Author Topic: Palautetta ylläpidolle  (Read 131640 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
Re: Palautetta ylläpidolle
« Reply #450 on: June 20, 2012, 18:07:41 »
Hiilinen takas! Marttila takas! Mulari takas!

(Aika tomppelipuuhaa, huutoäänestys, pitänee siis osallistua - tai olla osallistuvinaan. Jalonen kerran ehdotti Virkamiestä, Dzeeetz)
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline mh

• Hero Member
« Reply #451 on: June 20, 2012, 18:09:07 »
Tässä Julmurille pari avatar-ehdotusta:

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #452 on: June 20, 2012, 18:09:35 »
Julmuri modeksi ja Mikaelin työtaakkaa kevennetään antamalla hänelle ainoastaan Julmuri valvottavaksi? ;)

Ei aivan huono ehdotus :D
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Warda

• Hero Member
  • tunnustuksellinen rusinapullasynkretisti
« Reply #453 on: June 20, 2012, 18:30:09 »
Kannatan Julmiaa modeksi. Itse olen sekä liian kiltti, liian kärsimötön että liian harvakseltaan netissä.  :)
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."
- Rasistikortti ja rikostuomiokortti yhdessä! Luuseri!

Offline sr

• Hero Member
« Reply #454 on: June 20, 2012, 18:32:11 »

Itse en ole erityisen innostunut moden hommiin, etenkään jos Mikaelin linjaa pidetään löysänä, koska itse tulisin todennäköisesti noudattamaan suunnilleen samaa linjaa. Julmuri kelpaa minulle hyvin. Tosin veikkaan, että hänelle moden oikeudet antamalla takaamme, ettei Harran ainakaan tänne tule takaisin.

Tuosta vielä sen verran, että Julmurin viestihistoriaa niin täällä, Hommalla, Hommawatchissa ja muuallakin lukeneena mikään ei viittaisi siihen, että noin tapahtuisi mitä tulee Harraniin. Pitäisin todennäköisempänä sitä, että Harranin ollessa mode (God forbid), noin voisi tapahtuakin, jos sittenkään.

Niin, en siis tarkoittanut, että Julmuri kohtelisi häntä kaltoin, vaan sitä, että Harran itse ei haluaisi tulla palstalle, jossa Julmuri on modena. Sen verran tiukasti ottivat tuossa kuukausi sitten henkilökohtaisella tasolla yhteen.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #455 on: June 20, 2012, 18:34:15 »

Niin, en siis tarkoittanut, että Julmuri kohtelisi häntä kaltoin, vaan sitä, että Harran itse ei haluaisi tulla palstalle, jossa Julmuri on modena. Sen verran tiukasti ottivat tuossa kuukausi sitten henkilökohtaisella tasolla yhteen.

Miksipä haluaisi muutenkaan, tämä kun on tehoton propagandatuutiksi. Usarikin on paljon tehokkaampi tai vaikka Hommaforum.

Offline Warda

• Hero Member
« Reply #456 on: June 20, 2012, 18:36:46 »
Jospa Harran laittaisi privaa minulle, jos kokee Julmian moderoivan itseään epäoikeudenmukaisesti.
"Jos Volvo-Markkanen perustaa nettiforumin, jossa hänen seuraajansa keskustelevat pankkien turvajärjestelmien kiertämisestä, kyllä sitäkin sanottaisiin pankkirosvoforumiksi, vaikka millaisella mölinällä sinne kirjoittavat sen kieltäisivät."

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #457 on: June 20, 2012, 18:37:59 »
Kannatan Julmiaa modeksi. Itse olen sekä liian kiltti, liian kärsimötön että liian harvakseltaan netissä.  :)

Eikö tämä ole aika selvä sitten kun Julmurikin sanoi ok? Nyt sinun pitää vain laittaa se kruunu päähän ja lausua taikasanat :)
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline sr

• Hero Member
« Reply #458 on: June 20, 2012, 18:43:54 »

Sillä paranoidisuudellasi, että ajattelet itsellesi seuraavan jotain kauheaa pelkästään siitä, että saisin sinun todellisen henkilöllisyyden (tai no, ainakin sähköpostiosoitteesi) selvitettyä, mutten sitä levittelisi.

Mitä ihmeen kauheaa? Mitä oikein polttelet?

No, sinun kommenttisi siihen, kun joku esitti minua modeksi oli se, ettet missään tapauksessa halua, että "hommalainen" sr saisi sinun sähköpostiosoitteesi selville. Kun AV tämän kauheudesta sinulta kyseli ja viittasi siihen, ettei uskonut minun sitä levittelevän, niin sanoit olevasi huolissasi pelkästään siitä, että minä saisin sen luettua.

