Author Topic: Koulut ja ns. mokutus  (Read 1677 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
Koulut ja ns. mokutus
« on: September 09, 2011, 16:12:48 »
Toisaalla on meneillään runsaasti tahatonta (?) komiikkaa - ainakin näin opetusalan ammattilaisen näkökulmasta tarkasteltuna - sisältävä ketju nimeltä "Miksi kouluista on tullut haitallisten mokuarvojen tyrkyttäjiä?".

Siinäpä oikein klassinen esimerkki nettipaasaamisesta asiasta, mistä paasaajat eivät ymmärrä yhtään mitään.

Keskeinen "ongelma" - ja samalla se komiikan lähde - on se, että ei kouluissa mitään mokuteta. Koko höpötys on vain muutaman maahanmuuttovouhottajan päässä.

Suorastaan surkuhupaisaa on se, että joku avaa päättömän ketjun ja yhtä päättömät alkavat kompata alunperinkin valheellista väittämää.

Kokeillaanpa samaa, kysyn seuraavaa: "Miksi kouluissa lapset opetetaan vihaamaan hamstereita?"

http://hommaforum.org/index.php/topic,56819.0.html

Offline Kössi Pöde

• Sr. Member
Re: Koulut ja ns. mokutus
« Reply #1 on: September 09, 2011, 16:34:10 »
Mulla ei ole mitään hajua siitä, mitä koulussa opetetaan. Omista kouluajoista on niin kauan. Sen sijaan sitä rohkenen ihmetellä, mitä tekemistä ammattikoulussa opettamisella on sen kanssa, kuinka paljon koulussa opetetaan esim. matikkaa tai kielioppia. Kyllähän esim. suomalaisten lukiolaisten matikan osaaminen on surkeaa, mutta tuskin se mistään mokutuksesta on kiinni. Ei vaan kiinnosta.

Ensimmäisen miljoonani tienasin omassa firmassani reiluna parikymppisenä.

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135243695550.gif

Minä en usko, että kovin reilu ihminen pystyy miljoonia tienaamaan. Kyllä siinä pitää osata vedättääkin.
« Last Edit: September 09, 2011, 16:36:40 by Kössi Pöde »

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #2 on: September 09, 2011, 16:53:05 »
Sen sijaan sitä rohkenen ihmetellä, mitä tekemistä ammattikoulussa opettamisella on sen kanssa, kuinka paljon koulussa opetetaan esim. matikkaa tai kielioppia.

Mihinköhän tämä liittyy vai liittyykö mihinkään? Totean kuitenkin varoiksi, että kyllä ammattikoulussakin opetetaan matikkaa ja kielioppia.

Offline Kössi Pöde

• Sr. Member
« Reply #3 on: September 09, 2011, 17:05:15 »
Totean kuitenkin varoiksi, että kyllä ammattikoulussakin opetetaan matikkaa ja kielioppia.

Minkä helvetin takia?

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #4 on: September 09, 2011, 17:08:31 »
Totean kuitenkin varoiksi, että kyllä ammattikoulussakin opetetaan matikkaa ja kielioppia.

Minkä helvetin takia?

Samaa olen itsekin toisinaan miettinyt.

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #5 on: September 09, 2011, 17:19:29 »

Minkä helvetin takia?

Vähentää yhteiskunnan luokkaistumista.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Kössi Pöde

• Sr. Member
« Reply #6 on: September 09, 2011, 17:19:59 »

Minkä helvetin takia?

Itse olen nyt viimeisen viikon valvonut pähkäillessäni sitä, miten ihmeessä pystyin viime sunnuntaina nostamaan rahaa lielahtelaisesta pankkiautomaatista, vaikka hain asuntolainani Osuuspankin Tammelan konttorista.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #7 on: September 09, 2011, 17:23:16 »

Minkä helvetin takia?

Itse olen nyt viimeisen viikon valvonut pähkäillessäni sitä, miten ihmeessä pystyin viime sunnuntaina nostamaan rahaa lielahtelaisesta pankkiautomaatista, vaikka hain asuntolainani Osuuspankin Tammelan konttorista.

Ne vakoilee siellä Tammelan konttorissa sun ajatuksia ja kuljetti sun rahat varoiks Lietsuun. Ei tämä tämän monimutkaisempaa ole. P.S. Se vakoiluvimpain on sun vessas lampussa.

Color_Me_Good

• Guest
« Reply #8 on: September 09, 2011, 17:24:36 »
Toisaalla on meneillään runsaasti tahatonta (?) komiikkaa - ainakin näin opetusalan ammattilaisen näkökulmasta tarkasteltuna - sisältävä ketju nimeltä "Miksi kouluista on tullut haitallisten mokuarvojen tyrkyttäjiä?".

Siinäpä oikein klassinen esimerkki nettipaasaamisesta asiasta, mistä paasaajat eivät ymmärrä yhtään mitään.

Keskeinen "ongelma" - ja samalla se komiikan lähde - on se, että ei kouluissa mitään mokuteta. Koko höpötys on vain muutaman maahanmuuttovouhottajan päässä.

Suorastaan surkuhupaisaa on se, että joku avaa päättömän ketjun ja yhtä päättömät alkavat kompata alunperinkin valheellista väittämää.

Kokeillaanpa samaa, kysyn seuraavaa: "Miksi kouluissa lapset opetetaan vihaamaan hamstereita?"

Esimerkiksi syyrianhamsteri, romanianhamsteri ja venäjänkääpiöhamsteri ovat käyttäytymiseltään primitiivisiä ja kognitioltaan vähä-älyisiä, kun taas euroopanhamsterin kelpoisuus on yleisesti tunnustettu tosiasia. Eli en todellakaan hyväksy vastaavanlaista niputtamista saati vihapuhetta euroopanhamsteria kohtaan.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #9 on: September 09, 2011, 17:37:51 »

Esimerkiksi syyrianhamsteri, romanianhamsteri ja venäjänkääpiöhamsteri ovat käyttäytymiseltään primitiivisiä ja kognitioltaan vähä-älyisiä, kun taas euroopanhamsterin kelpoisuus on yleisesti tunnustettu tosiasia. Eli en todellakaan hyväksy vastaavanlaista niputtamista saati vihapuhetta euroopanhamsteria kohtaan.

Aijaijai, hieno startti asiapitoiselle keskustelulle! Minäpä jatkan, että millä ihmeen oikeudella ne romanianhamsterit tulevat tänne kerjäämään (makupaloja) ja rohmuamaan kaiken, mitä poskipusseihinsa saavat!??!?! HÄH?!?! Pitääkö tässä oikein perustaa HSK eli Hamsterien Suojelus Kunta?!?!?

Color_Me_Good

• Guest
« Reply #10 on: September 09, 2011, 18:36:21 »
Tutkija T. Allataantahon löydösten mukaan syyrianhamstereiden hallitsematon levinneisyys uhkaa euroopanhamstereiden elintilaa. Lisäksi romanianhamstereiden kyltymätön lisääntyminen tuo mukanaan geneettisperustaisia sosiaalisia ongelmia.
On selvää, että tilanne on kestämätön.