, niin tuskin maksaa vaivaa. Näillä korkeastikoulutetuilla alfanaarailla on jo vähintään joku (vasuri)poikaystävä, luultavasti jo perhe. Olen ollut tekemisisissä kahden suomalaisen kaupungin vihreiden aktiivien kanssa, enkä muista ainuttakaan ns. vapailla markkinoilla olevaa tapausta. Sinänsä ihan hyvä, eipähän ole maksanut edes yrittämisen vaivaa, mikä olisi tietysti jo alkujaan ollut tuhoon tuomittua.

Timo Anttila

• Guest
« Reply #44 on: January 27, 2012, 21:35:56 »
...nssa, enkä muista ainuttakaan ns. vapailla markkinoilla olevaa tapausta. Sinänsä ihan hyvä, eipähän ole maksanut edes yrittämisen vaivaa, mikä olisi tietysti jo alkujaan ollut tuhoon tuomittua.

Höpöhöpöä, pildeä tms. saa mistä vaan. Luovuus, puheltaminen ja jopa mylvintä toimii yhä. Mutta sitten se, miten itsensä kanssa jaksaa noilta muistoilta "saavutuksilta" elää, on se toinen jutska.

« Last Edit: January 27, 2012, 21:40:21 by Timo Anttila »