Author Topic: Palautetta ylläpidolle  (Read 131630 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sr

• Hero Member
Re: Palautetta ylläpidolle
« Reply #435 on: June 20, 2012, 17:15:16 »

Silti (ehkä vähän naivistikin) uskoisin ettei hän lähtisi tietojamme levittelemään.

Juttu onkin siinä, että eihän niitä toki sellaisinaan tarvitse levitelläkään, riittää, että lukee. Uskon, että naiivisti uskot.

Niin, minullahan tunnetusti on oma SA-joukko takanani, joka tulisi sinut heti sängystä klo 3 aamulla repimään, jos vaan saisin henkilöllisyytesi selvitettyä.  ;)

Vähän rajaa paranoidisuudellekin.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #436 on: June 20, 2012, 17:16:32 »

Vau, että ihan "hommainen" olen nykyisin. Ovatko J. Jalonen ja Julmurikin sellaisia, kun ovat silläkin palstalla kirjoitelleet?

Minulle olet sitä ollut aina. Puhetta siitä, onko hommalainen jo kirjautumalla sinne on ollut jo tarpeeksi. Ehkä on, mutta millainen?

Pystyvätkö modet tosiaan lukemaan jäsenten toisilleen lähettämiä yksityisviestejä?

Jos osaavat ja haluavat, pystyisivät kyllä. Vaatii toki pikkuisen syvempää alan tuntemusta kuin keskivertomodella on.

Tästä pätkästä minulle jäi epäselväksi, mihin tuolla "niin" -sanalla viittaat.

Muun muassa yksityisviestien lukemiseen ja sähköpostiosoitteiden selvittämiseen.
Solitudinem faciunt, pacem appellant.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #437 on: June 20, 2012, 17:18:34 »

Silti (ehkä vähän naivistikin) uskoisin ettei hän lähtisi tietojamme levittelemään.

Juttu onkin siinä, että eihän niitä toki sellaisinaan tarvitse levitelläkään, riittää, että lukee. Uskon, että naiivisti uskot.

Niin, minullahan tunnetusti on oma SA-joukko takanani, joka tulisi sinut heti sängystä klo 3 aamulla repimään, jos vaan saisin henkilöllisyytesi selvitettyä.  ;)

Millä ihmeen paranoidisuudella? Missä tuollaisia olen sanonut? Eivätköhän nuo kuvitelmat tule omasta päästäsi, jolloin se paranoidi saattaa löytyä lähempää kuin luuletkaan.
« Last Edit: June 20, 2012, 17:25:36 by Vongoethe »

Offline mh

• Hero Member
« Reply #438 on: June 20, 2012, 17:22:36 »
Julmuri modeksi ja Mikaelin työtaakkaa kevennetään antamalla hänelle ainoastaan Julmuri valvottavaksi? ;)

AV

• Guest
« Reply #439 on: June 20, 2012, 17:26:57 »
Julmuri modeksi ja Mikaelin työtaakkaa kevennetään antamalla hänelle ainoastaan Julmuri valvottavaksi? ;)

Tämä hyvä  ;D

Offline sr

• Hero Member
« Reply #440 on: June 20, 2012, 17:30:18 »

Niin, minullahan tunnetusti on oma SA-joukko takanani, joka tulisi sinut heti sängystä klo 3 aamulla repimään, jos vaan saisin henkilöllisyytesi selvitettyä.  ;)

Millä ihmeen paranoidisuudella? Missä tuollaisia olen kuvitellut? Eivätköhän nuo kuvitelmat tule omasta päästäsi, jolloin se paranoidi saattaa löytyä lähempää kuin luuletkaan.

Sillä paranoidisuudellasi, että ajattelet itsellesi seuraavan jotain kauheaa pelkästään siitä, että saisin sinun todellisen henkilöllisyyden (tai no, ainakin sähköpostiosoitteesi) selvitettyä, mutten sitä levittelisi.

Itse en ole tuosta nimimerkkini suojasta huolissani, kunhan kuka tahansa modena onkin, pitää sähköpostiosoitetietoni itsellään, eikä levittele sitä. Uskon esim. että Julmuri pystyisi tähän.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

Offline Zakari

• Sr. Member
  • Allons-y!
« Reply #441 on: June 20, 2012, 17:42:30 »
Nämä kahvila-tsättiketjut ovat ihan turhia täällä.

Ne ovat offtopic -osastolla, jossa minun käsittääkseni voi keskustella mistä vaan sääntöjen puitteissa. Ajattelin, että kiusaus onliner-mölinään vähenee, kun sitä voi tehdä oikeaa keskustelua häiritsemättä. Hyvää tuulta ja myönteistä leikkimieltä on tässä maailmassa liian vähän, sitä minä vaan. Ne ovat olleet mukana, ketkä ovat halunneet.

Jos jotain olen häirinnyt, niin olen pahoillani. Se ei ollut tarkoitukseni.
"The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. Hey. The good things don't always soften the bad things, but vice-versa, the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant." - The Eleventh Doctor

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #442 on: June 20, 2012, 17:43:16 »
Ei ole mennyt ainakaan minun silmissäni. Sitä paitsi tod.org jää tuuliajolle, jos sinä lähdet. Tietenkin jos touhu tuntuu liian stressaavalta, niin emme me tietenkään voi sinua pakottaa jäämään.

