Hyvä kirjoitus, joka ansaitsisi paremman foorumin kuin "paljastettu".
Tiedät hyvin, että aateveljesi painostivat sen paremman foorumin antamaan kirjoittajalle potkut.
Hallapaholainen ei kyllä tunne veljeyttä, hallapaholaisella ei ole veljeä, ei sisarta, ei isää, ei äitiä, ei ystävää ei rakasta. On vain vihattavia; kilpailijoita, kusetettavia ja päähän potkittavia sekä sitten ylempiä hallapirulaisia, joiden saappaita nuolla kiiltävämmiksi.
Hallapaholainen ei ole ihminen eikä ihmisestä mitään tiedä, mitään ymmärrä.
Ei ole ei. Minä olen jo pitkään ihmetellyt, onko tämän takana jonkinlainen masokistinen itsemurhakuvio. Tai mahdollisesti fasistisen aatteen ohjaama käsitetaideprojekti. Maahanmuuttokriitikoita potuttaa se, että "suvaitsevat" paheksuvat natseja ja pitävät itseään natseja parempina. Maahanmuuttokriitikot haluavat osoittaa, että "suvaitsevat" eivät ole yhtään natseja parempia. Siksi he joukolla alkavat esiintyä epähumaaneina, natsihenkisinä mulkkuina ja käyttäytyä niin, että suhteellisen normaalisti sosiaalistunut ei voi enää pitää heitä ihmisinä. Tätä jatkuu vuodesta toiseen ja kaikki saavat tarpeekseen maahanmuuttokriitikoiden hillumisesta. Lopulta kukaan ei enää jaksa, ja yhteisestä sopimuksesta maahanmuuttokriitikot talutetaan kaasuun. Kaasukammion ovelta maahanmuuttokriitikot sitten kiljuvat silmät kieroutuneesta tyydytyksestä loistaen: "Tiesimmehän me! Tiesimmehän me, että te ette ole yhtään natseja parempia!"
Sori vaan, mutta jos maahanmuuttokriitikoiden tarkoituksena ei ole saada valtaa tappaa kaikki muut, niin en minä sitten näe siinä mitään muuta motiivia kuin jonkin tällaisen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että maahanmuuttokriitikot haluavat tehdä näyttävän joukkoitsemurhan, enkä takuulla jää kaipaamaan ainuttakaan heistä, mutta minusta he saisivat tehdä itsemurhansa tavalla, joka ei häiritse meitä muita.