Keskustelu > Tapaamisten suunnittelu

ke 23.11 klo 16 Hki: Oliko Breivik yksinäinen susi? + pikkujoulujuhlintaa!

(1/3) > >>

Warda:
https://weboodi.helsinki.fi/hy/opettaptied.jsp?html=1&OpetTap=85963166

23.11.2011 16-19 UNIONINKATU 35 U35 LS

Oliko Breivik yksinäinen susi? Vihan ja väkivallan historiaa. Luennoijat Leena Malkki ja Jussi Jalonen

Olen menossa. Ajattelin, että lähdemme luennon jälkeen viettämään pikkujoulua jonnekin, jos haluatte - ei kuitenkaan "känniin ja sitten nuiville turpaan" - tyyl­in. ;)

Ei purra.

Tervetuloa!

:)

annushka:

--- Quote from: Warda on November 20, 2011, 23:54:03 ---https://weboodi.helsinki.fi/hy/opettaptied.jsp?html=1&OpetTap=85963166

23.11.2011 16-19 UNIONINKATU 35 U35 LS

Oliko Breivik yksinäinen susi? Vihan ja väkivallan historiaa. Luennoijat Leena Malkki ja Jussi Jalonen

Olen menossa. Ajattelin, että lähdemme luennon jälkeen viettämään pikkujoulua jonnekin, jos haluatte - ei kuitenkaan "känniin ja sitten nuiville turpaan" - tyyl­in. ;)

Ei purra.

Tervetuloa!

:)

--- End quote ---

Minulla on periaatteessa eräs toinen meno tuon luennon kanssa päällekkäin, mutta yritän hoitaa sen mahdollisimman nopeasti, ja tietysti pikkujouluilemaan tulen mielelläni.

Username1:
Kaino pyyntöni, saisiko joku videota ja/tai audiota tapahtumasta?

Minulla on suorastaan liian vaivalloista/kallista matkustella Helsinkiin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla Jalosen luentoa tästä aiheesta.

Vapaaehtoisia? Onko edes mahdollista?

Mikael Lönnroth:

--- Quote from: Username1 on November 21, 2011, 12:24:35 ---Kaino pyyntöni, saisiko joku videota ja/tai audiota tapahtumasta?

Minulla on suorastaan liian vaivalloista/kallista matkustella Helsinkiin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla Jalosen luentoa tästä aiheesta.

Vapaaehtoisia? Onko edes mahdollista?

--- End quote ---

Minä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.

Username1:

--- Quote ---Minä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.
--- End quote ---

Kiitän ja kumarran. Ilmoittele, jos onnistuu!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version