Eronen ja Hirvisaari jeesustelevat:
"
Helena Eronen
En voi olla ihmettelemättä sitä, kuinka tylsä ja sisältököyhä on sellaisen henkilön elämä, joka jossain vihan nostattamassa kiimassa tutisten kirjoittelee kirjoituksia, joiden ainoa tarkoitus on aiheuttaa mielipahaa ja "näyttää koko maailmalle, kuinka PAHA se on". Hankkisivat jotain lääkitystä tuskaansa, tsiisus.
vastaa
ilmoita asiaton viesti
linkki tähän kommenttiin
.
3.4.2012 11:49 James Hirvisaari.
Elämä on suuri seikkailu, ja ainakin itselläni on ollut kohta 52 vuotta uskomattoman värikästä aikaa - tai ainakin niin pitkältä ajalta kuin muistan. Politiikkaan osallistuminen on ollut luultavasti yllättävin vaihe elämässäni. Olen ilmeisesti "onnistunut" kohtalaisen hyvin ampumaan maaliin, koska poliittisen vastapuolen leiristä löytyy useita henkilöitä, jotka minua suorastaan verisesti vihaavat, henkilökohtaisella tasolla. Se on hiukan hämmentävää, koska itse en vihaa ketään, ja keskustelen pelkästään yhteiskunnallisella tasolla. Enkä todellakaan erehdy hyökkäämään ketään henkilöä vastaan, en kerta kaikkiaan suostu vihollisasetelmiin. Kaikille suomalaisille kuuluu sananvapaus, ja sitä on puolustettava. Murheellista on se, että oman kansan puolustajia vastaan nousevat oman kansansa pettäjät. Kuinka suurta sokeutta! Vai lieneekö sittenkin täysin tahallista toimintaa?
vastaa
ilmoita asiaton viesti
linkki tähän kommenttiin
Notify me of replies. Lock this topic.
Return to this topic.
Don't use smileys.
Attach: (more attachments)
Allowed file types: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip
Maximum attachment size allowed: 10240 KB, per post: 4