Keskustelu > Tapaamisten suunnittelu

ke 23.11 klo 16 Hki: Oliko Breivik yksinäinen susi? + pikkujoulujuhlintaa!

<< < (2/3) > >>

Mikael Lönnroth:

--- Quote from: Username1 on November 21, 2011, 19:06:56 ---
--- Quote ---Minä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.
--- End quote ---

Kiitän ja kumarran. Ilmoittele, jos onnistuu!

--- End quote ---

Eipä onnistunut eli ei saatu lupaa kuvata :(

Username1:

--- Quote from: Mikael Lönnroth on November 21, 2011, 23:33:03 ---
--- Quote from: Username1 on November 21, 2011, 19:06:56 ---
--- Quote ---Minä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.
--- End quote ---

Kiitän ja kumarran. Ilmoittele, jos onnistuu!

--- End quote ---

Eipä onnistunut eli ei saatu lupaa kuvata :(

--- End quote ---

Voihan harmi. Onneksi Jalonen on aina yleensä jotain referaattia tuonut tännekin noista luennoista. Tosin nyt itse luennoitsijana, joten Annushka? ja Warda kenties jotain tuovat esille.

suusilledot:
Kävikö joku tilaisuudessa? Miten on, oliko Breivik yksinäinen susi?

Warda:
Kävimme, odotan ja toivon joltakulta raporttia.

Yksinäisten susien ilmiö ei ole uusi. Breivik oli yksinäinen susi toiminnassaan, muttei aatteineen.

suusilledot:

--- Quote from: Warda on December 04, 2011, 01:16:44 ---Kävimme, odotan ja toivon joltakulta raporttia.

Yksinäisten susien ilmiö ei ole uusi. Breivik oli yksinäinen susi toiminnassaan, muttei aatteineen.

--- End quote ---

En itse työnteollisista ja lastenhoidollisista syistä päässyt tilaisuuteen, mutta olisi kyllä kovasti kiinnostanut. Toivo raportista alkaa hiipua kun tilaisuudesta on kuitenkin pian 2 viikkoa kulunut.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version