Author Topic: Ne tekevät sen itse - levittäkää Homman osoitetta  (Read 6744 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
Re: Ne tekevät sen itse - levittäkää Homman osoitetta
« Reply #15 on: April 06, 2010, 10:20:29 »
Tähän vielä lisättäköön, että oman kokemukseni perusteella Hommasta löytyy myös sekä erinomaisen asialliseen keskusteluun kykeneviä henkilöitä että varsinaisia "helmiä", kuten nimimerkki "turha jätkä".Ko. keskustelija loistaa joukossa terävine ja analyyttisine välihuomioineen, joita tunteen palo ei ole tuntunut liiemmin sokaisevan. Itse kadehdin avoimesti tällaista kykyä.  
« Last Edit: April 06, 2010, 10:22:17 by Warda »
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Oami

• Guest
« Reply #16 on: April 06, 2010, 12:44:37 »
Vilpittömät onnentoivotukset tälle forumille, jos se onnistuu pysymään kaikin puolin asiallisena paikkana, varsinkin tällaisen tunteita kuohuttavan aiheen äärellä.

Kuten on jo todettu, Hommaforumilla on monenlaista kulkijaa. Uskon, että keskivertokulkija osaa itsekin erotella.

Jonkin verran näkisin lisäksi sosiaalista tilausta foorumille, joka sallii vain oikeita nimiä. Uskoisin, että oman nimen käyttö nostaa joltisestikin kynnystä ruveta mm. vääntämään vastapuolen nimiä, mitä tosiaan pidän varsin lapsellisena.

Offline AsiaaAjava

• Full Member
« Reply #17 on: July 02, 2011, 01:50:55 »
Mielestäni tätä hyväksi todettua traditiota tulisi jatkaa!

Vai mitä?

Offline Kellottaja

• Hero Member
« Reply #18 on: July 02, 2011, 04:57:03 »
"Ne tekevät sen itse!"

Tämä on jo klassikko.
PS:n ja maahanmuuttokriitisten nousu Suomen suurimmaksi puolueeksi on pyritty tehdä mahdollisimman helpoksi.

OK, PS:llä ei ollut asiaa? Vain protestia.......

1) Absurdit eurotuet (miljardeja sinne sun tänne.............)
2) maahanmuutopolitiikan järkeistäminen
3) paskalaki/aselaki/pakkoruotsi/hätäkeskusuudistus/...........

Offline DuPont

• Full Member
« Reply #19 on: July 09, 2011, 00:06:19 »
"Ne tekevät sen itse!"

Tämä on jo klassikko.
PS:n ja maahanmuuttokriitisten nousu Suomen suurimmaksi puolueeksi on pyritty tehdä mahdollisimman helpoksi.

Kun eduskunnan kesälomien jälkeen päästään päivänpolitiikkaan kiinni, hallituksen vasemmisto (SDP, Vas., Vihr.) on helisemässä. EU, maahanmuutto, pakkoruotsi jne. odottavat ratkaisua. Ratkaisut eivät ole mieluisia.

Harri

• Guest
« Reply #20 on: July 09, 2011, 00:53:50 »

Kun eduskunnan kesälomien jälkeen päästään päivänpolitiikkaan kiinni, hallituksen vasemmisto (SDP, Vas., Vihr.) on helisemässä. EU, maahanmuutto, pakkoruotsi jne. odottavat ratkaisua. Ratkaisut eivät ole mieluisia.

Pakkoruotsi? Ei se ainakaan poistumassa ole, enkä nyt muutenkaan ymmärrä miten tämä kysymys jakaisi hallituksen rivejä.

Tuota Euroopan Unionia voisit kyllä kanssa hieman avata. Ovatko esimerkiksi Kokoomus ja Demarit jotenkin ihan eri sivulla? Kuinka niin?

Offline Kourumies

• Hero Member
« Reply #21 on: July 09, 2011, 01:19:29 »
Tuota Euroopan Unionia voisit kyllä kanssa hieman avata. Ovatko esimerkiksi Kokoomus ja Demarit jotenkin ihan eri sivulla? Kuinka niin?

Kuten tiedämme, Kokoomus on aina kynsin hampain vastustanut EU:ta, tuota Jean Monnet'n, Richard Coudenhove-Kalergin, Helmut Kohlin ja muiden veripunaisten bolsevikkien juonta sinivalkoisen Suomen kommunismilla mädättämiseksi.
Aiemmin nimellä Köyry Väyränen tunnettu artisti.

Offline DuPont

• Full Member
« Reply #22 on: July 09, 2011, 02:23:54 »

Pakkoruotsi? Ei se ainakaan poistumassa ole, enkä nyt muutenkaan ymmärrä miten tämä kysymys jakaisi hallituksen rivejä.

Pakkoruotsissa ainoa olennainen kysymys on, milloin! Pakkoruotsi on historiaa, on kyse vain aikataulusta. Pakkoruåtsi katoaa tämän tai ensi hallituksen aikana. Tämäkin kysymys tulee jakamaan nykyisen hallituksen rivejä.

