Author Topic: Blogeista poimittua  (Read 292995 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Schwa

• Sr. Member
Re: Blogeista poimittua
« Reply #135 on: October 12, 2011, 13:36:00 »
harvan perussuomalaisten äänestäjän perhettä vastaan on henkilökohtaisesti suunnattu 270 juristin, poliisin, virkamiehen ja muun silmäätekevän salaliitto.

Taitaa sairauskertomuksesta löytyä skitsofreniaa aivan kuten eräällä "tiukalla ladylla", jota puolestaan vainoavat lastensuojeluviranomaiset. Sen erottaa heti ulkopuolisen silmään siitä, että jutut kuulostavat sekopäisiltä eikä niistä saa ulkopuolinen lukija irti kuin anekdootteja, mutta kokonaiskuva jää hyvin hämäräksi. Näiltäkään sivuilta ei oikein selviä, mistä näitä "oikeusmurha" korvauksia oikein on tuomittu? Rivien välistä selviää, että ilmeisesti ovat itse nostaneet oikeusjuttuja ja hävinneet ne ja joutuneet korvausvelvollisiksi.

Jep. Kyse on käsittääkseni siitä, että tilanteessa, jossa vähäisen tietosuojalaiminlyönnin takia olisi ollut mahdollista saada kunnalta pienehkö vahingonkorvaussumma, on nostettu erilliset henkilökohtaiset korvauskanteet kymmeniä kunnan virkamiehiä ja luottamushenkilöitä vastaan. Kun nämä kanteet eivät ole menestyneet, on ryhdytty vaatimaan korvauksia lukuisilta asian käsittelyyn osallistuneilta oikeuslaitoksen työntekijöiltä, väitetty heidän syyllistyneen virkarikoksiin jne. Kaikki jutut ovat lopulta päättyneet kantajien tappioon, ja heidän maksettavakseen tulleet vastaajien oikeudenkäyntikulut ovat yltäneet kuusinumeroiseen summaan.

Olipa taustalla sitten johonkin tautiluokitukseen sijoitettavia tai muuntyyppisiä ongelmia, niin melko surullinen episodi tuo on joka tapauksessa, kun korvausvelvollisiksi ovat joutuneet oikeudenkäynnissä kantajina olleet Pedersenin lapset eikä heidän asiamiehenään toiminut äiti, jolle vastuu kenties enemmän kuuluisi. Niin tai näin, vanhempaa Pederseniä ei ehkä oikein voi pitää peruspersuna, vaikka kyllä puolueen riveistä tämän sortin hahmoja varmasti enemmänkin löytyy.

Offline Virkamies

• Hero Member
  • En sitten laupeutunut
« Reply #136 on: October 12, 2011, 15:56:55 »
Minulle on näet hyvinkin selvää, että jos näkee nuivailun ja normaalin suvaitsevaisuuden joinain tasa-arvoisina mielipiteinä/arvovalintoina, on tosiasiassa jo silloin asettunut nuivaleiriin.

Tiedän. Kyseessä on juuri se sama metodi jolla toiset ihmiset siirtävät vihollisen vihollisleirin osaksi, jos katsoo islamin tms. maailmankatsomuksen tasa-arvoisena länsimaisen maailmankatsomuksen kanssa. Sehän tässä huvittaakin, että kun pyrkii noudattamaan normaalia suvaitsevaisuutta ja ottamaan yksilöt yksilöinä, niin löytyy väkeä, jotka sen varjolla sijoittavat "tosiasiallisesti" ihmiset joidenkin leirien osaksi.

ps. Oletko jo edistynyt tutkimussasi inuiittien naimatavoissa?

Käytännön testit ovat vielä käynnissä.

