Ongelma on olemassa ja vain entisestään voimistumassa PS:n "jytkyn" ansiosta. Olen itse omalla nöyrällä panoksellani jo osallistunut asianomaisen Uuden Suomen bloggaajan HERKKÄÄN apologiabloggaukseen, joita toivon lisää vastaanvankaltaisilta uskoontulleilta.
Tosin itse supistaisin, kohdentaisin tuota sinun PS:ään kohdistuvaa häikäilemätöntä vihakärkikeskustelua, muistuttamalla että jos yhden juopuneen keskustalaisen höpönassun puhe otetaan PS:ssä "uhkana" ovat persut jopa ruotsalaisia pehmeämpia karaktereita. Ja se ei ole imagollisesti uskottavaa ainakaan näillä itäisillä suunnilla, jossa me joukolla kuitenkin Halla-ahoa ja Soinia äänestettiin.
Voin kuitenkin ymmärtää tämän PS:ää martyroivan aloituksen myös Halla-ahon, Hakkaraisen, mutta ennen kaikkea HIRVISAAREN kautta. Siis, tsilleesti että jos joku sanoo tai uskaltaa ruotia samaan tyyliin persuja, on se vain ja yksinomaan VIHAAN perustuvaa toimintaa.
Muistutan samalla, että esimerkiksi Homma -foorumi, tuo PS:n, Muutoslaisten ja muiden jalojen menomesta, ei millään muotoa ruoki tai edes vihjaa itsessään sellaiseen, joka voisi johtaa vihaisiin tai ihgu hassuihin erityisesti nikillisten iskuihin niitä kohtaan, joita ko. foorumilla käsitellään kielteisesti. Miksi sen voisikaan, se kun on vain maahanmuuttokriittisten foorumi ja foorumi ei ole vihan paikka, se on avoin tiedon ja mielipiteiden vaihtamisen mesta.
Ja Vestbacka, tää Jalonen ei osaa mamukritismia. Se on 0.