Author Topic: Suuri MM-snooker-ketju  (Read 1248 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ilkka

• Hero Member
Suuri MM-snooker-ketju
« on: April 26, 2011, 22:42:19 »
Näin hiukkasen kevyempänä aiheena näin vaalien tulosta sulatellessa sattuneekohan laudalla olemaan ketään snooker-fania?

Kisat parhaillaan menossa ja jo jokusen killinkin köyhempänä Ronnieta vastaan pelanneena (nyyh) veikkaan loppuottelupariksi Selby - O Sullivan komboa & Ronnielle 4. maailmanmestaruutta. Kenelläkään asiaan kommenttia?

Trump on kyllä ollut todella kova mutta välieriin päättyy matka, näin veikkaan.

Offline kmruuska

• Full Member
Re: Suuri MM-snooker-ketju
« Reply #1 on: April 26, 2011, 23:12:09 »
Näin hiukkasen kevyempänä aiheena näin vaalien tulosta sulatellessa sattuneekohan laudalla olemaan ketään snooker-fania?

Jep. Just hävisin äänestyksen telkkariohjelmasta 1-2 akoille kun olisin halunnut katsoa peliä. No, nyt tuossa taustalla pauhaa joku talkshow jossa sentään luoja kiitos on vieraana Stephen Fry joka pelastaa ohjelman kuin ohjelman.

Kisat parhaillaan menossa ja jo jokusen killinkin köyhempänä Ronnieta vastaan pelanneena (nyyh) veikkaan loppuottelupariksi Selby - O Sullivan komboa & Ronnielle 4. maailmanmestaruutta. Kenelläkään asiaan kommenttia?

Trump on kyllä ollut todella kova mutta välieriin päättyy matka, näin veikkaan.

Trump oli hurjan vakuuttava sekä edellisessä turnauksessa Saksassa jonka voitti, että nyt MM-avausottelussa hallitsevaa mestaria vastaan. On 21-vuotiaalla uskomattoman paljon päätä pelata. Mutta voihan se olla että kokemus voittaa ja O'Sullivan hoitaa potin kotiin. Missä on muuten kaikki naispuoliset pelaajat ja miten ihmeessä se yksi rouva on päässyt vakiotuomariksi kaikkiin arvoturnauksiin?

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #2 on: April 27, 2011, 00:07:46 »
Ooh, ihana Michaela Tabb.. :) On ilmeisestikin vaan niin asialleen omistautunut.

Dottista tuli kyllä jauhelihaa mutta katsotaan nyt miten Trumpin käy, Selby päättänee tien, Junhuin kanssa puolestaan noin 50-50.

Oli kyllä Ronniella lyönti kunnossa kun katselin peliänsä Higginsiä vastaan :)

Offline kmruuska

• Full Member
« Reply #3 on: April 28, 2011, 15:31:06 »
Eipä tullu sitten Sullivanista eikä Selbysta mestaria tällä kertaa. Kattelin eilen Selby-Ding -ottelun loppua ja olihan se hienoa peliä Dingiltä. Selby taas oli jotenkin hermostunut ja teki kummallisia virheitä. Ding ratkaisi viimeisen freimin mielettömän hienolla snookerilla josta Selby ei vaan selvinny. Melkeen veikkaisin että nyt menossa olevan (0-1) Trump-Ding -parin voittaja vie koko turnauksen.

Harri

• Guest
« Reply #4 on: April 28, 2011, 15:35:56 »
Pelaatteko itse ja mikä on teidän suurin breikki? Mulla se on noin kahdeksan.

Hieno peli, pitäis kaivaa joku netti-streami jostain. Vinkkejä?

Offline Ilkka

• Hero Member
« Reply #5 on: April 28, 2011, 15:52:25 »
Suurin breikki oli jossakin 40 hujakoilla silloin kun pari vuosikymmentä sitten pelailin kyseistä lajia.

Nuori voima sitten jyräsi, petyin Ronnien suoritukseen Higginsiä vastaan kyllä eilen.

Streameista en valitettavasti tiedä, itse seuraillut töitten jälkeen Eurosportilta, en kuitenkaan siltä suomalaiselta.

Offline kmruuska

• Full Member
« Reply #6 on: April 28, 2011, 15:53:54 »
Pelaatteko itse ja mikä on teidän suurin breikki? Mulla se on noin kahdeksan.

Hieno peli, pitäis kaivaa joku netti-streami jostain. Vinkkejä?

En pelaa itse, mutta jos pelaisin olisin hiton hyvä! Valitettavasti nettistriimeistä en tiedä ellei Eurosport lähetä. Itse katselen Eurosport HD:lta missä lamppujen heijastukset palloista näkyvät virheettöminä ja kiksitahratkin erottuvat. Mutta parasta on kun tulee rantalentistä jota kyllä pelaan itsekin.

EDIT: Ainakin tänne ruuhka-Eurooppaan Eurosport lähettäis pientä korvausta vastaan livestriimiä. En tiedä toimiiko Suomessa.
« Last Edit: April 28, 2011, 15:55:44 by kmruuska »

Zack

• Guest
« Reply #7 on: April 28, 2011, 22:28:33 »
Taitavia ukkeleita, kunnes tulee Kauhea Kikki.  :)