Mutta tosissaan, niin en tiedä, että miten asiaan voisi enää mitään lisätä. Olen kertonut sinulle, kuinka eurooppalaiset olivat saarella ensin ja että nämä ottivat yhteen inuiittien kanssa kun jälkimmäiset saapuivat sinne. Vieraanvaraisuutta varmasti osoitettiin myös silloin puolin ja toisin, mutta historiaan on kirjattu myös henkirikoksia ja vastaavaa hävitystä. Myöhemmällä ajalla tapahtunutta (kuvaamasi oliko se museon kertomus) ei silti voida katsoa miksikään peruslinjaksi siitä, mikä oli eurooppalaisten ja inuiittien ensikohtaamisen laatu, sillä siinä kuvattiin aikoja, jolloin inuiitit olivat jo ottaneet hallintaansa saaren, eikä vierailevia eurooppalaisia koettu minään erityisenä uhkana. Varmasti on annettu vaimoa vähän lainaan, mutta se ei valitettavasti ole ihan koko totuus ihmisten kohtaamisista inuiittien kanssa.
Irrelevanttia, koska mantsurian kalahuuhkaja.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #137 on: October 13, 2011, 12:00:01 »
Lainatkaamme Virkamiehemme mieliksi ja tasapuolisuuden vuoksi tähän(kin) ketjuun "asioista pitää voida puhua" -kommentti. Olen arvatenkin Virkamiehen vieroksumia "äärivasemmistolaisia" tms kirjoituksia - kuten Kemppisen tai Mäntylahden - suosinut liiaksi. Kaiketi tämä on Jari-Petri Heino -nimisen herrasmiehen näppäimistöltä.

Quote from: "steamheads", "Totuuden lähteillä" -blogi, 13.10.2011

[Edellinen kirjoitus]
« Mikä suomalaisia vaivaa?

Saatanan paskahousut

Suomi on täynnä miehiä, jotka ovat todellisia paskahousuja. Kiukutellaan, etteivät naiset joudu armeijaan tai osallistumaan maanpuolustukseen millään tavalla. Samaan ääneen huudetaan, ettei naiset anna tarpeeksi pillua.

Voi vittu. Mikä ihme se on? Ketä kiinnostaisi minuutissa pöksyihinsä laukeava mammanpoika.

Kaikkein eniten minua vituttaa kuitenkin ne itseään kivakivahyviksinä pitävät kusipäät, jotka käyttävät tuntikaupalla aikaa puolustaessaan raiskaajia, varsinkin jos raiskaaja sattuu olemaan neekeri tai arabi. Maailmanpuolueen( voi saatana) puheenjohtaja Mikael joku vitun lönnrooth on tässä suhteessa yksi ylivoimaisimpia naiveja imbesillejä, joka heti Immosen välikysymyksestä kuultuaan, alkoi selvittää/selittää tilastojen virheellisyyttä todellisuus.org foorumilla, jossa asiasta avautunut MArko Forsskin sai heti natsin maineen.

Vittu. Saatanan pellet. Miten tuollaisella miehellä voi olla lapsia ja parhaassa tapauksessa tyttölapsia. Saatana, että tuollaisen ihmisen pitäisi ottaa massiivista dildoa rektaaliinsa ilman rasvaa ja sen jälkeen joku vain kertoisi, että se on tilastoharha, koska oikeasti makuuhuoneissa sitä tehdään ihan vapaaehtoisesti.

Minulle on ihan sama, mitä joku vitun Emilia kukkafeministi kirjoittaa miehistä ja siitä, kuinka paljon he ahdistelevat nuoria tyttöjä sekstistisillä puheillaan. Kun pienenä poikana olin laiha ja muutenkin tyttömäinen, niin samalla tavalla ne kännipäiset ääliöt ahdistelivat ehdotuksillaan minua. Onpa vielä käynyt niinkin, että aikuisiällä kotiin kävellessäni tuli auto vastakkaiselta kaistalta minun viereeni jalkakäytävälle ja nuori mies kysyi ihan suoraan, saisiko imeä kyrpääni. Mitä sitten. Ajaessani taksia m inua hiplasivat tämän tästä keski-ikäiset ämmän ja ehdottelivat maksua luonnossa.

Näistä en ole koskaan saanut mitään traumoja, mutta kaikenlaiset Mikaelvitunlönrootit saavat minut tuntemaan vihaa ja syvää halveksuntaa. Saatana, mitä raasuja äijiä tässä maassa nykyään kasvaa. Millä vitulla ne pitävät huolen läheisistään?

Mikaelit voivat toki kirjoittaa mitä haluavat, mutta joku vastuu pitää myös kirjoituksistaan heidänkin ottaa, koska ovat sitä aina muilta vaatimassa.