Ei minulla henkilökohtaisesti ole mitään salattavaa,

No, mikä se pelkosi minun ehdotetun modeuteni suhteen sitten oli?

joskaan en levittele esimerkiksi henkilökohtaisissa yksityisviesteissä tietooni tullutta ilman asianomaisen lupaa. Siihen ovat muuten täällä syyllistyneet esimerkiksi Warda (Miniluv) ja Jalonen (Demonisoitu), omalla yksäripuolellani pari tarpeetonta lipsahdusta muiden kuin minun tekemiä.

Minusta on täysin eri asia, että yksityisviestiä levittää sen saaja kuin se, että sitä levittää joku, joka on päässyt siihen muuten vaan käsiksi.

En pidä mokomaa kovinkaan eettisenä, joskus ymmärrettävänä.

Riippuu yksityisviestistä. Jos itse saisin joltain yksityisviestin, joka sisältäisi minulle suunnattua solvausta, niin en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi pitää turpani kiinni siitä, että joku on osoittautunut käytäytyvänsä huonosti.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #459 on: June 20, 2012, 18:48:41 »

En pelkää mitään.

Et halua kuulla perusteluitani, miksi en sinua modeksi tänne hyväksyisi, Hommalle voisit kelvatakin, ainakin minun mielestäni. Tuskinpa Homma ry:n mielestä kuitenkaan.

Muillekin kuin minulle se lienee ilmeistä. Kuten sanoin, en pidä huutoäänestystä muutenkaaan mitenkään hedelmällisenä, mielipiteensä kukin tietenkin saa sanoa.

Offline sr

• Hero Member
« Reply #460 on: June 20, 2012, 18:52:12 »

En pelkää mitään.

Et halua kuulla perusteluitani, miksi en sinua modeksi tänne hyväksyisi, Hommalle voisit kelvatakin, ainakin minun mielestäni. Tuskinpa Homma ry:n mielestä kuitenkaan.

Tuollainen vihjailu on varsin lapsellista. Olet jo sanonut syyn liittyvän siihen, että pääsisin käsiksi sinun sähköpostiosoitteeseesi.

Sano nyt vaan kaikkien kuullen, mikä minussa on vikana. Lupaan, etten suutu  ;)

Offline Warda

• Hero Member
« Reply #461 on: June 20, 2012, 18:52:31 »
Sr ja Vongoethehan muodostaisivat mainion modeparivaljakon!  :D Kelpaisi toki minulle, jos molemmat tulisivat.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #462 on: June 20, 2012, 18:57:42 »

En pelkää mitään.

Tuollainen vihjailu on varsin lapsellista. Olet jo sanonut syyn liittyvän siihen, että pääsisin käsiksi sinun sähköpostiosoitteeseesi.

Sano nyt vaan kaikkien kuullen, mikä minussa on vikana. Lupaan, etten suutu  ;)

Minusta olet liian tyhmä, huonomuistinen, yksiulotteinen, putkiaivoinen, you name it, siihen hommaan enkä luota arvostelukykyysi muutenkaan. Jostakusta muusta varmaan olet luotettava ynnä muuta sellaista, tämä nyt vain oma näkemykseni. Toistaiseksi et ole antanut aihetta muuttaa sitä.

Sähköpostiosoite ei itselleni ole mikään ongelma, sieltä löytyy muistaakseni New York Timesin puhelinnumero. Joistakin yksäreistäni voisi löytyä jotain muutakin, niin itseäni kuin muitakin koskevaa luottamuksellisluontoista tietoa. Kuvittelet näemmä aina, että ajattelen vain itseäni. Se ei pidä paikkaansa.
« Last Edit: June 20, 2012, 19:15:39 by Vongoethe »

Offline Warda

• Hero Member
« Reply #463 on: June 20, 2012, 19:01:38 »
Lienee parempi, ettette sitten modeile kumpikaan. Harmi että Mikael olet postanut itsesi. Harkitsisit nyt paluuta!

Offline mh

• Hero Member
« Reply #464 on: June 20, 2012, 19:20:25 »
Wardan kanssa ilman muuta samoilla linjoilla. Mikael ilman muuta takaisin modeksi. Jos ei halua niin ei siinä mitään ole pakko tehdä, mutta ainakin itselläni on tällä palstalla turvallinen olo, kun tietää että Mikael valvoo ;)