Kiitos sr! Tuuliajoon en usko, siis enempään kuin jo nyt. Ihmiset ovat yllättävän helposti korvattavissa toisilla ihmisillä vaikka itsekkäästi ei aina näin haluaisi uskoa :)

Minä ainakin yritän satsata asialliseen keskusteluun jostain asiasta. Ehkä siihen voitaisiin muutkin pyrkiä.
Maailmanpuolueen jä sen - tarvitaan lisää <-- (myös Facebookissa)

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #443 on: June 20, 2012, 17:43:45 »

Sillä paranoidisuudellasi, että ajattelet itsellesi seuraavan jotain kauheaa pelkästään siitä, että saisin sinun todellisen henkilöllisyyden (tai no, ainakin sähköpostiosoitteesi) selvitettyä, mutten sitä levittelisi.

Mitä ihmeen kauheaa? Mitä oikein polttelet? Ei minulla henkilökohtaisesti ole mitään salattavaa, joskaan en levittele esimerkiksi henkilökohtaisissa yksityisviesteissä tietooni tullutta ilman asianomaisen lupaa. Siihen ovat muuten täällä syyllistyneet esimerkiksi Warda (Miniluv) ja Jalonen (Demonisoitu), omalla yksäripuolellani pari tarpeetonta lipsahdusta muiden kuin minun tekemiä.

En pidä mokomaa kovinkaan eettisenä, joskus ymmärrettävänä.
« Last Edit: June 20, 2012, 17:52:02 by Vongoethe »

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #444 on: June 20, 2012, 17:45:28 »

Ne ovat offtopic -osastolla, jossa minun käsittääkseni voi keskustella mistä vaan sääntöjen puitteissa. Ajattelin, että kiusaus onliner-mölinään vähenee, kun sitä voi tehdä oikeaa keskustelua häiritsemättä. Hyvää tuulta ja myönteistä leikkimieltä on tässä maailmassa liian vähän, sitä minä vaan. Ne ovat olleet mukana, ketkä ovat halunneet.

Kavhila(t) on mahtava! Kiitos siitä. Hyvää henkeä.

Offline Mikael Lönnroth

• Hero Member
    • Maailmanpuolue
« Reply #445 on: June 20, 2012, 17:47:37 »
Kommentti noihin yksityisviesteihin: en ole ainakaan itse nähnyt mitään paikkaa lukea toisten viestejä. Jos on "juurikäyttäjä" (ehkä Hiilinen?) niin päässee kuitenkin lukemaan niitä suoraan tietokannasta käyttöjärjestelmän kautta.

Sähköpostiosoitteet näkee.

Offline Vongoethe

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #446 on: June 20, 2012, 17:50:39 »

Itse en ole erityisen innostunut moden hommiin, etenkään jos Mikaelin linjaa pidetään löysänä, koska itse tulisin todennäköisesti noudattamaan suunnilleen samaa linjaa. Julmuri kelpaa minulle hyvin. Tosin veikkaan, että hänelle moden oikeudet antamalla takaamme, ettei Harran ainakaan tänne tule takaisin.

Tuosta vielä sen verran, että Julmurin viestihistoriaa niin täällä, Hommalla, Hommawatchissa ja muuallakin lukeneena mikään ei viittaisi siihen, että noin tapahtuisi mitä tulee Harraniin. Pitäisin todennäköisempänä sitä, että Harranin ollessa mode (God forbid), noin voisi tapahtuakin, jos sittenkään.
« Last Edit: June 20, 2012, 17:59:03 by Vongoethe »

Offline Taha Islam

• Hero Member
« Reply #447 on: June 20, 2012, 17:55:37 »

Kavhila(t) on mahtava! Kiitos siitä. Hyvää henkeä.

Vaadin tilalle kuivaa jankkausta ja saivartelua!
"Minusta Linkolan ajatukset ovat vastenmielisiäja misantrooppisia, mutta en oikein voi olla hänen kanssan eri mieltäkään." Tuntematon humanisti 2012

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #448 on: June 20, 2012, 17:56:30 »
Huh. Vai, että minusta moderaattori? No, jos olette aivan varmoja, kyllähän se käy. Luultavasti puuttuisin jonkin verran herkemmin tässä nyt mainittuihin "ongelmiin", mutta en missään nimessä arvostele Mikaelin toimintaa vaan kiitän siitä syvästi ja arvostaisin kovasti jos hän edelleen haluaisi toimia mukana selllaisena "keskustelua ohjaavana" moderaattorina. Minä voin kyllä jakaa ne varoitukset ja bannit silloin kun siihen tarvetta on, mutta ketään ei bannattaisi edellisen moderaation perintönä vaan kaikki aloittavat puhtaalta pöydältä.

"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla

Offline Julmuri

• Administrator
  • Hero Member
  • Pienimunainen fasisti
« Reply #449 on: June 20, 2012, 18:05:34 »
Itse en ole erityisen innostunut moden hommiin, etenkään jos Mikaelin linjaa pidetään löysänä, koska itse tulisin todennäköisesti noudattamaan suunnilleen samaa linjaa. Julmuri kelpaa minulle hyvin. Tosin veikkaan, että hänelle moden oikeudet antamalla takaamme, ettei Harran ainakaan tänne tule takaisin.

No, jos näin on, lähestyn harrania itse ja pyydän häntä keskustelemaan. Hän kyllä fiksuna miehenä ymmärtää ja emme me oikeasti ole riidoissa nytkään.
"Jos Suomi olisi esim. Latvian kaltainen persereikä, meillä ei olisi mitään ongelmaa turvapaikkaturismista" - nimimerkki "kami" Hommaforumilla