Totuus kun ei pala tulessakaan ja varma fakta on, että neekerit ja arabit raiskaavat paaaaljon enemmän kuin eurooppalaiset, puhumattakaan suomalaisista. Myös sylivauvoja.

[Seuraava kirjoitus]

Afrikkalaisia raiskauksia

« Last Edit: October 13, 2011, 12:52:31 by Vongoethe »
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #138 on: October 13, 2011, 12:12:37 »
Eiköhän Forss nyt vain tullut ulos kaapista. On haistellut tuulia ja todennut ilmapiirin riittävän myötämieliseksi. RRRintama etenee tuolla sektorilla - ja eriytyy tavallisista kansalaisista, jo on aikakin.

En tiedä, minusta kaveri vaikuttaa melko järkevästi asiaan suhtautuvalta. Asiaan voi toki vaikuttaa se, että hän ajattelee kuten minä, että avoin data leikkaisi tätä vellovaa keskustelua siten, että vihapuheet jäisivät hieman vähemmälle ja voitaisiin keskittyä itse asiaan hieman neutraalimmin.

Quelle surprise.

En tiedä myöskään, että onko suurta syytä jakaa ihmisiä aina näihin hyviksiin ja pahiksiin. Kaikki, jotka eivät ole ihan samaa mieltä asioista kanssasi, eivät välttämättä ole mitään ihmeellistä vihollisleiriä. Itse pidän sitä lähinnä hyvänä merkkinä, että molemmat äärileirit pitävät toisen leirin ihmisenä.

Sinä se vaan jaksat. Sinun lisäksesi kovin harva täällä jakaa ihmisiä mihinkään hyviksiin ja pahiksiin, olisi melkoisen lapsellista touhua sekin. Joka niin uskottelee on joko typerys tai sitten takana on silkka panettelunhalu. Eikö tuo ala sinustakin tuntua melko lailla väsähtäneeltä, kuluneelta ja elähtäneeltä olkiukkoilulta? Pystynet parempaankin. Ellet pysty, minkä sille sitten voi. Jos on lusikalla annettu...

Tuo RRRintama-käsite on peräisin Hommaforumin nyt jo 40-sivuisesta ketjusta. Pari ärrää jäi minulta puuttumaan, lukekaa itse, Virkamies tästäkin on tietenkin tietoinen.

Arvatenkin pidät sitten myös vaikkapa oikeuslaitosta ja noita oikeuslaitoksen tuomitsemia raiskaajia "kahtena eri ääripäänä". Omasta puolestani, jaa kaikessa rauhassa ihmisiä vuohiin ja lampaisiin, kuten tässäkin teet, vaivihkaa, kuten tapanasi on ollut. Olisi vain miellyttävämpää, mikäli pitäisit asian vastaisuudessa omana tietonasi, sanoisin, että olet huomautellut aivan tarpeeksi.

Kerron sinulle salaisuuden: toki ihmisiä voidaan ryhmitellä ties millaisiin ryhmiin. Me kaikki kuulumme aina ja yhtäaikaisesti johonkin enemmistöön - ja johonkin vähemmistöön. Sitten on vielä ryhmittelyperusteita, sellaisia, jotka ovat yksilön valittavissa olevia, kuten lukeutuminen jonkun mielestään elämää suuremman aatteen kannatajiin, kuuluminen johonkin puolueeseen, moottoripyöräjengiin, harrasteryhmään, ammattiryhmään, uskontokuntaan ja niin edelleen - ja sellaisia, joita ei voi valita, kuten ihonväri tai etninen ryhmä.

Ulkoisia tuntomerkkejäkin toki on, niitä poliisin tuleekin käyttää työssään ja saada tietoonsa asioita, joita me tavalliset kansalaiset emme toisistamme saa. Siksi vaitiolovelvollisuus tuonkaltaisissa ammateissa yleensäkin on erittäin tärkeää. Luottamuksesta on kyse. Työn ulkopuolella...hmmmm.

