Huvittavaa, että hän tuntuu tämän ymmärtävän, koska ei kerro bännäyksensä yksityiskohtia, mutta silti pitää itkeä nettikansalle.
Valitettavasti en älynnyt ottaa talteen "keskustelun" helmiä, mutta muunmuassa tämänsisältöinen viesti häneltä nähtiin kun tanssi ei sujunutkaan hänen pillinsä mukaan.
"
Onko Sinikka Makkonen miesten selän taakse menevä paviaaani kuten Kaakkola? Jos Tapio Äyräväinen loukkaa naista ja ainostaan minä häntä puolustan, mikä tämä puolue on? Paviaanien puolue. Halleluujaa."
Ylläolevan valossa voi sitten hieman miettiä kuinka oikeaan osunutta profetiaa
tämän blogikirjoituksen ennustus kivisestä tiestä olikaan

Toki myönnän itsekin sanoneeni mm. hänen puheittensa kiinnostavan minua yhtä paljon kuin kilo paskaa lautasella ja sittemmin korotin tarjouksen vielä kymmeneen kiloon kun meuhkaamisesta ei tullut loppua. Jostain syystä omien viestieni poistaminen ei häiritse minua lainkaan, vaikka mieluummin pidänkin likapyykkien pesemisestä julkisesti jotta asiat eivät pääse pelkälle pata kattilaa soimaa-asteelle 'todistusaineiston' puuttuessa.
Sittemmin rouva on katsonut hyväksi lähettää minulle sähköpostia jossa mm. kyselee onko minulla kaikki kunnossa ja ehdottaa hakeutumista mielenterveyspalveluitten käyttäjäksi. Tästä voisi tyhmempi kuvitella, että hänen mielestään niillä on päässä vikaa jotka hänen kanssaan eri mieltä ovat.