SMF - Just Installed!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Nimimerkki "Asiaa Ajava" lähetti minulle kaksi epätoivottua privaviestiä, jotka tietysti deletoin niitä lukematta. Olisiko mahdollisuus saada privapuolelle sellainen namikka, jolla voisi estää häiriköitä spämmäämästä postilokeroa?
Näkyy löytyvän noista Personal Message Options -asetuksista.
Quote from: Köyry Väyränen on June 22, 2011, 19:24:28Quote from: Cls on June 22, 2011, 13:21:53Quote from: Köyry Väyränen on June 21, 2011, 20:50:15Nimimerkki "Asiaa Ajava" lähetti minulle kaksi epätoivottua privaviestiä, jotka tietysti deletoin niitä lukematta. Olisiko mahdollisuus saada privapuolelle sellainen namikka, jolla voisi estää häiriköitä spämmäämästä postilokeroa?Profiilin asetuksista saa estettyä henkilöt yksitellen tai privaviestittelyn kokonaan.Kai se sitten on meikäläisen kädettömyyttä, ettei ole vielä löytynyt oikeaa säädintä profiilista.Osaiskohan se Asiaa Ajava yhtään armeniaa? Kysyppä siltä?
Quote from: Cls on June 22, 2011, 13:21:53Quote from: Köyry Väyränen on June 21, 2011, 20:50:15Nimimerkki "Asiaa Ajava" lähetti minulle kaksi epätoivottua privaviestiä, jotka tietysti deletoin niitä lukematta. Olisiko mahdollisuus saada privapuolelle sellainen namikka, jolla voisi estää häiriköitä spämmäämästä postilokeroa?Profiilin asetuksista saa estettyä henkilöt yksitellen tai privaviestittelyn kokonaan.Kai se sitten on meikäläisen kädettömyyttä, ettei ole vielä löytynyt oikeaa säädintä profiilista.
Quote from: Köyry Väyränen on June 21, 2011, 20:50:15Nimimerkki "Asiaa Ajava" lähetti minulle kaksi epätoivottua privaviestiä, jotka tietysti deletoin niitä lukematta. Olisiko mahdollisuus saada privapuolelle sellainen namikka, jolla voisi estää häiriköitä spämmäämästä postilokeroa?Profiilin asetuksista saa estettyä henkilöt yksitellen tai privaviestittelyn kokonaan.
Quote from: Timo Anttila on June 22, 2011, 19:25:46Quote from: Köyry Väyränen on June 22, 2011, 19:24:28Quote from: Cls on June 22, 2011, 13:21:53Quote from: Köyry Väyränen on June 21, 2011, 20:50:15Nimimerkki "Asiaa Ajava" lähetti minulle kaksi epätoivottua privaviestiä, jotka tietysti deletoin niitä lukematta. Olisiko mahdollisuus saada privapuolelle sellainen namikka, jolla voisi estää häiriköitä spämmäämästä postilokeroa?Profiilin asetuksista saa estettyä henkilöt yksitellen tai privaviestittelyn kokonaan.Kai se sitten on meikäläisen kädettömyyttä, ettei ole vielä löytynyt oikeaa säädintä profiilista.Osaiskohan se Asiaa Ajava yhtään armeniaa? Kysyppä siltä?Kysytään näin yleisessä: Hajeren khosum jes, AsiaaAjava? (En jaksa kaivaa merkistöstä esille armenian aakkosia.) Ja turha irvailla kielioppivirheistä, en ole töissä tarvinnut armeniaa pariin vuoteen, mikä tarkoittaa että kaikki on unohtunut. En ole koskaan päässyt sille tasolle armeniassa, että taito pysyisi pystyssä omin voimin. Tuommoisen linkin heitän kyllä, jos teikäläiseltä on jäänyt huomaamatta:http://armenianhouse.org/Tuoltahan sitä kiintoisaa kamaa löytää sitten kun taito on sellaisella tasolla. Toivotaan, että siihen vielä päästään.