Hyvä ja paha käyvät käsi kädessä, käytännön elämässä niitä on mahdotonta erottaa toisistaan. Kyse on määristä, suhteista ja asteista. Tämän toki tietäisit, jos olisit tutustunut mihin tahansa etiikan perusteokseen, muutenkin kuin ehkä tenttikirjana, joka luetaan, käydään tentissä, läpäistään tentti ja sitten unohdetaan kun on saatu arvosana. Jotkut myös ymmärtävät, mistä on kysymys, muistavatkin, ovat ottaneet opikseen, sisäistäneet, mieltäneet, soveltavat eettisiä periaatteita jopa omassa elämässään, pohtiessaan, mikä nyt on eettistä, mikä ei. Moralistit ja sormenheristelijät nyt ovat asia erikseen.

Poliisit nyt eivät ole erityisen välkkyjen ihmisten maineessa. Se heille suotakoon, kunhan eivät tuomareiksi ja poliitikoiksi ryhdy toimiessaan lain täytäntöönpanijoina. Tämä Forss nyt selkeästi tekee politiikkaa, ajaa omaa aatettaan virkamerkkinsä takaa, vieläpä käytellen valikoituja tilastonpätkiä ja linkitellen vähintäänkin kyseenalaiseen dataan ja sen tulkintaan (Helena Eronen, katso myös mitä Annushkalla on sanottavaa sekä mitä Annushkan linkeissä sanotaan). Tuollainen ei kuulu demokratiaan.

Jos Virkamiestä nyt mitenkään mihinkään "leiriin" kukaan on liittämässä, sen leirin nimi voisi olla vaikkapa "ääliöt ja sellaiseksi tekeytyvät, ääliömäiset". Ääliöille ei tietenkään voi mitään, eivät voi sille mitään itsekään, jälkimmäisestä voi sanoa, että edelliseen osajoukkoon kuuluvia ei voida syyttää jälkimmäisestä. En siis syytä Virkamiestäkään jatkossa tyhmäksi tekeytymisestä.
« Last Edit: October 13, 2011, 12:54:43 by Vongoethe »

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #139 on: October 13, 2011, 12:12:51 »
Lainatkaamme Virkamiehemme mieliksi ja tasapuolisuuden vuoksi tähän(kin) ketjuun "asioista pitää voida puhua" -kommentti. Olen arvatenkin Virkamiehen vieroksumia "äärivasemmistolaisia" tms kirjoituksia - kuten Kemppisen tai Mäntylahden - suosinut liiaksi. Kaiketi tämä on Jari-Petri Heino -nimisen herrasmiehen näppäimistöltä.

Hmhhh, minun mielestäni kaverilla on ihan pointti kirjoituksissaan. Tuota v-sanaa nyt voisi vähän vähemmän käyttää, mutta aika monesta asiasta olen hänen kanssaan kyllä samaa mieltä.

En usko, että kyseessä on J-P Heino. Hän kirjoittaa yleensä ihan omalla nimellään kyllä.

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #140 on: October 13, 2011, 12:14:28 »
Kaiketi tämä on Jari-Petri Heino -nimisen herrasmiehen näppäimistöltä.

Tämän "herrasmiehen" teksti on sen verran ala-arvoista, ettei tarvitse edes ottaa tekstilainausta, vaan voi viitata koko lantakasaan kerralla. Kumma, ettei tämä mies ole saanut vaaleissa enemmän ääniä, olisihan hän ilmiselvästi mitä parhain edustaja tässä nykyisessä lannanheittäjälaumassa mallia James "Median tuntija" Hirvisaari. Tuollainen viha yhteen pieneen päähän kasautuneena voi olla aika vaarallista. Mikael taas saa olla tyytyväinen ilmeisen onnistuneeseen, kiihkottomaan analyysiinsa - se tuntuu iskevän syvälle!

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #141 on: October 13, 2011, 12:18:21 »
Minulle on näet hyvinkin selvää, että jos näkee nuivailun ja normaalin suvaitsevaisuuden joinain tasa-arvoisina mielipiteinä/arvovalintoina, on tosiasiassa jo silloin asettunut nuivaleiriin.

Tiedän. Kyseessä on juuri se sama metodi jolla toiset ihmiset siirtävät vihollisen vihollisleirin osaksi, jos katsoo islamin tms. maailmankatsomuksen tasa-arvoisena länsimaisen maailmankatsomuksen kanssa. Sehän tässä huvittaakin, että kun pyrkii noudattamaan normaalia suvaitsevaisuutta ja ottamaan yksilöt yksilöinä, niin löytyy väkeä, jotka sen varjolla sijoittavat "tosiasiallisesti" ihmiset joidenkin leirien osaksi.

ps. Oletko jo edistynyt tutkimussasi inuiittien naimatavoissa?

