kauheamiehen viestit jää nyt tuohon niinkuin varoittavaksi esimerkiksi.
Minua aina jää mietityttämään nämä kauheatmiehet yms., että ovatkohan ne vaan lupsakkaita trolleja vai oikeasti noin sekaisin. Jos jälkimmäinen, niin olen aika huolissani heidän puolestaan.
Näkyi sekoilleen Hommallakin, samalla nimimerkillä. Poistin tuosta välistä pari omaa trollausviestiäni, siksi tuo vaikuttaa vieläkin sekavammalta kuin mitä hän oli jo valmiiksi.
Jep, kävin tsekkaamassa nuo hommaviestitkin. Taitaa se olla ihan oikeasti sekaisin. Aika surullista, jos päässä pyörii lähinnä vain nasset ja juutalaiset ja jotain kämyhorinaa täytteenä. Voi voi.
Näitä bloggareitahan on Suomessa ilmeisesti tasan kaksi kappalettta eli bloggarit moranen & laurio. Ilmeisesti on myös yksi fanipoika, joka kirjoittelee uudessasuomessakin. Kavereiden logiikka kulkee niin, että jos on todiste holokaustista, se on siionistien väärennös ja vain vastakkaiset todisteet lasketaan. Sillä tavallahan voi todistaa ihan mitä haluaa. Vaikka itse tapahtuma kiistetään, rivien välistä annetaan kuitenkin ymmärtää, että se olisi ollut ihan oikein, joten siinäkin on melkoinen paradoksi. Yritin kerran "keskustella" näiden kanssa ja kun esitin kaaviopiirroksen kaasukammioiden tuuletusjärjestelmistä minut bannattiin keskustelusta, koska olin esittänyt "juutalaisia väärennöksiä".
Ja kyllä, he tuntuvat olevan aivan tosissaan. Amerikkalaiset ja muut kansainväliset "liikkeen" johtajat tienaavat varmasti ihan kivoja summia "revisionisti"-kirjallisuudellaan, joten heidän motiivinsa ovat ymmärrettäviä, mutta suomalaisista en tiedä. Ehkä pyrkivät samaan?
Veikkaan, että suomalaisten natsifanien motiiveina on pelkkä sekopäisyys?
Tässä noin pari vuotta sitten tuli mielenkiintoinen dokumentti Auschwitzista, muistaakseni kolmiosainen, useampi osa joka tapauksessa.
Ihan alusta asti siinä sellainen vanha setä kertoili ihan pokkana aika vastenmielisiä muistojaan kyseisestä paikasta. Kaveri oli entinen SS-mies ja ollut siellä vartijana. Hän kertoi esim. siitä, kuinka olivat piesseet huvikseen vankeja, varastaneet heidän arvoesineitään, nöyryyttäneet, pelotelleet, uhkailleet jne.
Ohjelman edetessä kaverista tuli hyvin vastenmielinen ja inhottava kuva. Ihmettelin useamman kerran, että jopas on ällöttävä lähestymistapa tämän dokkarinkin tekijöillä.
Loppu olikin huikea: kaveri halusi jakaa kaiken tuon paskan katsojien kanssa sen takia, että nykymaailmassa turhan monet uskovat keskitysleirien olleen vaan joku ihme sionistinen huijaus ja että mitään sellaista ei oikeasti tapahtunut. Pappa halusi - omien sanojensa mukaan - antaa pahuudelle kasvot ja kertoa, kuinka hän katuu ja on pahoillaan, vaikka asioille ei enää mitään voikaan. Lopuksi hän vielä näytti ison nipun aikoinaan ottamiaan valokuvia sanojensa todisteeksi.
Ehkäpä tuo pappa olikin sittenkin vaan joku sionistien palkkaama näyttelijä?