Harri

• Guest
« Reply #23 on: July 09, 2011, 05:40:10 »

Pakkoruotsissa ainoa olennainen kysymys on, milloin! Pakkoruotsi on historiaa, on kyse vain aikataulusta. Pakkoruåtsi katoaa tämän tai ensi hallituksen aikana. Tämäkin kysymys tulee jakamaan nykyisen hallituksen rivejä.

Ei se ainakaan tämän hallituskauden aikana tapahdu. Miten tämä jakaa nykyisen hallituksen rivejä? Siellä ei taida olla esimerkiksi ainuttakaan puheenjohtajaa, joka kannattaisi pakkoruotsin poistamista saati alkaisi ajamaan asiaa. Kokoomuslainen pääministerimme on lisäksi suunnilleen enemmän pro-pakkoruotsi, kuin keskiverto rkp:lainen.

Offline Sam Karvonen

• Hero Member
« Reply #24 on: July 09, 2011, 07:47:34 »
"Ne tekevät sen itse!"

Tämä on jo klassikko.

Sinulla taitaa muuten olla ihailtava taipumus puhua paskaa suurella itsevarmuudella. Postaushistoriasi lukemisella on laksatiivinen vaikutus. Miksi olet?
"Ihmiskunnan hyvinvointia, sen rauhaa ja turvallisuutta, ei voida saavuttaa ennen kuin sen ykseys on lujasti vakiinnutettu." - Bahá'u'lláh(1817-1892)

Offline Tönnies

• Sr. Member
« Reply #25 on: July 09, 2011, 09:42:52 »
Sinulla taitaa muuten olla ihailtava taipumus puhua paskaa suurella itsevarmuudella. Postaushistoriasi lukemisella on laksatiivinen vaikutus. Miksi olet?

Älä huoli, ko. nimimerkillä ei tähänkään asti ole ollut minkäänlaisia intressejä kuin sohia epämääräisiä öyhöviestejä pitkin foorumia välittämättä yhtään siitä, mitä niihin vastataan. Koska kyseessä kaikesta huolimatta on kuitenkin keskustelufoorumi, olisi suotavaa että sitä keskusteluakin pyrittäisiin käymään. Vaihtoehtoisesti voi poistaa itsensä, ensialkuun vaikka ihan täältä foorumilta.
"Itse näen tämän skinitoiminnan vastavoimana maahanmuutajajengien vuosia jatkuneelle ja mediassa vaietulle terrorille." - nimimerkki Harry Vestbacka, HS.fi 02.11.2010

Offline DuPont

• Full Member
« Reply #26 on: July 13, 2011, 05:35:23 »

Ei se ainakaan tämän hallituskauden aikana tapahdu. Miten tämä jakaa nykyisen hallituksen rivejä? Siellä ei taida olla esimerkiksi ainuttakaan puheenjohtajaa, joka kannattaisi pakkoruotsin poistamista saati alkaisi ajamaan asiaa. Kokoomuslainen pääministerimme on lisäksi suunnilleen enemmän pro-pakkoruotsi, kuin keskiverto rkp:lainen.
Olet saattanut, tosin olet saattanut olla huomaamattakin, että yleinen mielipide sotii vahvasti pakkoruotsia vastaan, joten se tulee poistumaan. Kyse on vain aikataulusta. Asia tulee esille eduskunnassa, ennemmin tai myöhemmin. (En minäkään ruotsin kieltä vastusta, vastustan vain sen pakollisuutta.)

Quote from: Tönnies
Älä huoli, ko. nimimerkillä ei tähänkään asti ole ollut minkäänlaisia intressejä kuin sohia epämääräisiä öyhöviestejä pitkin foorumia välittämättä yhtään siitä, mitä niihin vastataan. Koska kyseessä kaikesta huolimatta on kuitenkin keskustelufoorumi, olisi suotavaa että sitä keskusteluakin pyrittäisiin käymään. Vaihtoehtoisesti voi poistaa itsensä, ensialkuun vaikka ihan täältä foorumilta.
Älä vastaa viestiin, puutu mieluummin kuvaan vastaväittäjästä. Näinhän te toimitte. Katso wikistä argumentaatiovirheet. Typerys. Viesti loppuu. Peace.

Offline Stas

• Jr. Member
  • **
« Reply #27 on: July 27, 2011, 19:50:48 »
Mitä enemmän ihmisiä sinne hakeutuu, sen suuremmaksi suhteellisesti "maahanmuuttokriitikoiden" vastustus kasvaa, koska foorumi ei jätä paljon arvailujen varaan.

Minä olen käynyt postaamassa sinne vain pari kertaa, näkökantani tulivat ilmi Homman vaalikoneessa. En koe tarpeelliseksi sen lukemista, mutta nyt kun kehotat, käyn katsomassa. Tuskin ilahdun näkemästäni.

Minä pistin sinne hompanssivitsin ja minä sain potkut foorumilta. Aika hyvä, en ole koskaan ennen lentänyt foorumilta ulos kolmen postauksen jälkeen.
« Last Edit: July 27, 2011, 22:02:30 by Stas »
"Kim Anthoni: Josef Göbbels opetti maailmalle seuraavan totuuden. Kun valhetta jaksaa toistaa tarpeeksi kauan, se muuttuu todeksi. Sama prosessi on nyt käynnissäJussi Halla-Ahoa vastaan"