Käytännön testit ovat vielä käynnissä.

Mutta tosissaan, niin en tiedä, että miten asiaan voisi enää mitään lisätä. Olen kertonut sinulle, kuinka eurooppalaiset olivat saarella ensin ja että nämä ottivat yhteen inuiittien kanssa kun jälkimmäiset saapuivat sinne. Vieraanvaraisuutta varmasti osoitettiin myös silloin puolin ja toisin, mutta historiaan on kirjattu myös henkirikoksia ja vastaavaa hävitystä. Myöhemmällä ajalla tapahtunutta (kuvaamasi oliko se museon kertomus) ei silti voida katsoa miksikään peruslinjaksi siitä, mikä oli eurooppalaisten ja inuiittien ensikohtaamisen laatu, sillä siinä kuvattiin aikoja, jolloin inuiitit olivat jo ottaneet hallintaansa saaren, eikä vierailevia eurooppalaisia koettu minään erityisenä uhkana. Varmasti on annettu vaimoa vähän lainaan, mutta se ei valitettavasti ole ihan koko totuus ihmisten kohtaamisista inuiittien kanssa.

Voisi Virkamieskin lakata ruikuttamista ihmisten "leireihin jakamisesta" Ainoa, joka täällä noista leirittelemisistä vaahtoaa on kyllä Virkamies itse. Ellette usko, käyttäkää forumin hakutoimintoa, "Search" ja hakekaa käyttäjältä Virkamies (By User) hakusanalla "leir*" tai muulla sellaisella.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #142 on: October 13, 2011, 12:24:39 »

En usko, että kyseessä on J-P Heino. Hän kirjoittaa yleensä ihan omalla nimellään kyllä.

Kirjoitti omalla nimellään Usarissa, kunnes sai kenkää sieltä. Virkamies asianajajaksi? Sehän on oikeusmurha!!1!!!

Todellako pidät noin törkeästi henkilöönkäypää kirjoitusta muuten asiallisena paitsi tuon genitaalin kansanomaisen nimen osalta? Veli Mäki-Ketelä: Reality Check.

IT-Insinööri - uskoisin, että tuo kirjoitus katoaa, koska edes Hommaforumilla kaikki eivät hyväksy sitä. Ei siksi, etteivätkö allekirjoittaisi noitakin teesejä tai ajattelisi juuri noin vaan siksi, että tuollaiset kirjoitukset eivät kyllä Hommaforumin mainetta ainakaan paranna ihmisten silmissä.

Quote from: Jari-Petri Heino/Topi Junkkari, Hommaforum, 13.10.2011

Jari-Petri Heino
Nimellinen
Jäsen^^^

Monikulttuuriasiantuntija

Vs: 2011-10-10 Eduskunta (Immonen/ps.): Ulkomaalaisten tekemät raiskaukset Suomessa
« Vastaus #145 : tänään kello 11:40:30 »Lainaus käyttäjältä: Topi Junkkari - tänään kello 11:30:45
Lainaus käyttäjältä: Jari-Petri Heino - tänään kello 11:15:14
Lainaus käyttäjältä: Mansikka - tänään kello 11:09:02
Mikael Lönnrothin kritiikki aiheesta:
http://mikael.puheenvuoro.uusisuomi.fi/85657-olli-immonen-ulkomaalaisten-raiskaukset-suomessa

Ja tässä vastaus Lönnrootheille.

http://blogitus.net/steamheads/2011/10/13/saatanan-paskahousut/

******************************************************************************************

[Topi Junkkari:]

Päätit sitten lähteä oikein asiatyylillä vastaamaan? Asiassa, joka alkoi kansanedustajan eduskunnassa tekemästä valtiopäivätoimesta?

Kohta rintamalinjan toisella puolella taas yleistetään tuo kirosanatulva kaikkien maahanmuuttokriittisten tai kaikkien persujen tai kaikkien VHM:ien mielipiteeksi.

