SMF - Just Installed!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
https://weboodi.helsinki.fi/hy/opettaptied.jsp?html=1&OpetTap=8596316623.11.2011 16-19 UNIONINKATU 35 U35 LSOliko Breivik yksinäinen susi? Vihan ja väkivallan historiaa. Luennoijat Leena Malkki ja Jussi JalonenOlen menossa. Ajattelin, että lähdemme luennon jälkeen viettämään pikkujoulua jonnekin, jos haluatte - ei kuitenkaan "känniin ja sitten nuiville turpaan" - tyylin. Ei purra. Tervetuloa!
Kaino pyyntöni, saisiko joku videota ja/tai audiota tapahtumasta?Minulla on suorastaan liian vaivalloista/kallista matkustella Helsinkiin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla Jalosen luentoa tästä aiheesta.Vapaaehtoisia? Onko edes mahdollista?
Minä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.
QuoteMinä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.Kiitän ja kumarran. Ilmoittele, jos onnistuu!
Quote from: Username1 on November 21, 2011, 19:06:56QuoteMinä voisin mahdollisesti kuvata jos oikeudet/luvat/jne järjestyy. Olin lukenut kalenteria väärin ja nyt näyttää ihan mahdolliselta päästä sinne jo alusta alkaen.Kiitän ja kumarran. Ilmoittele, jos onnistuu!Eipä onnistunut eli ei saatu lupaa kuvata
Kävimme, odotan ja toivon joltakulta raporttia. Yksinäisten susien ilmiö ei ole uusi. Breivik oli yksinäinen susi toiminnassaan, muttei aatteineen.
Ihmetyttää kyllä se ettei lääkitystä ole aloitettu niinkuin kait "normaaleissa" skitsofreniatapauksissa tupattaisiin tekemään?