******************************************************************************************

[Jari-Petri Heino :]

Niin. Kirosanat ne ovatkin niitä, jotka pilaavat tämän maan miesten maineen, ei missään nimessä naivit maailmanparantajat.
Minä olen yksittäishenkilö, jolla on yksittäiset mielipiteet. Minä vastasin Lönnrotheille ja muille raiskaajien puolustelijoille. Omasta mielestäni on erittäin epärelevanttia alkaa puhumaan tilastoharhoista, koska se ei poista totuutta afrikkalaisten ja lähi-idän nuorten miesten raiskauspotentiaalista.

Olen myös lopen kyllästynyt siihen, että ihmisillle kerrotaan, miten he saavat puhua, tai mistä saadaan puhua. Tuomittu raiskaaja on tekonsa tehnyt, minä taas en yllytä ketään mihinkään, kunhan ihmettelen tämän maan menoa ja naiveja ihmisiä.

Kirjattu
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

« Last Edit: October 13, 2011, 12:37:12 by Vongoethe »

Offline Reija Härkönen

• Hero Member
« Reply #143 on: October 13, 2011, 13:01:52 »

IT-Insinööri - uskoisin, että tuo kirjoitus katoaa, koska edes Hommaforumilla kaikki eivät hyväksy sitä. Ei siksi, etteivätkö allekirjoittaisi noitakin teesejä tai ajattelisi juuri noin vaan siksi, että tuollaiset kirjoitukset eivät kyllä Hommaforumin mainetta ainakaan paranna ihmisten silmissä.

Katoaa tai ei katoa, se on toisessa blogissa ja linkit singahtelevat samoinajattelijalta toiselle ja porukka hykertelee sille, kuinka on rohkeaa puhetta. Tällaiset tyypit ovat sitten kuitenkin niitä, jotka tuolla kadulla tulevat pää polvissa vastaan. Jos ei osaa omaa kantaansa puolustaa muuten, kuin toisten vittua heittelemällä (puhuisi edes omastaan!) ja yrittämällä todistaa omaa "miehisyyttään" toista halventamalla, niin olisi paras tyytyä mainioon ilmaisutapaan, johon törmäsin kerran Hesarin keskustelupalstoilla. Puhuttiin ties mistä uutisesta, joka saattoi maahanmuuttoakin ohuesti sivuta ja hommapartio oli tietysti kiihkeänä, ja yksi liikuttava postaus kuului näin: "Olen tässä asiassa samaa mieltä, kuin Halla-aho." Tuollahan se olisi tullut selväksi, ei tarvitse yrittää tulkita jumalansa sanaa, kun voi vain todeta olevansa pyhien tekstien kannalla.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #144 on: October 13, 2011, 13:08:53 »

Katoaa tai ei katoa, se on toisessa blogissa ja linkit singahtelevat samoinajattelijalta toiselle ja porukka hykertelee sille, kuinka on rohkeaa puhetta. Tällaiset tyypit ovat sitten kuitenkin niitä, jotka tuolla kadulla tulevat pää polvissa vastaan. Jos ei osaa omaa kantaansa puolustaa muuten, kuin toisten vittua heittelemällä (puhuisi edes omastaan!) ja yrittämällä todistaa omaa "miehisyyttään" toista halventamalla, niin olisi paras tyytyä mainioon ilmaisutapaan, johon törmäsin kerran Hesarin keskustelupalstoilla. Puhuttiin ties mistä uutisesta, joka saattoi maahanmuuttoakin ohuesti sivuta ja hommapartio oli tietysti kiihkeänä, ja yksi liikuttava postaus kuului näin: "Olen tässä asiassa samaa mieltä, kuin Halla-aho." Tuollahan se olisi tullut selväksi, ei tarvitse yrittää tulkita jumalansa sanaa, kun voi vain todeta olevansa pyhien tekstien kannalla.

Niinpä. Muutoksen Helena Eronen muuten kirjoitteli samalaisen "tasokkaan" blogikirjoituksen A-talkin vihaillassa esiintyneistä vasemmiston tytöistä Uuteen Suomeen. Seuraavana aamuna se katosi.

J. Mäki-Ketelä

• Guest
« Reply #145 on: October 13, 2011, 13:20:29 »
Todellako pidät noin törkeästi henkilöönkäypää kirjoitusta muuten asiallisena paitsi tuon genitaalin kansanomaisen nimen osalta? Veli Mäki-Ketelä: Reality Check.

Ilmaisin itseäni varsin epätarkasti. En tarkoittanut niinkään tätä kyseistä kirjoitusta, vaan siitä mitä ko. blogissa ylipäätään kirjoitetaan. Ihan puhuttelevia aiheitahan siellä oli, vaikka itse toki kirjoittaisin noistakin aiheista hieman eri sävyyn. Siitä, kuka mainittu Lönnroot on, minulla ei ole edes minkäänlaista käsitystä.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #146 on: October 13, 2011, 13:24:08 »

Ilmaisin itseäni varsin epätarkasti. En tarkoittanut niinkään tätä kyseistä kirjoitusta, vaan siitä mitä ko. blogissa ylipäätään kirjoitetaan. Ihan puhuttelevia aiheitahan siellä oli, vaikka itse toki kirjoittaisin noistakin aiheista hieman eri sävyyn. Siitä, kuka mainittu Lönnroot on, minulla ei ole edes minkäänlaista käsitystä.

Vai ei ole? Mikael kirjoitti juuri äsken ketjuun, jossa käsittelee juuri tuota Immosen aloitetta ja sen pohjalla olevia tilastoja. Joku voisi sanoa sinua puusilmäksi ja syystä.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #147 on: October 13, 2011, 14:03:18 »
« Last Edit: October 13, 2011, 14:29:36 by Vongoethe »

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #148 on: October 13, 2011, 15:21:27 »

Uteliaisuuteni heräsi, Mäksy.  :)Tarkentaisitko pikkuriikkisen, mitkä ko. blogin kirjoutuksista tai aiheista koet erityisen puhutteleviksi? Jos ymmärsin, viittasit tässä tuohon samaiseen blogiin, jossa siis J-P Heino paasaa hurjista  mamuraiskaajista ja linkittää Sierra Leoneen?
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #149 on: October 13, 2011, 16:44:15 »
Sarjassamme "Tästä pitää puhua", Jari Leinon tyylinäyte: Työttömyys- ja toimeentulotuki vain Suomen kansalaisille

Työttömyys- ja toimeentulotuki vain Suomen kansalaisille

Miksi? Mitä hyötyä siitä olisi? Vai lasketaanko maahanmuuttajalle aiheutunut kiusa hyödyksi?

Mikäli nykyistä sosiaaliturvasysteemiä halutaan ylläpitää, on jokaisella täällä laillisesti asuvalla oltava mahdollisuus jonkinlaiseen sosiaaliturvaan. Toimeentulotukikin on usein jotain aivan muuta kuin patologisen sosiaalitapauksen tilille kuukausittain ilmestyvä summa, se voi olla vaikkapa sairaalalaskun maksaminen, silmälasit jotta näkee tehdä töitä tai muuta vastaavaa.

Käytännössä sosiaalivaltiossa etuuksien rajaaminen koskemaan vain osaa pysyvän asuinpaikan maassa omaavia tarkoittaisi orjuuden laillistamista, koska on kuitenkin syötävä riippumatta siitä saako sosiaalitukea. Epäilemättä moni lähiöbaarin karjajala-lippis haaveilee siitä, että maahanmuuttajat hoitaisivat ruokapalkalla hänen tekemättömät kotityönsä. Oltaisiin oikein johtajia, todellista herrakansaa. Emme vielä ole ehkä aivan siinä pisteessä, että ihmisiä pitää nälällä alkaa motivoimaan, vaikka se olisi epäilemättä yksi tehokkaimmista kannustimista pois tukiriippuvaisuudesta. Tehokkainta olisi tietysti aseella uhaten pakottaminen, joten miksi ei sitten mentäisi suoraan siihen? Miksi tehdä kompromisseja?

Tietenkin voitaisiin poistaa nämä oikeudet maahanmuuttajilta, mutta sitten pitäisi maksaa/antaa hyödykkeinä jotain toisella nimellä kulkevaa apua, joten tulos olisi plus-miinus nolla. Ne perustelut miksi suomalaisille maksetaan sosiaalitukia pätevät aivan samalla tavalla maahanmuuttajiin. Jos tukia poistetaan, pitää ne minusta sitten poistaa kaikilta eikä vain osalta jollain rodullisilla perusteilla.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla